Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning af tagplade 1.200 kr.
  • Udskiftning afdørhåndtag til altandør 1.200 kr.
  • Altandør 1.150 kr.
  • Tætning af ovenlys vinduer 1.000 kr.
  • Ophæng af stort spejl i opgang 500 kr.
  • Hænge TV op, hænge hylde op og hænge gardiner op 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  spørgsmål om GLS
  • #1   5. apr 2011 mener det ikke nej.. de plejer at skrive det på deres track an trace.. ude til levering og forsøgt leveret. det gør de vidst 2 gange og så ryger den vidst på det nærmeste lager hvor man kan hente det..

Mvh

• Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator

Følgere: 293 MC-er: 16 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.725
    #2   5. apr 2011 Nej de prøver igen næste dag samme tid, og hvis det også fejler, smider de en seddel.

Nogle gange kan de også sende sedlen til dig så du har den dagen efter...

• #3   5. apr 2011 Fik en SMS fra dem i går om, at de ikke kunne levere pakken, men ellers plejer jeg at modtage en seddel om det.

• #4   5. apr 2011 de var ved mig to gange i går mens jeg var i skole, det kunne jeg læse mig frem til på nettet ved hjælp af track and trace, så ringede jeg til dem og fik besked på at jeg selv skulle hente min pakke på deres lager... og ingen seddel til mig..

• #5   5. apr 2011 Fik heller ingen seddel, men ham tumpen der kørte vognen gad heller ikke komme og aflevere noget, var hjemme hele dagen men der kom sq ingen.
    Men så kl 18 eller sådan noget blev tracking infoen opdateret, den sagde der ikke var nogen hjemme... fint så var jeg muggen.
    Nå men jeg fik heller ingen seddel, så måtte selv ringe og spørge hvad der skete, jeg fik dem så til at sende den til det nærmeste GLS afleverings sted (blockbuster) næste dag.

• #6   6. apr 2011 hmm.
    kan se på trackingen den er forsøgt leveret.

"Forsøgt leveret Ingen hjemme (dørringer)" 1954
    og ankommet til tåstrup 2024

DVS. skælskør tåstrup 30 min.
    de har godtnok smæk på de der bude ;o)

ha ha ha
    kan forøvrigt lige se det for mig ham der gls manden med et dæk i hånden, gående lige forbi kineseren der holder på centralstøttefod uden dæk og med fælgen stående op ad den.
    gå hen til min hoveddør og ringe på den dørklokke jeg ikke har.
    trække på skulderne sætte sig op i sin bil og med snit fart på ca.200 køre tilbage til centralen. :o)

• #7   6. apr 2011 syntes sq det er dårlig stil at snyde også sige "der var ingen hjemme", de burde da skrive at de ikke kunne nå at aflevere den før fyraften, det andet er da noget være svineri

• #8   6. apr 2011 Fik en seddel i postkassen, men ved ikke hvor mange gange de havde prøvet inden...
    Ringede og aftalte at de skulle stille det hjemme hos mig i dag. Deres eneste krav var, at der hang en seddel med en fuldmagt og en beskrivelse af hvor de skulle stille det henne.
    Så må vi se om beskeden er godtaget og mine varer er leveret, når jeg kommer hjem...

Fortsættelses følger...

Kommentér på:
spørgsmål om GLS

Annonce