1.508 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 22 Svar

EFTERLYSNING AF HIT AND RUN IDIOT EFTERLYSNING AF HIT AND RUN IDIOT

Delt fra facebook : EFTERLYSNING! hold lige øje med en rød Polo med sort tag gulpladebil Nr. pl. starter med NX, han har udøvet chikanekørsel og været skyld i en mc-ven er væltet, efterfølgende stukket af. Giv lige besked mob. nr. 51370152.
Resultat: smadret cykel og 3 brækkede ribben.. og så fik han fuck fingeren da de stak af..
Skete ved Falck i Nørresundby

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opgravning af kirsebærlaurbær 3.000 kr.
  • Opvaskemaskine reagerer ikke/ingen lys i display 1.400 kr.
  • Hækklipning 2.800 kr.
  • Klip hængelås op 205 kr.
  • Blocked toilet 2.000 kr.
  • Klipning af hæk 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  EFTERLYSNING AF HIT AND RUN IDIOT
  • #1   3. apr 2011 Husk nu ,at hvis I fanger ham ,så er selvtægt strafbart.............men hele straffen værd.

• #2   3. apr 2011 2 slow .
    af og til har man da lyst til det , det er da helt sikkert

og nogle gange er det også det bedste hvis politiet finder sådan en klaphat før man srlv gør , inden man har set sig om står man selv til en højere straf en idioten man lige har "vekslet" et par ord med

• #3   3. apr 2011 Burde man ikke have holdt ind til siden hvis man følte sig generet af bilen ?, har jeg gjort de gange en eller anden abe syntes kan skal køre lige i røven af mig, enten det eller også slipper jeg gassen og venter på han er kørt forbi.

• #5   3. apr 2011 han lyder til at være et dumt fejt svin, ham i den bil.

af med hans nosser.hvis det forholder sig som trådstarter beskriver

• #6   3. apr 2011 Hvorfor gør folk sådan noget..... sandsynligheden for de kommer herned af er nok ikke så stor, men skal nok holde øje alligevel.

• #7   3. apr 2011 I har vel kontaktet Politiet

• #8   3. apr 2011 2 slow : Det er ikke altid det er strafbart ! Kun nogle gange ..

• #9   3. apr 2011 skal da nok lige holde øje. bor selv i nørresundby.

• #10   3. apr 2011 Rasmus T
    ja når det bliver anmeldt

• #11   3. apr 2011 Havde da et lille slagsmål med en som vandrede rundt ude foran eks'ens bolig blok .. Han vandrede rundt ude i gården og pillede ved vinduerne, da min eks , siger at der er nogle derude .. Går derud og får smidt ham væk, brækker hans ribben med et bræt , og smider ham ud på vejen og sparker ham igen i ribbene .. 2 min. efter banker politiet på døren og spørger efter ham .. Fortæller at han ligger derude og der er sket sådan og sådan .. Og det skete der intet ved ..

• #12   3. apr 2011 Jeg havde nu nok valgt ikke at tæve manden, medmindre han havde gjort sig fortjent til det.

• #13   3. apr 2011 Rasmus T

hehe rimeligt koldt

jeg er selv blevet tiltalt for at overtræde politivedtægten for at råbe et par "håndfaste" beskeder i fjæset på en klaphat der smed sin cykel ud foran mig , da det skete ville jeg da lige høre hvad hans problem var og så begyndte han at prikke til mig og generelt være ubehagelig , så stak jeg ham en på knolden og vi gik hver til sit
    3-4 dage efter blev jeg anholdt med hele udtrækket kørt i stilling , 2 mand høj (lokal sheriff 1 og 2 , det skulle stå noget slemt til for at få begge ud af busken på en gang)

fingeraftryk , foto af tøj , sko , knallert og styrthjelm (ja det skete på knallert et sted hvor der hverken må cykles eller køres på knallert)
    man ville sigte mig for vold af særlig farlig karakter men da klovnen blev ved med at fylde nyt på historien om hvor meget han var kommet til skade og hvor jeg havde slået og sparket , blev det til overtrædelsen af politivedtægten , stykket med at forstyrre offentlig orden eller hvad det nu hed dengang

• #14   3. apr 2011 Dingle : Okay , trist .. Men jeg har ihvertfald intet hørt fra politiet af smiley og det er fra sidste år af ..

• #15   3. apr 2011 ja tollerancen/prioriteingen/arbejdspresset er jo nok lidt anderledes i dag , min sag ligger 10 år tilbage smiley

men jeg fortryder næsten ikke at jeg labbede ham klovnen et par , og vil nok gøre det igen i lignende situationer

• #16   3. apr 2011 Holder øje i Aalborg midtby og sø. Der kan ikke være mange af den slags biler og så stor er Aalborg/nørresundby heller ikke! Har du smidt en besked på BILgalleri? Verden er tit mindre end man tror.

• #17   4. apr 2011 Politiet kan da nemt finde en Polo i området med regnr. NX. Det slår de hurtigt op i deres system...

• #18   4. apr 2011 kan de nok sagtens, men så længe der ikke var kontakt mellem de 2 køretøjer, så er der nok ikke så meget at gøre, bliver nok bare til påstand mod påstand

• #19   4. apr 2011 Hvis der er vidner til episoden som vil afgive forklaring, så ændre sagen sig...

• #20   4. apr 2011 så er det jo ikke længere "bare" påstand mod påstand...

• #22   4. apr 2011 Ved civil anholdelse må man bruge den fornødne kraft......... i dette tilfælde donkraft

• #23   4. apr 2011 Til alle : jeg deler bare fra en kammerat.. tænkte at jo flere steder det bliver delt jo bedre.. regner med det er meldt osv.. Men ved ikk hvor meget de gør ved det.. Den burde menlig være til at finde.. Niels Aalborg A : Jeg er så ikk på bilgalleriet da jeg ikk ejer en bil så kan ikk dele der.. men måske andre har gjort det..

• #24   4. apr 2011 Hej Tøffe, Har lagt den på bilgalleriet igår, så er folk på sagen, håber sgu at svinet snart bliver fundet.

mvh. Belsi

Kommentér på:
EFTERLYSNING AF HIT AND RUN IDIOT

Annonce