{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
925 visninger | Oprettet:

HJÆLP {{forumTopicSubject}}

Hej allesammen, jeg står i den situation at jeg har været hos en mekaniker for at få smurt min exup ventil gætter jeg på det er, han skruede kåbe delen af der er i bunden af min mc og rodede lidt dernede , smurte kabler og tjekkede ved at sætte tænding on/off og ku se den drejede og gjorde ved som den burde, på trods af det har det ikke hjulpet en SKID selvom mekanikeren sagde at det hele skulle være i orden
så jeg gætter på det evt er motoren den er galt med, for det kommer og går mit problem, eller så er der ventilen inde i forrøret som sætter sig fast i tide og utide, så er der evt nogle som har en Exup servo motor til en R1 de vil sælge årgang 98-99 eller et nyt forrør gætter jeg på der skal til, så giv endelig lyd fra jer, jeg er simpelthen i vildrede og planen var jeg skulle ud at køre langt i weekenden, og det er uudholdigt at skulle køre på den lige p.t


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  HJÆLP
  • #1   21. apr 2011 112

  • #2   21. apr 2011 kan du ikke bare låse den fast åben..... indtil du finder en ny.....



  • #3   21. apr 2011 Tror du det vil hjælpe? altså afhjælpe problemer med at den prutter og hopper i det når man vrider gashåndtaget? det er der den ind i mellem driller når der er bøvl med exuppen


  • #4   21. apr 2011 Tak for dit gode svar madsmisk
    beklager hvis du føler belaster galleriet, men jeg aner INGENTING omkring motor teknik og lign, så jeg bliver nød til at spørge mig frem


  • #5   21. apr 2011 Morten > MadSmisk prøver bare så fint at gøre opmærksom på at han er en af dem der nægter at hjælpe med mindre problemet er nøje specifiseret i tråd-titlen. smiley

  • #6   21. apr 2011 Jamen,, jeg ved ikke hvordan jeg skal forklare det da jeg ikke ved hvad der præcist er i vejen, er på ingen måde en grease monkey, så jeg kan intet ordne selv desværre.:(
    den hakker i den hvis man gir den noget gas når den har meldt exup fejl, og har LIGE været til mekaniker og smed 500 bob for at han smurte kablerne plus den lille motor der åbner og lukker ventilen nede ved bundlåben hvor den sidder..
    og han satte tænding på og sagde han kunne se den drejde og gjorde ved helt fint, men jeg har stadigvæk problemet smiley


  • #7   21. apr 2011 Så skriv i overskriften:

    HJÆLP, exup ventil
    eller: "Exup ventil virker ikke", "Problemer med Yamaha R1 exup ventil"
    Ja, find selv på flere...

    Undskyld, men så er det heller ikke sværere at lave en ordentlig overskrift, sådan at de 95%, der ikke aner noget om exup ventiler, ikke behøver spilde deres tid.


  • #8   21. apr 2011 er din r1 ikke uden indsprøjtning??? vis ja. så lyder det meget som et kaburator problem.. evt tændrørs problem..

    ventilen i udstødningen gør bare den har bedre træk ubunden.. intet andet!

    så afsted til en ny mekaniker med raceren!!


  • #9   21. apr 2011 Søg på hjælp i forum
    10000 indlæg
    Søg på R1 exup problem INGEN indlæg
    Antal af de 10000 HJÆLP indlæg der har med R1 exupventiler at gøre 5.

    DVS pga dårlig overskrift, vil ? imorgen skrive HJÆLP i overskrift, om hans exupventil, og han syntes i øvregt at forum er dårligt, fordi man ikke kan søge på R1 exup problemer
    T


Kommentér på:
HJÆLP

Annonce