{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
4.749 visninger | Oprettet:

KJ motorcykler - Skod behandling {{forumTopicSubject}}

Ja, fra TABER KJ MOTORCYKLER

Har tænkt mig at lave et forum, eller et galleri, hvor jeg beskriver hans måde at drive forretning på

Han ringede til mig, og spurgte om jeg ikke ville af med min R1'er, fordi han skulle på racerbane den næstkommende dag, og han godt kunne tænke sig at få sin maskine tilbage "Jeg havde købt den derude, og han havde set den var tilsalg"
Jeg sagde tjooo, hvad har du at tilbyde ?
Han spurgte så, om jeg ikke kunne være interesseret i en 600 maskine i stedet for. Vi kom så frem til at, han skulle bygge en Yamaha R6 07-> i stort set samme stand, hvad angår udstyr osv osv.

Der går HVERTFALD 3 måneder, hvis ikke mere, hvor jeg så ringer til ham, og spørger hvordan det går. Han havde så ikke lige fundet en maskine endnu, men han ville lige give besked når det var han havde en klar
Jeg ringer så og siger til ham, at jeg faktisk hellere vil have en CBR 600 RR, og det kan vi også sagtens finde ud af, da han ikke rigtigt kunne finde nogen R6'er til mig.

Der går et par måneder eller så noget, hvor jeg så heller ikke hører noget fra ham

Jeg ringede så til ham her igår for at hører hvad der skete.
Han siger så, at jeg bare kan komme og hente min R1'er igen, fordi han ingen "R6" havde kunne finde til mig i ordenlig stand.
Så siger jeg så til ham, at vi havde da også aftalt at jeg skulle have en CBR?
Det havde han godt nok glemt, men han havde en CBR 08 stående i butikken som jeg kunne få. Det var så vidt også fint nok, men så spurgte jeg ham så, om udstyrlisten på den, ville være ligesom den R6'er han ville bygge til mig ?
Nej, den ville kun blive leveret med stålarmeret bremseslanger.

Syntes simpelthen det er for lamt, at han for mig til at skynde mig helt vildt, og bringer min maskine ud til ham, på DAGEN han ringer, og over guld og grønne skove, og så bliver det ikke til en skid

Han har hvertfald mistet mig som kunde, og jeg tager ud og henter min maskine imorgen.. Så må jeg lige få en snak med ham.

Hvad syntes i ? Er det helt fair behandling ?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  KJ motorcykler - Skod behandling
  • #1   13. mar 2011 Tyveri..............................

    har han tæsket din mc rundt i flere måneler .. og aflever den så retur til dig nu når han er færdig med at misbruge den... og enda for ham kvit og frit.. = tyveri...

    sku ikke iorden...



  • #2   13. mar 2011 Utroligt den biks kan have en eneste kunde efterhånden. Der ligger op til flere utilfredse tråde i div. forummer hvor folk er utilfredse. Jeg må indrømme at jeg heller ikke er synderlig imponeret over deres måde at behandle kunder på. Selvfølgelig har du ikke fået en ordentlig behandling - han skulle bare ha holdt sin aftale og leveret den R6ér til dig. Og vil fraråde alle at handle så meget som en lille skrue inde i den skod forretning.

  • #3   13. mar 2011 Jaa det vil jeg faktisk give Jeppe rat i

  • #4   13. mar 2011 de må jo have kunder, siden de stadig kan eksistere... der er kun en måde...... lad være med at handle der !!

  • #5   13. mar 2011 Har været der 2 gange, og kommer heller aldrig igen - en arrogant nar er vist den rette betegnelse! Heldigvis glemte de at tage penge for et udstødningsophæng, da jeg købte nogle småting sidst smiley

  • #6   13. mar 2011 å nej iike igen igen igen igen igen igenigen igen igen


    fatter ikke at han kan ha den biks open .
    hvad havde du sat r1 til i pris . så ville jeg forlange pengene af ham . ellers må han betale leje af biken . mener kj tager ca 1000 kr om dagen for leje af baneracer . så han skylder da dig en del penge .


  • #7   13. mar 2011 Kørte han så rundt på din R1'er i al den mellemværende tid?!? ...nej vel??? - det kan man da ikke!

  • #8   13. mar 2011 Det er desv. ikke første gang man hører om dette..

  • #9   13. mar 2011 Lad os alle boykotte hans forretning så forsvinder han vel på et tidspunkt.Utrolig dårlig behandling du har fået jeg var røget langt over det røde felt hvis det var mig det var sket for.

  • #10   13. mar 2011 Jo, meningen var jo, at han skulle beholde min R1'er, men nu hvor han ikke kan finde den maskine han havde lovet mig, så mener han at han bare kan leverer den tilbage, efter han har været ude og kører på den adskillige gange.

    Hvad vil i sige jeg skulle gøre..


  • #11   13. mar 2011 Jeg har en kontrakt, hvor der står at han skal afleverer R6 inden vinteren er omme.

  • #12   13. mar 2011 forlange de penge som de mc er faldet i værdi på den tid han har brugt den plus lidt ekstra for den dårlige behandling

  • #13   13. mar 2011 de=din


  • #14   13. mar 2011 Det er simpelthen for lamt, at det skal ende sådan her, når jeg var så flink, at leverer min maskine på dagen han ringede...

    Simpelthen for lamt


  • #15   13. mar 2011 hvis han ikke her og nu, skaffer en cykel som i har aftalt...


    jeg ville klart forlange at han købte den r1 af din, til en for jer begge ok pris... andet ville da være totalt sygt...

    han skal sku da ikke bare aflever din mc kvit og frit tilbage til dig efter han ( og sikkert andre ) har tæsket rundt på den...
    det ville jeg ikke finde mig i ... altså hvis du spørger mig . .


    mvh


  • #16   13. mar 2011 Jeppe helt enig med dig ellers må du jo "true" ham lidt

  • #17   13. mar 2011 Du burdte (Efter min mening) Vælge dig en R6 / CBR600RR i deres biks.. Og nuppe de stumper tilsvarende din "gamle" cykel.. Kvit og frit..

    Da det jo reælt er det han har har låvet dig.. Og har du det på papir.. Så er den jo ikke længre.. ?!?


  • #18   13. mar 2011 Har skrevet en mail til ham med følgene:

    Hej Claus.



    Jeg har tænkt lidt over tingene, og jeg er kommet frem til at vi har 2 muligheder



    Enden leverer du den aftalte R6'er



    Ellers køber du den R1'er af mig, til en pris hvor vi begge er tilfredse, da du har været ude og kører på den, og kunne gøre med den som du ville imellem tiden. Jeg er faktisk ikke interesseret i at få den tilbage, nu når den har været i en andens hænder i så lang tid, og vi også havde aftalt noget helt andet



    Og det er ikke noget der skal ske om 2 måneder, vi skal have fundet en løsning på det her inden 1 uge, da jeg skal ned og forårstræne.


  • #19   13. mar 2011 Ja, han bør sku levere en r6 som aftalt, eller smide små 35k for etteren.

  • #20   13. mar 2011 klar og tydelig tale..........................

    som han muligvis bliver fornærmet over ( han lyder jo som en der plejer at gøre som det passer ham ) og hvis han bliver det, så må¨du jo henholde til den kontrakt du har......
    vil jeg mene..


    mvh


  • #21   13. mar 2011 det lyder fornuftigt.. det du har skrevet... men jeg tror det bliver svært at få det som du vil have det.. hvis du ikke har lavet nogen kontrakt med ham..

    det er simpelthen ikke i orden.. hvis det var mig, ville jeg ikke engang have en anden cykel hos ham.. så hvis det var mig, ville jeg satse på at sælge r1 eren til ham.. og så handle cykel et andet sted..
    du ved jo ik hvilken behandling du får hos ham, efter den her sag, hvis han levere den r6 til dig, og der skulle være noget bøvl med den


  • #22   13. mar 2011 michael H

    prøv dog at læs hvad manden skriver.........


    Mikkel Bay !

    skriver
    Jeg har en kontrakt, hvor der står at han skal afleverer R6 inden vinteren er omme.


  • #23   13. mar 2011 Jeg har skam kontrakt med ham, så jeg er helt sikker på at vinde den her sag. smiley Nu må vi se hvad han svarer

  • #24   13. mar 2011 vi laver da bare lige en fælles tur over til ham og ser hvad han siger

  • #25   13. mar 2011 ja okay.. det havde jeg så ik fanget.. my bad

    så er det jo straks en anden sag. så er det jo bare at hive kontrakten frem. og hvis der er kontrakt brud, som der åbenbart er.. så er det jo ik sværere at gribe knoglen og få fat i en advokat


  • #26   13. mar 2011 michael H

    : )


  • #27   13. mar 2011 Så var der svar:

    Rolig nu.....Ved ikke helt hvem du tror du taler til ? Din lillebror ?

    Du kan hente den igen eller den beskrevne CBR600RR `08, uanset hvad har du gjort en god handel. Lad være med at få det til at lyde som om, jeg har lavet numre med din R1`er. Der er lavet nyt service på den m.m. og jeg har kørt 1 dag/5 pas på den.

    Husk, at den pris du betalte for den ikke længere er den aktuelle værdi. Racemc`er bliver sjældent mere værd !


  • #28   13. mar 2011 Jeg svarede:

    Hvad mener du med rolig nu ? Jeg referer bare til hvordan sagen er lige pt



    Du kan jo tage et kig på vores kontrakt, hvori der står, at du skal leverer en R6 med det udstyr vi snakkede om, om du så ikke kan finde en til den pris du havde i tankerne, kan da umuligt være mit problem ?



    Du kan jo ikke ligepludselig sige, efter jeg har gået hele vinteren, uden at kunne gøre min maskine klar, fordi jeg var overbevist om at du havde styr på det, og ville overholde vores aftale, så bare ville lade handlen gå tilbage ? Man kan heller ikke bare gå ned i Fona, købe en computer, og så bruge den 1 gang, og lade den stå i 4-5 måneder med at leverer den tilbage, sådan fungerer det bare ikke.



    Du må kunne forstå, at det er ret så irreterende for mig, at jeg går og venter, og så ligepludselig for at vide, at du ikke kan overholde kontrakten alligevel. Så tilbyder du mig en maskine, jeg skal ud og bruge hvertfald 20-30.000 kroner på, før den er ræs klar. Det holder jo overhoved ikke.



    Hvis du ikke kan overholde kontrakten i forhold til at leverer en Yamaha, så må du jo levere en CBR 600 med samme udstyr. Jeg skal ikke have min R1'er tilbage, den tilhører dig nu. En aftale er en aftale, og den er desværre bindende med en underskreven kontrakt



    Du behøver slet ikke at sætte tingene på, det skal jeg nok selv klarer.


  • #29   13. mar 2011 er bange for at du kommer til at trække frem og tilbage med ham længe..

  • #30   13. mar 2011 Tag og ring til en advokat og få ham til at kigge kontrakt igennem

  • #31   13. mar 2011 Skal den igennem en civil retsag, så kan det hurtigt komme til at koste mere i advokatomkostninger end R1'teren er værd..

  • #32   13. mar 2011 Nemlig, men når jeg har kontrakt, hvori han har brudt, så er der jo ikke så meget at snakke om

    Nu må vi se hvad han svarer


  • #33   13. mar 2011 Så længe kontrakten holder kommer ham til at betale advokat omkostningerne eller leve op til kontrakten.

  • #34   13. mar 2011 Ja, efter sagen er trukket ud i måneder... Afhængig af hvordan virksomheden ellers går og er konstrueret så kan man også ende med et stort rundt nul..

    Det bedste er at løse det via dialog hvis det kan lade sig gøre


  • #35   13. mar 2011 det er vel ikke den han har tilsalg her ?????

    http://www.dba.dk/yamaha-r1-998-ccm-aargang/id-69034445/


  • #36   13. mar 2011 Han svarer:

    Fint nok,

    jeg leder videre. Du hører fra mig, når det engang lykkes !

    Jeg svarer:

    Jeg referer til kontrakten, hvori der står du skal have leveret den inden vinteren er omme. "I løbet af vinteren"



    Jeg ser frem til at modtage min maskine inden måneden er omme.




    -- Nu må vi se hvad han kan diske op med !


  • #37   13. mar 2011 Jo det er kræftedme !!!!

  • #39   13. mar 2011 Spørgsmålet er så hvem der i virkeligheden ejer de andre cykler han har til salg derinde? Og hvad de retmæssige ejere af dem går og venter på?

  • #40   13. mar 2011 Det er utroligt, hvordan han behandler folk : (


  • #41   13. mar 2011 Mikkel Bay !: Hvis I ikke har underskrevet en købskontrakt, hvor han overtager din R1, så har han, ved at sætte den til salg på DBA, lige skudt sig selv i foden og kan dømmes for tyveri og reelt set hæleri. Han ha jo stjålet din cykel og sælger den! sikke et SVIN!!!

  • #42   13. mar 2011 Husk nu også at lægge en anmeldelse de mere åbenlyse steder (udover selvfølgelig dette forum) men også på trustpilot

  • #43   13. mar 2011 fuck en nar. Jeg kan bare ikke med sådanne mennesker. De tror fandme de kan tillade sig hvad som helst. Du skal virkeligt ikke give dig i den her sag. Du skal jo også have lidt for al den tid der er gået hvor du ingen bike har haft.

    Shit jeg var tosset hvis det var mig! Men fanme godt du har det på papir! så står han skidt. Tag nu og print hans salgs annonce med dato og det hele ud. Så du har dine beviser når du skal bruge dem.

    Og husk at komme med løbende oplysninger i sagen.

    held og lykke med det ellers!


  • #44   13. mar 2011 Skal nok skrive, så snart han melder tilbage med noget.

    Håber han tager sig sammen...


  • #45   13. mar 2011 han tager sig ALDRIG sammen tro mig og han vil fylde dig med løgn gang på gang... Han hidsede sig gevaldigt op på min køre makker da han konfronterede ham med at den gaffel bro der var blevet sat på hans r1 07, var skæv... lige pludselig havde han slet ikke solgt cyklen til ham og bad ham skride inden han eksploderede... JEG KAN KUN OPFORDERE ALLE TIL AT LADE VÆRE MED AT HANDLE MED HAM; DA HAN ER FULD AF LØGN OG DET HAN LEVERE STORTSET ALDRIG ER IORDEN...Så Mikkel du har nok lange udsigter, men få en til at kigge på den kontrakt, og lad være at lave aftaler med ham, for du vil bli brændt af..

  • #46   13. mar 2011 Da han har sat DIN cykel til salg for 42500 kunne han jo starte med at give dig 45000.
    Citat fra hans egen mail:

    Husk, at den pris du betalte for den ikke længere er den aktuelle værdi. Racemc`er bliver sjældent mere værd !

    Så har han haft en race-MC i den pågældende tid til 2500.


  • #47   13. mar 2011 politi anmeldelse !!

  • #48   13. mar 2011 Jeg er sku ikke overrasket over denne besked han er så fuld af lort og latin håber han kommen til at side i lort til halsen en dag... har også lovet mig guld og grønde skove...
    Håber der en dag er en der viser ham hvor "Skabet" skal stå.


  • #49   13. mar 2011 hvad med den fælles tur over og besøge ham???

  • #50   13. mar 2011 Jeg bor jo så i København, og jeg kan jo sagtens bare tage ned og fortælle ham hvordan verden hænger sammen. Jeg prøver lige over mail først.

  • #51   13. mar 2011 Der er så meget fup og latin i den BIKS så man ved slet ikke hvor man skal starte...

  • #52   13. mar 2011 du skal ikke hente din cykel igen, lad ham dog beholde den du ved ikke hvilke tæsk den har fået, jeg ville holde fast i at du skal have den cbr med det udstyr som du har sagt du vil have, trop dog op i butikken og forklar ham lige at den mc har bare at stå klar inden for en måned

  • #54   13. mar 2011 Forslag: vi kører derom i samlet flok og hjælper Mikkel med at tale sig tilrette med ham forhandleren.....bare en tanke....

  • #55   13. mar 2011 Ja vi kunne samle alle dem der har udestående og køre forbi og høre hvad han har at sige til at han fylder os med løgn og ikke vil stå ved noget som han siger eller skriver...

  • #56   13. mar 2011 Tror vi er mange efterhånden som han har røvrendt på det groveste. !!

  • #57   13. mar 2011 Hvad med sådan noget som Operation X eller Kontant??

  • #58   13. mar 2011 Jeg syntes dog at Mikkel skulle prøve med en politi anmeldelse først også evt lidt andre myndidheder for at få set den fucker biks efter i sømmene så hans kompagnon kan se hvormange sorte penge han snyder ham for på rullen, og os ved at sige at det er dyre custom maps til mange værksteds timer pris.... som blot viser sig at være maps hentet lige fra power commanders hjemmeside og er ordnet på max 30 min... min makker og jeg taler af erfaring, vi fik en " flot kurve" ifølge moto gp ingenøren ham selv, med et helt specielt map til os, som viste sig at være et såkaldt 0 map... og vi er nok ik de eneste....

  • #59   13. mar 2011 Uha Uha...
    Godt jeg ikke har købt eller solgt noget der...
    Og kommer ALDRIG nogensinde til det.
    Men en ting er sikkert som amen i kirken.. Hvis jeg var blevet bollet i røven ligesom eks Mikkel af ham Kj ib..
    Så havde jeg fået stive gardiner i mange år,det ligger helt fast !!


  • #60   13. mar 2011 Følger lige med.

  • #61   13. mar 2011 operation x ville jo nok være en god løsning eftersom der er flere herinde der er blevet snydt af ham, skriv sgu da til dem og send den her tråd med til dem

  • #62   13. mar 2011 Jeg er frisk hvis vi kører forbi forhandleren engang. Bare giv besked i god tid. Vil sku gerne køre langt for at være med smiley

  • #63   13. mar 2011 puha ;-( det skal du ikk finde dig i, især når du har en kontrakt, det svarer til at få en lånecykel, man ved sgu ikke hvordan den er behandlet..!

  • #64   13. mar 2011 Læser Claus fra KJ aldrig med herinde? Det kunne da ellers give ham anledning til at ændre sin forretningsgang:)

  • #65   13. mar 2011 X@TV2.dk
    Umiddelbart en rigtig god ide.. c",)


  • #67   13. mar 2011 Ser da ud til han har en cbr 600 rr 08 på lager........
    http://shop.kjmotorcykler.dk/pi/Honda_CBR_600_RR_2008_8646_.aspx


  • #68   13. mar 2011 Joen A... Du kan tror han følger med og det er der også nogen der gør for ham,så han er helt med på hva der sker det er 100% sikkert....
    sætter lige et link så man kan få et inblik i det her fra en gammel sag som godt kan tåle en opfrisker igen og igen........
    http://www.motorcykelgalleri.dk/html/for_messageDetail.asp?Msg_ID=145594


  • #69   13. mar 2011 Claus: Ja den sag kan jeg godt huske -.-

  • #70   13. mar 2011 Spørgsmålet er om det sikreste ikke netop ville være at få sin egen cykel igen, for der kender man da NOGET af dens historie. Hvordan vil man sikre sig at en bytter ikke er i alvorligt dårligere stand end den man trods alt kender? Hvis forhandlerens moral er så rådden, skal man da ikke forvente en cykel der er i orden?

    Der må være tale om enten at få sin egen cykel igen + økonomisk kompensation, eller at få en større sum penge og ingen cykel.... ?


  • #71   13. mar 2011 Der er ingen tvivl om at KJ ikke just har det bedste ry.. men inden ekstrabladet, politiet, advokater osv. kommer ind i billedet, så giv ham en chance for at overholde de kontraktlige forpligtigelser han selv har indgået.. så står du også meget bedre hvis sagen skulle udvikle sig..

  • #72   13. mar 2011 syns han har fået den chance mange gange,,, det er fælt som man ser kj omtalt som lort så mange gange,,,, er det virklig så slemt som folk sir?

  • #73   13. mar 2011 Enig, men man står altså bedre i både en civil retssag eller evt. bedragerisag hvis man giver manden en fastsat frist på x dage på at få bragt orden i tingene..

    Men nej, jeg vil ikke sætte mine pensionspenge på at KJ leverer skyggen af det lovede


  • #74   13. mar 2011 Jeg har KUN hørt dårligt om KJ, så der er nok noget ved det.

    Så snart han har fået hvad han ville have, er han sku ligeglad med kunderne...


  • #75   13. mar 2011 Robert A.
    Kontrakten siger så vidt jeg har forstået at en anden cykel skulle være leveret inden vinteren var omme.
    Så vidt jeg ved så startede sæsonen 1/3 og dermed er vinteren ovre. = kontraktbrud.


  • #76   14. mar 2011 Synes vi skal bakke op om Mikkel ved enten at lave en tur forbi KJ og sige vores mening om ham,det kunne da være lidt sjovt og se hvordan han ville reagere.Det er trods alt motorcyklister han lever af.Ellers synes jeg forslaget omkring at kontakte kontant kunne være en rigtig god ide.



  • #77   14. mar 2011 Ideen om en fælles tur over til ham er en ganske god ide men vi vil nok blive mødt med pulisen for dum er han jo ikke lige i den henseende for som en her i tråden har hentydet til så har han sikkert fuldt lidt med her inde eller også har han andre til det
    Det bedste ville nok være at tage kontakt til en advokat ( TV ) og så se hvad han siger til det for jeg må indrømme DET HER ER SKU FANDEME TYVERI VED HØJLYST DAG
    og jeg forstår ham ikke for det er sku da kunderne han skal leve af og sådan et nummer her mister han fandeme de kunder han lever af
    Håber sku at du finder ud af det Mikkel Bay for der er for at sige det mildt er vi nogle stykker der bakker dig op men som Jesper siger det kunne være lidt sjovt at se hvordan han ville reager


  • #78   14. mar 2011 Med al respekt for trådstarter og hans bøvl med KJ...

    Det er imponerende at denne tråd får lov at eksistere. Enten snorksover HA, eller også har KJ også pisset i deres mavesår.

    Udover det...... klart en sag for "Kontant".


  • #79   14. mar 2011 Jesper H:

    Hvorfor skal en tråd som denne slettes??


  • #80   14. mar 2011 Thomas

    Det mener jeg personligt heller ikke den skal. Jeg mener klart, at sådanne ting som denne, der grænser sig til det ulovlige, skal belyses herinde.

    Men læser du brugerbetingelserne, er det ikke tilladt at hænge forhandlere ud.


  • #81   14. mar 2011 Jo tak, det er godt at hører at der er så mange der bakker min sag op. Det er simpelthen også sindsygt, at han kan tillade sig at behandle hans kunder så dårligt GANG PÅ GANG, det er jo ikke første gang at folk har fået en "skod behandling" fra hans side af

    Håber snart han finder ud af hvad han vil med livet smiley


  • #82   14. mar 2011 Jeg hænger heller ikke nogen ud ? Jeg fortæller folk om en sag, som jeg oplever den, hvis KJ har på nogen måder nogen indvendinger til denne sag, som han tydeligvist ikke har, så må han da bare skrive herinde ?

    Jeg har skrevet tingene 100% som de er, og ingen løgnhistorier, da jeg vil have mit på det rene.


  • #83   14. mar 2011 Mikkel

    Det var slet ikke ment som et angreb på dig. Jeg bakker dig helt op.

    Det jeg mener er, at hvis KJ havde stået som sponsor på dette site, havde din tråd nok bare ikke levet i mere end 10 minutter smiley

    Men held og lykke. Jeg håber du får løst sagen smiley


  • #84   14. mar 2011 Jeg har lige taget en beslutning

    Jeg gider ikke have noget af hans lort, nu når han har forstået at jeg ikke er tilfreds med hans behandling, og at han ikke bare kan kuste rundt med mig, så tror jeg ikke at han vil finde en bike, som jeg vil blive tilfreds med

    Så jeg tager ud og henter min R1'er idag eller imorgen, og så vil jeg have nogle penge, bla. for at han har kørt på den, og så at han har holdt mig for nar i et halvt år.

    Efter jeg har hentet min maskine, vil jeg sende en mail til ham, med links til samtlige forums jeg har tænkt mig at skrive på, og skriver også en anmeldelse på trustpilot

    JEG ANBEFALER JER ALLE TIL AT SKRIVE JERES MENING OM HANS MÅDE AT DRIVE FORRETNING PÅ

    http://www.trustpilot.dk/review/www.kjmotorcykler.dk

    Så kan han se hvor mange kunder han har mistet, på det lille nummer han har lavet med mig...


  • #85   14. mar 2011 Har lige skrevet til ham:

    Jeg har taget en beslutning



    Jeg vil have R1'eren tilbage, da jeg hverken har tid, eller lyst til at vente den tid, det nu vil tage for dig, at finde en ny motorcykel til mig



    Jeg syntes det er mere end rimelig, at jeg for et symbolsk beløb, for både den tid, og besvær den her sag har givet mig, i forhold til at jeg ingen motorcykel har haft at gøre klar til sæsonen, og at jeg faktisk har købt dele ind til en CBR 600 som vi aftalte i telefonen, men det kan du så ikke huske.



    Og så også i forhold til at du har været ude og kører på den.



    Hvad vil du foreslå?


  • #86   14. mar 2011 Grunden til at jeg vil have min R1'er tilbage, er at jeg kender standen, og motoren på den, og at jeg ikke stoler på at han vil give mig en anden cykel der er i orden.

  • #87   14. mar 2011 Du kender standen på den inden han overtog den..

  • #88   14. mar 2011 Ja, og jeg vil selvfølgelig inspiserer den når jeg henter den.

  • #89   14. mar 2011 Det lyder fornuftigt men jeg syntes du skal søge for at der er et vidne eller 2 der kan bekræfte din mening om vad stand den er i når du får den indspiseret sådan vis der bliver noget mere med ham så har du det på skrift for det skal du søge for ellers kan han jo finde på at trække dig rundt i manegen og det ville fandeme være rigtig træls
    Håber at du får et godt resultat af det det her tumult med ham ( klaphatten )
    Mvh jens


  • #91   14. mar 2011 Syntes denne tråd bliver lidt lang, men det er måske det der kendetegner en tråd hvor KJ MOTORCYKLER indgår smiley
    Må være noget trist at have en virksomhed der omtales som den gør.



  • #92   14. mar 2011 Det kan ikke få mit pis i kog at folk stadig bliver taget bag i af Klaus og Co. Det problem har været belyst SÅ mange gange at folk der stadig hopper på krogen må være temlig naive, ja undskyld, men jeg forbeholder mig at skrive min helt ærlige mening.

    Og han har da sikkert tævet din maskine igennem, og griner røven ud af bukserne IGEN, for endnu engang er han sluppet med lidt sniksnak på MCG, istedet for nogle af jer han har tørret tog jer sammen og kørte en reel sag på ham og hans bondefangeri..........

    Glæder mig til at hører hvad du får for ulejligheden mikkel, mit umiddelbare bedste bud er, en rødhåret mcpusher bare røv at trutte i, akkurat som så mange andre før dig ;0).

    Henrik J.


  • #93   14. mar 2011 Jeg tror desværre at KJ og for den sags skyld mange andre mc butikker er ret lige glade overfor dårlig omtale / indlæg herinde - jeg er flere gange blevet overrasket over hvor ringe kundeservice der er blandt de steder jeg selv har været i kontakt med...

    ...og så tænker man der lægger jeg fanden´me ikke flere penge - så dør den lorte biks nok snart....men NEJ det gør de desværre ikke, for der er stadig mange motorcyklister der ikke bruger MCG, og hvert år kommer der helt nye grønne motorcyklister der INTET kender til de oplevelser vi andre har prøvet eller læst om herinde = friske kunder til bla. KJ

    F.eks kendte jeg ikke til nogen dårlig omtale da jeg købte min læderdragt, støvler og handsker hos KJ - syntes måske nok han virkede en smule arrogant - men da jeg efterfølgende fortalte at jeg havde købt mit udstyr hos KJ dukkede alle historierne op

    Vi kan håbe på at han en dag får pisset den forkerte af - det er ikke noget at prale med, men der er da et par butikker i Roskilde og omegn jeg ikke må vise mig i mere, efter jeg "tabte kæden" over usædvanlig dårlig kunde servide ;o)

    Ellers er det nok en politi sag eller advokat der skal ind over - for alt andet preller vist bare af på KJ !?

    Held og lykke, Mikkel



  • #94   14. mar 2011 Efter jeg havde skrevet det til ham, fik jeg dette svar smiley

    Du tager mange beslutninger.....og laver dem om igen ! Hvis du har købt stumper ind til en CBR600RR, hvorfor rykker du så for en R6 `06 ??
    R6 `06 er nu indkøbt og kan leveres inden måneden er omme !

    Ser frem til din kopi af kontrakten...


  • #95   14. mar 2011 Jeg tror ikke han har indset endnu, at han havde glemt, at han havde aftalt med mig, at jeg skulle have en CBR600

  • michael b
    michael b Tilmeldt:
    jan 2009

    Følger: 1 Emner: 4 Svar: 151
    #96   14. mar 2011 Mikkel Bay

    For mig ser det ud til, at han er sur over at du har hængt ham ud, og vil overholde alt hvad du har på skrift, og ingen af de mundtlige aftaler du har....


  • #97   14. mar 2011 Jeg tror ikke han har set den her tråd.

  • #98   14. mar 2011 Det tror jeg heller ikke at han har...

  • #99   14. mar 2011 sørg nu for at få dokumentation for cyklens ejerforhold, så du er sikker på, at der ikke er "nogen" der har glemt at afmelde ejerskab eller pant på den.

    Jeg kan sagtens forstå at du er pissed over forløbet, men uden i øvrigt at forholde mig til om han selv har bedt om det, kan jeg også godt forstå, hvis KJ ikke ligefrem står på tæerne for at levere andet end det du har på skrift, når nu sagen er endt i offentlighed.


  • #100   14. mar 2011 Manden er jo helt væk oveni : /
    Står der i din kontrakt hvilket udstyr der skal være på den r6´r han skal levere ?
    Tænker bare hvis ikke det er udspecifceret, kan han jo montere hvad han har lyst : (


  • #101   14. mar 2011 Der står ikke noget specielt desværre

  • #102   14. mar 2011 Det er noget øv...
    Da han jo virker som en der ku´ finde på at levere en r6 i standard trim, som sikkert er vind og skæv osv.


  • michael b
    michael b Tilmeldt:
    jan 2009

    Følger: 1 Emner: 4 Svar: 151
    #103   14. mar 2011 Hent din R1 og lad det være en oplevelse. Dårlig oplevelse men lærerig...
    Og så find et andet sted at handle..

    Bare min mening....


  • #104   14. mar 2011 michael B

    læser du ikke hvad der bliver skrevet.................. ?


  • michael b
    michael b Tilmeldt:
    jan 2009

    Følger: 1 Emner: 4 Svar: 151
    #105   14. mar 2011 Jeppe

    Jeg læser at mandens kontrakt er meget mangelfuld, i forhold til hvad han forventer at få.
    Jeg læser om en forhandler, som alle skriver er utilregenelig, og som sikkert bliver temmelig knotten over at blive hængt ud herinde.

    Det skaber ikke god grobund for at nå til enighed...

    Tag hvad du har, og vend aldrig tilbage.......

    (Stadig bare min mening)


  • #106   14. mar 2011 har jeg mon ret i at KJ ikke er sponsor her på siden

    Sur oplevelse mikkel


  • #107   14. mar 2011 michael B


    Mikkel Bay !

    skriver bla dette her . .

    Har lige skrevet til ham:

    Jeg har taget en beslutning



    Jeg vil have R1'eren tilbage, da jeg hverken har tid, eller lyst til at vente den tid, det nu vil tage for dig, at finde en ny motorcykel til mig



    ....................................................................................
    Mikkel Bay !

    skriver igen


    Efter jeg havde skrevet det til ham, fik jeg dette svar smiley

    Du tager mange beslutninger.....og laver dem om igen ! Hvis du har købt stumper ind til en CBR600RR, hvorfor rykker du så for en R6 `06 ??
    R6 `06 er nu indkøbt og kan leveres inden måneden er omme !

    Ser frem til din kopi af kontrakten...


    ......................................................................

    jeg skriver så


    at det lyder ikke som om den flinke forhandler længer vil frigive

    Mikkel Bay ! r1 til ham mere ....


    så den kan han jo ikke hente.........


    mvh


  • michael b
    michael b Tilmeldt:
    jan 2009

    Følger: 1 Emner: 4 Svar: 151
    #108   14. mar 2011 Så tag ud til forhandleren, og vær sikker på at maskinen bliver lavet efter de mundtlige aftaler.
    Hvis der er uenighed om de mundtlige aftaler, så må du insistere på at få din R1 med derfra.

    Hold det i en sober tone, og hav gerne, som tidligere i tråden nævnt, en som er lidt mere erfaren med dig.

    (undgå at forhandleren føler, at han bliver irettesat af en snothvalp på 19 år)
    Ordet "snothvalp" er ikke min holdning, bare en følelse som forhandleren kan få, som potentielt optrapper konflikten...

    (endnu engang bare min mening)


  • #109   14. mar 2011 Så Må man jo hente den selv !!!

  • #110   14. mar 2011 Få det anmeldt alle de steder det kan anmeldes, forbrugerådet, FDM, evt. Politiet, fremvis kontrakt, mail`s hele dynen, gratis retshjælp, også må det koste ham meget mere end han troede han kunne snyde dig for.

    Angrib med alle lovlige midler, aflæg gerne besøg ibutikken en hel flok, så længe i ikke gør noget der kan skade din sag, men bare for at vise, at uanset hvad, så slipper han ikke.

    Just my 5 cent


  • #111   16. mar 2011 Fik du hentet din cykel, Mikkel, er har KJ den stadig stående. Og i givet fald, hvad er der sket i sagen?

  • #112   16. mar 2011 Venter også spændt på en opfølgning!!

  • #113   16. mar 2011 DET er vi mange der desværre gør!

  • #114   16. mar 2011 Ja jeg venter også spændt og håber for en godt resultat for dig Mikkel Bay
    Mvh jens


  • #115   18. mar 2011 ja en fornuftig udmelling ventes spændt smiley

  • #116   18. mar 2011 hmm

    måske kj har bortført Mikkel Bay !


    : /


  • #117   18. mar 2011 Jaaa så er det da lige til en politi anmeldelse he he

  • #118   19. mar 2011 det ser ud til han har været på her i dag.....

    måske han snart kommer med et lille indlæg . .


    mvh


  • #119   20. mar 2011 Ja, det er pussigt så stille tråden er blevet :0).

  • #120   20. mar 2011 Sig mig engang Mikkel.. er du blevet bedt om at holde kæft ,eller hva dælen sker.. syntes det er underligt det her ..

  • #121   20. mar 2011 Måske Mikkel har glemt at sætte hak i vis besked, når der kommer nye indlæg?

    smiley


  • #122   22. mar 2011 Surt at læse at KJ endnu engang har taget røven på en!

    Mikkel, jeg kunne også godt tænke mig at høre hvad der er sket i sagen???

    En politi / Kontant / Operation X anmeldelse vil være på sin plads... og ellers bare et venligt besøg af en masse utilfredse motorcykelister!!!

    /Rune


  • #123   22. mar 2011 jeg køre gerne til djævleøen for at tage med på fælles tur til kj

  • #124   23. mar 2011 En ting der undrer mig er, at med alle de dårlige oplevelser man kan læse om KJ herinde og andre steder, så er der stadig kun 1 anmeldelse at læse inde på Trustpilot, og det er OP´s oplevelse.. smiley
    Mon ikke andre kunne byde ind osse, så der kan blive sat en stopper for hans svindelforetagende??


  • #125   23. mar 2011 Done smiley

  • #126   24. mar 2011 Hej alle sammen !
    Jeg har været på ferie i den tid jeg ikke har svaret.

    Men, han siger han har fået maskinen, og er igang med at tjekke den igennem, så jeg nok vil kunne hente den i starten af næste uge

    Jeg for alt som aftalt på papiret, og jeg for selv lov til at sætte tingene på, som jeg sagde jeg ville, så jeg ved det bliver lavet ordenligt

    Så hvis han gør hvad han skriver pr. mail, så er der ingen alarm længere.

    MEN nu må vi se, hvordan den R6'er ser ud !

    Det er fanme lækkert at se så mange der støtter op omkring den her sag !

    Lover at skrive så snart jeg har hentet min maskine smiley


  • #127   24. mar 2011 Lyder godt, måske for godt, til at være sandt, afventer med håb, godt nyt fra dig!!!!

    Hvilken maskine endte det med at blive?


  • #128   24. mar 2011 Her er citat fra min slutseddel:

    "Leveres med Racepotte, racebagdæmper, PC3, QS samt Crash protection, øvre. I bytte tages 1 stk. YZF R1 `04, stelnr. JYARN13Y44A000272 og der er således ikke penge parterne imellem."

    Yamaha R6 YZF 06->


  • #129   24. mar 2011 du må gerne lige skrive når du har set den smiley

  • #130   24. mar 2011 super hvis alt gå som du ønsker...

    mvh


  • #131   25. mar 2011 Ja det lyder super. Men jeg tror ikke en skid på det før du har den. Og vil væde med det er starten på en ny kamp for dig. Med en masse dårlige undskyldning fra ham om at de dele ikke er kommet og bla bla bla. Held og lykke.

  • #132   25. mar 2011 Jaa jeg syntes også det lyder super men lad os nu se om du får det du vil have og ikke er staten på en ny kamp

  • #133   25. mar 2011 Præcis Bombe.

    Men, han har faktisk alle delene undtagen ræs dæmperen siger han.

    Men jeg tror faktisk, at jeg snart for det, som var aftalt smiley


  • #134   25. mar 2011 Og gå den nu godt i gennem .. vil næsten vædde på du får motor problemer inden 1 år .. det ser man tit . Han siger helt sikkert at den aldrig har kørt bane også viser det sig at den har kørt tysk eller engelsk mesterskab..

  • #135   25. mar 2011 Jaaa bombe Jeg giver dig rat der var / er helt sikkert nogle stykker der gerne er med på en tur der over der i blandt mig selv men det se da ud til at han arter sig langt om længe det er da at håbe
    Og ikke vores bange anelser kommer til at holder stik
    Held og løkke med det Mikkel for det trænger du sku til
    Mvh Jens S S


  • #136   25. mar 2011 Jeg var god kunde og ven m ham engang, jeg har lært lektien på dem hårde måde. Først m den gixer 1000 k9 min gamle hvor styre boxen kun vil aceptere nøglen engang imellem og senest m min 08 r1, som Kim Phillips gamle motor var blevet taget ud af og lagt en standard i som max havde kørt 1600-2000 km.. Ja right den holdt 5 bane dage så var den kaput og jeg er ik racerkører. Den blev så åbnet, og ja gæt engang det lignede ik noget der kun li var blevet kørt til. Han er så fuld af løgn af det gør ondt.. Kan endnu engang kun Advare mod at handle med det firma.. Pøj pøj med det

  • #137   26. mar 2011 Jo tak, håber godt nok ikke at jeg for en motor, der har fået tæsk...

  • #138   26. mar 2011 Prøv nu at hør her Mikkel Bay... ALT hvad der kommer der ude fra er noget der har fået tæsk og hva der dertil høre....
    Så held og lykke med den husk at få noget medpapir p så du kan komme ud og køre på den os ik så du kan bevise at det er din MC...


  • #139   26. mar 2011 Husk at der skal være stelnummer i biken .

  • #140   4. apr 2011 Han bliver ved med at udskyde det..

    Nu kan jeg først hente den fredag i den her uge, og ikke i sidste fredags som aftalt.. Det er 4 gang han rykker det...


  • #141   4. apr 2011 Hej Mikkel
    Så syntes jeg at der ikke er andet for end at få fat i policen samt advokat for så vidt jeg har hørt så kan du fri proces for det der er simpelthen for dårlig af ham for han prøver at trække det ud i ingenting det er så midt råd og mening
    Jeg ved godt at så kan der gå yderlig tid inden at du får det der er aftalt men det må man så detsvære tage med
    Mvh jens


  • #142   4. apr 2011 hmmmm... trode at du ville få din mc som aftalt.... men giv ham til fredag, og hvis han forsat sover , så må du handle på det... husk at skriv her og giv os info, om hvordan det går for dig..

    mvh


  • #143   4. apr 2011 Jeg kan hente skjoldene imorgen siger han.. Så jeg kan få noget carbon film på dem ..

  • #144   4. apr 2011 Bliver nød til at skrive det....HVA SAGE JEG.... Han er så fuld af lort den so...
    Ud og hent hva der tilhøre dig og så glem ham..
    bare mit råd..


  • #146   14. apr 2011 Noget nyttttt

  • #147   14. apr 2011 Hej alle sammen

    Langt om længe lykkeds det !

    Jeg hentede min maskine i tirsdags efter mange udsættelser.

    Maskinen ser rigtig fin ud, og er i god stand.

    Der er ikke nogen historie på maskinen, og det ser ud som om at der er noget af stelnummeret der er fjernet ?

    Jeg har fået udstyr med som aftalt:
    Wilbers bagdæmper "Er på vej"
    Dynojet powercommander
    Slicks
    Crash protection
    Quickshift
    Race potte i carbon

    Dog er intet af det monteret, fordi jeg havde skrevet tidligere på mail til ham, at jeg selv ville gøre det, så det er også fair nok.

    Maskinen har ingen skader

    Hvad ville i mine jeg skulle gøre i forhold til stelnummeret ?

    Det skal siges, at jeg kun lige hurtigt har haft tid til at kigge på det, da jeg har en del arbejde, men det ser ud som om, at der er boret 2 tal af stelnummeret.


  • #148   14. apr 2011 den ville jeg ikke tage imod når der mangler noget af stelnummeret

  • #149   14. apr 2011 Jeg hentede den i øs regnvejr, og havde travlt da jeg havde lånt en bil, så havde ikke tid til at stå derude og tjekke den

    Hvad ville i mene jeg skulle gøre ?


  • #150   14. apr 2011 hvis jeg var dig. ville jeg kontakte polisen. lyder meget mystisk at der skulle mangle noget af stell numeret . . det har vist været et problem før med kj og stellnumere. kontakt polisen så er du også på den sikre sidde .. på slutsedelen står der så at der mangler noget af stell nummret vh pedersen

  • #151   14. apr 2011 Er det ikke "bare" en forsikringscykel fra UK hvor det gamle nummer er høvlet væk og der er banket et nyt andet?

  • #152   14. apr 2011 hvorfor skulle man det . men det kan godt være rigtigt .men hvorfor slibe noget af det . det forstår jeg ikke

  • #153   14. apr 2011 Jeg har lige snakket med ham

    Han siger, at de fleste cykler der er købt fra england, har man fjernet stelnummeret, og så er der en anden som har købt rettighederne til selve det stelnummer, så den ikke kan komme på gaden igen

    Han vil heldere end gerne lave en slutseddel, hvor der står at der mangler de 2 sidste cifre til mig, og hvor det a stelnummeret der er tilbage, indgår i kontrakten.

    Jeg ville jeg sige lyder som en okay aftale, da jeg på den måde, kan bevise at cyklen så stammer fra ham af.


  • #154   14. apr 2011 Robert: Jo det sagde han også

  • #155   14. apr 2011 ok så blev jeg klogere :o) tillykke med den mikkel
    håber vi ses på banerne :o)


  • #156   14. apr 2011 Tjaa, altså jeg er sikker på, at hvis jeg havde tænkt mig om fra starten, og gik ud og købte en bike privat R6, i stedet for bytte bytte... Så havde resultatet været bedre..

    Men jeg er blevet en erfaring rigere, og ham KJ, er kun interesseret i at lave penge, og ikke i at have glade kunder..

    Han kunne mere eller mindre regne ud, at jeg ville have mere glæde af en 600 maskine, end en 1000'ner når det er første maskine.. Men han ville bare af med den, men så ikke alligevel -.-

    Håber godt nok at der ikke viser sig at være nogen fejl på skidtet


  • #157   14. apr 2011 Tillykke med den Mikkel, godt at høre at det trods alt lykkes at få noget ud af den klovn.

    Mht stelnummeret vill jeg heller ikke være så bekymret for det.
    Har set mange cykler fra England og Irland hvor man af forsikringsmøssige årsager mærker stelnumrene, så banecyklerne ikke kan blive registreret på gaden igen, så den forklaring han kom med er vidst god nok.


  • #158   14. apr 2011 Spørgsmålet er så.. Må vi se "det nye barn" ??

    Og tillykke med den.... "den som venter, venter på noget godt".. Lydder et gammelt ordsprog.. Lad os håbe det holder stik.. c",)

    /Rass


  • #159   14. apr 2011 Den er lige under ombygning med nye skjolde, og lidt andre ting

    Skiter også olie og oliefilter på den, for at være på den sikre side.. Man ved aldrig med ham KJ...


  • #160   14. apr 2011 Det vil jeg give dig rat i Mikkel man ved sku aldrig med ham JK og et stort tilløkke med den nye dame og håber du bliver tilfreds med hinde
    Det er sku da dejligt at det ligegodt har fået noget godt ud af det og dejligt at høre
    Held og løkke med den på banen og go vind


  • #161   14. apr 2011 Jo tak skal du have smiley

    Jeg håber virkelig ikke at det er skindet der begrader, og at den dør efter kort tid..

    Håber virkelig jeg for meget glæde af den nu smiley


  • #162   14. apr 2011 Selv tak og det tror jeg også der er andre der gør efter det slagsmål du har haft med den undskyld udtrykket klaphatten til ham KJ og det ikke er bare sminke
    Mvh jens


  • #163   14. apr 2011 godt at høre at du har fået din mc.....

  • #164   15. apr 2011 Hummm husk nu at se efter om den er skæv i forgaflen og at alt er spændt som det skal være... glæder mig til at høre om hvor længe eller "OM" du overhovet får din Wilbers bagdæmper smiley håber det sku for dig men tror som sagt ikke på noget før det andet er bevist

  • mich h
    mich h Tilmeldt:
    jun 2011

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2
    #166   9. jun 2011 hihi tak men jeg vender lige tilbage om jeg har fået mig af ham mvh mich

  • mich h
    mich h Tilmeldt:
    jun 2011

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2
    #168   11. jun 2011 sådan jeg har lige fået tingene hjem fra claus og alt var godt manden overholde alle vores aftaler og alle tingene var 100% iorden

Kommentér på:
KJ motorcykler - Skod behandling

Annonce