6.953 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 8 Svar

parkering ved kolding eller e20 parkering ved kolding eller e20

hej er der nogle der har en Pplads evt ved et firma eller lign omkring kolding eller tæt ved e20 på strækningen kolding flensborg , den skal bruges til en bil i uge 4 pga samkørsel ,
en god sikker pendler plads kan også bruges.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Dishwasher not working 900 kr.
  • Handyman 500 kr.
  • Udskiftning af dørbælg på Samsung EcoBubble vaskemaskine 750 kr.
  • Handyman needed – URGENT (Before 12:00 Today) 1.200 kr.
  • IKEA sofa moduler monteres 800 kr.
  • Stikkontakt 205 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  parkering ved kolding eller e20
  • #1   21. jan 2011 I er velkommen hos mig, bor dog 5-7 km fra motorvejen v Lunderskov

• #2   21. jan 2011 jeg har også plads hvis der er (vamdrup)

• #3   21. jan 2011 hvor er det fedt at uanset hvad kan man få hjælp her på mcg .
    kan være jeg også skal have hjælp til geografi smiley for dem jeg skal køre med har lige fortalt mig at den motorvej jeg mener hedder E45 LOL
    pinligt , men vamdrup er vist tættest på , er det også tæt på motorvejen Kaj ?

• #4   21. jan 2011 har også plads her i Erritsø meget tæt ved motorvej. evnt. send pb

• #5   21. jan 2011 det er fornemt med alle tilbud men jeg skulle gerne på den anden side af sammenfletningerne , da de andre kommer oppe fra jylland,

• #6   21. jan 2011 Der er en fin pendlerplads ved Kolding vest - den er dog ikke sikret men meget brugt - den ligger så du kører af ved Kolding vest, og i rundkørslen kører du ud af den 3. afkørsel og 50 m så er den der

Derefter ud i rundkørslen igen og ud af 2. vej og hold til højre så er du på vej sydpå

Når du så skal hjemad tager du bare den 1. vej i rundkørslen , så går det nord/østpå igen

• #7   21. jan 2011 Hej alle jeg har fået en plads 2 km fra motorvejen , så det er perfekt , tak for alle tilbudene både her og i PB , det er utroligt med alt den hjælpsomhed smiley så endnu en gang tak
    de bedste hilsner michael

• HM
    HM Tilmeldt:
    apr 2006

Følgere: 17 MC-er: 1 Emner: 21 Svar: 2.542
    #8   21. jan 2011 Du smider den da bare ved Scandic - lige ud til highway... Der er da ingen som kan se, om du er på hotel - over flere dage - eller du har "lånt" lidt plads. Og der står bilen da mindst ligeså sikker som alle de andre....

Kommentér på:
parkering ved kolding eller e20

Annonce