{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.105 visninger | Oprettet:

HTC Desier slukker {{forumTopicSubject}}

Jeg har for nylig købt en HTC Desire og jeg er rigtig glad for mobilen men den er begyndt at få et irriterende problem.
Telefonen slukker nogle gange helt umotiveret, og den har endnu større tendens til at slukke hvis mobilen sidder i opladeren mens man bruger den, eller man bruger GPS navigerings programmet når man kører bil. Når mobilen slukker genstarter den selv efter 5-10 sekunder for derefter at slukke igen; dette kan ske op til 8 gange før telefonen forbliver tændt.
Jeg har prøvet at reset'te mobilen tilbage til fabriksinstillinger og softwear opdateringen er den nyeste,men hjælper ikke

Er der nogen der kender til problemet, hvad har i gjort?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  HTC Desier slukker
  • #1   31. jan 2011 tilbage til sælger, byt til nyt.

• Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator
    Online Tilmeldt:
    mar 2004

Følgere: 294 MC-er: 16 Annoncer: 1 Emner: 126 Svar: 20.717
    #2   31. jan 2011 Ud med batteriet og se om der stadig sidder plastik på det.

Hvis ikke, så byt til nyt.

• #3   31. jan 2011 jeg har googlet problemet, der er flere der har haft problemet men ingen der efterfølgende har skrevet om reperation har hjulpet, så kunne være fedt at vide om det er et generelt problem, for så er det jo ikke bare byt til nyt, men til anden model

• #4   31. jan 2011 haha.. HTC fejler.. Det må være en joke... c",)

• #5   31. jan 2011 Er lige med på en lytter. Min søn har samme problem , og skal instal. på ny , hver gang den løber tør for strøm eller bat. tages ud.

• #6   31. jan 2011 iPhone 4 så er det løst smiley

• #7   31. jan 2011 Min htc desire virker perfekt dog er min rooted/låst op i øjeblikket.

Men ellers da jeg er kørte med normal htc stock rom også med den nyeste hvilket er jo 2.29.405.5

Hvis det dog er denne version som din har 2.29.405.2 så ville jeg anbefale dig lige at checke for den sidste opdatering engang til. Man ved jo aldrig om der lige kommer en opdatering mere. smiley

Den sidste nævnte version xxx.405.5 er den med software forbedringer!

• #8   31. jan 2011 Søren L [Struer] .

Iphone så er det ibreak eller ifail smiley

Mange af de iphones jeg kigger på i hverdagen på jobbet har alle sammen en eller anden lille fejl som bare virker irriterende. Så Iphone bestemt ikke bedre. smiley

Jeg snakker af erfaring.

• #9   31. jan 2011 Har også en Desire... og den funker perfekt.. har aldrig haft problemer m den

• #10   31. jan 2011 jeg arbejder selv i en telebutik, og det vi råder folk til, at gøre er; gå ind på htc hjemmeside og opdater den, trods den siger man har nyeste software, da en opdatering kan gå i fejl, og her vil en geninstallering typisk hjælpe.ligeledes haf HTC haft problemer med deres tidligere software.. men husk det er ikke nok, bare at opdater telefonen på selve telefonen, da denne software ikke fejlfinder men kun ligger nye funktioner ind. hvis dette ikke hjælper, skal den ind til det teleselskab du har købt den ved, og laves.. smiley

• #11   31. jan 2011 Jeg har samme problem...men det var så pga. der blev spildt te udover den...

• #12   31. jan 2011 Min Legend har været til rep. 2 gange på det problem...Genstarter,flytilstand,indstil tidszone osv-osv....
    Sidste gang fik jeg et helt nyt bundkort i den...Så nu gentarter den kun meget sjældent og kun en eller 2 gange om dagen beder den om en tidszone.... smiley
    Legend,pisse fed tlf,men virker sku ikke optimalt!

• #13   31. jan 2011 fandt lige det her, samme problem som jeg selv har, der er rigtig mange kommentare til videoen, mange med samme problem, nogle mener det hjælper at skifte bundkort.
    http://www.youtube.com/watch?v=OYV_XIfXLpQ

må sige jeg er skuffet over htc, lader til at de kender til problemet, men kan ikke finde noget som helst om problemet på deres hjemmeside, eller hvad man skal gøre for at udbedre fejlen, skuffende at man selv skal bruge tid på at finde ud af at det er en generel fej.
    l

• #14   1. feb 2011 Problemet hedder HTC - jeg havde selv mega problemer med min - fik dog heldigvis solgt den til en der VILLE have sådan een, også selvom han var bekendt med drillerierne samt at han altid skulle sørge for at have en direkte linie til DONG - for aldrig har jeg set en telefon der kan sluge strøm som HTC Desire.

Jeg løste problemet med en Iphone 4 - bedste køb nogen sinde.

Kommentér på:
HTC Desier slukker

Annonce