949 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 9 Svar

Steffen (Fjelstervang) .
Steffen (Fjelstervang) . Hjælpe-administrator

Følger: 20 Følgere: 83 MC-er: 7 Emner: 633 Svar: 6.803

Mandsmod .... Mandsmod ....

En gammel blind cowboy går ved en fejltagelse ind på en pige-biker-bar (ude vestpå).

Han famler sig vej op til baren og bestiller en stor Jack Daniels.

Mens han sidder og sutter whiskyen i sig råber han til bartenderen:
"Hej, vil du høre en blondine-vits??!"

Alt bliver pludselig MEGET stille i baren...

Så lyder en dyb, hviskende pigestemme i hans øre:
"Før du fortæller din vits, cowboy, synes jeg - da du nu ER blind - skal vide 5 ting:

1. Bartenderen er en BLOND pige med et baseball-bat
2. Udsmideren er en BLOND pige
3. JEG er BLOND - og vejer i øvrigt 125 kg - og så har jeg forresten det sorte bælte i karate!!
4. Den pige, der sidder ved siden af dig til højre er BLOND, og hun er professionel fribryder!!
5. Pigen, der sidder til venstre for dig er BLOND - og hun blev sidste år kåret som "Miss Fitness of The Year"

Nåh, tror du stadig, du vil fortælle din vittighed, cowboy??"

Den blinde cowboy tænker sig om et helt sekund - så ryster han på hovedet og siger:
"NEJ, helt sikkert NEJ -- jeg orker simpelthen ikke at skulle forklare den 5 gange!!!"

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hækkeklip + køre afklip på lossepladsen 2.000 kr.
  • Fjernelse af ukrudt på fortov 700 kr.
  • install a few ikea items 550 kr.
  • Fjerneukrudt/ stort bed. 2.000 kr.
  • Toilet der løbet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Mandsmod ....
  • #1   25. jan 2011 God joke smiley

• Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator

Følgere: 294 MC-er: 16 Annoncer: 1 Emner: 67 Svar: 20.919
    #3   26. jan 2011 :o)

• #4   26. jan 2011 høhø

• #5   26. jan 2011 Med det mod må det ha været John Wayne gg smiley

• #6   26. jan 2011 Forskellen på MOD og NOSSER:

MOD er at komme sent hjem efter en tur i byen med gutterne, blive angrebet i døren af konen med en kost og have mod nok til at spørge: Gør du stadig rent, eller skal du ud og flyve en tur?

NOSSER er at komme hjem efter en tur i byen, stinke af øl og parfume samt have læbestift på skjorten og have nosser n......ok til at klaske konen i røven og sige: Så er det din tur, tykke!

• #7   26. jan 2011 En modig mand tør tage fat i den lækreste pige til festen, forføre hende på stedet, tage hende med hjem, flå tøjet af hende, bære hende ind i soveværelset, ligge hende ned i sengen og ...

- sige til sin kone ”ryk dig lige lidt”

• #8   26. jan 2011 Viking

Kanon humor :-))

• #9   26. jan 2011 Mod er at komme hjem efter en tur i byen, stinke af øl og parfume samt have læbestift på skjorten. Og når konen spørger hvordan det læbestift er havnet der, svare "Tja - jeg brugte den til at tørre min pik af i"

• Anders K
    Anders K Tilmeldt:
    dec 2006

Følger: 1 Svar: 4
    #10   26. jan 2011 En mand er ude at køre en tur på sin Harley langs en af Californiens strande, da han pludselig ud af skyerne og med buldrende røst hører Guds stemme sige til ham: "Fordi du altid har været tro mod mig vil jeg opfylde et ønske for dig"!

Bikeren kørte ind til siden og sagde: "Byg en bro til Hawaii, så jeg kan køre derover så tit jeg har lyst".

Gud sagde: "Dit ønske er stort og materialistisk, tænk på de enorme udfordringer den slags foretagender vil kræve med at nå bunden af oceanet og alt det stål og cement der skal bruges. Det vil på det nærmeste udtømme mange resourcekilder. Jeg kan gøre det, men det vil være svært at retfærdiggøre sådant et materielt ønske. Tag dig lidt mere tid og tænk på noget, som om muligt kunne hjælpe hele menneskeheden ".

Bikeren tænkte længe over det. Til sidst sagde han: "Herre, jeg ønsker at jeg og alle andre mænd vil kunne lære at forstå kvinder. Jeg ønsker at finde ud af, hvordan hun føler inderst inde, hvad hun tænker når hun behandler mig med kølig tavshed, når hun græder, hvad hun mener når hun siger der ikke er noget galt, og hvordan jeg kan gøre en kvinde virkelig lykkelig".

Herren svarede: "Vil du ha' 2 eller 4 vejbaner på den bro"?

Kommentér på:
Mandsmod ....

Annonce