{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.067 visninger | Oprettet:

Myrhøj .
Myrhøj .
Tilmeldt:
22. okt 2006
Følger: 1 Emner: 7 Svar: 18

Ford Mustang {{forumTopicSubject}}

Hejsa

Ved godt det her er motorcykelgalleri, men har ikke en bruger på bilgalleri så håber I kan hjælpe

Jeg skal til USA til sommer og vi skal leje en bil. Jeg har fået de andre overbevist om at vi skal leje en Ford Mustang. Jeg er dog kommet i tvivl om det er det rigtige valg (funfactor siger 100% ja den praktiske del siger negativ). Vi er fire voksne mennesker, hvor jeg nok fylder mest med mine 180 cm og 78 kg. Vi har en kuffert med hver (to af os har en sportstaske med som kan klemmes sammen hvis nødvendigt - de to andre regner jeg med har en kuffert med) og så en håndbagage med hver. Bilen skal bruges til at fragte os fra lufthavnen og til hotellet (det eneste tidspunkt vi skal have bagage med - og selvfølgelig tilbage til lufthavnen) og ellers rundt til de forskellige steder vi gerne vil se.

Vil I mene det er en god ide, at tage en Mustang?. Ville bagsæde passagerene blive klemt? (dem der nok skal sidde bagved fylder ikke ret meget. Nok 65 kg og 170 cm som maks)


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ford Mustang
  • #1   4. maj 2011 prøv at se om i kan finde en forhandlere i nærheden af jer, som evt har en mustang til at stå smiley
    men ellers så må i bare pakke jer godt sammen, når i kommer derover smiley


  • #2   4. maj 2011 Jeg kan prøve at høre køkkendamen på jobbet når jeg er der næste gang på mandag..

    - hun kører rundt i en Mustang 500 GT!!!! på hvide dk plader selvfølgelig


  • #3   4. maj 2011 min gamle mester havde en mustang fra 08 mener jeg det var.
    han kørte til syd frankrig ham og konen og to små børn. det havde vidst ikke for konen været den store fornøjelse da der ingen bagage plads havde været, og ben plads bagi til børnene ikke havde været optimal.

    vh. Michael


  • #4   4. maj 2011 Det er vigtigt at alle 'mand' sidde komfortabelt, hvis i skal køre meget.
    Hvorfor ikke en fed 4x4 fx http://www.jeep.com/en/2011/grand_cherokee/
    den er konge fed at køre i. Og den er absolut ikke kedelig mht motorydelse.


  • #5   4. maj 2011 Jeg var selv i USA i oktober 2010, og vi lejede en Ford Mustang Cabriolet. Fed bil hvis man er 2 personer! Vi havde 2 store kufferter, hvor der kun er plads til den ene i bagagerummet. Den anden måtte ligge på bagsædet.

    Så når I er 4, vil jeg IKKE anbefale en Mustang. Lej en stor 4 hjulstrækker istedet.

    Endvidere vil jeg anbefale jer IKKE at tage ret meget tøj med, men istedet besøge nogle af de store outletcentre der findes overalt. Jeg havde 12,5 kg med derover, og 23 kg med hjem:-)

    God fornøjelse og glæd jer:-)


  • #6   4. maj 2011 Haha jeg vil helt klart fraråde det.

    Vi var 2 mand og kunne knapt have vores kufferter. Hvis I er 4 er SUV vejen frem.


  • #7   4. maj 2011 Har været på road-trip langs den amerikanske vestkyst i en Mustang. Vi var 3 fyre. Det var fedt - for to af os :o)

  • #8   4. maj 2011 SUV eller 2 biler - det koster jo ikke en skid at leje en bil. Vi lejede en Harley hver (en kammerat og jeg) og det kostede 10.000 pr. snude for 12 dage.

  • #9   4. maj 2011 Lad nu vær, med al jeres " jeg ved bedre " -
    var derovre sidste år - landede i Orlando Florida, og havde lejet en autocamber til den første uge - herefter 14 dage i en rød mustang cab.fra Hertz i Orlando. Vi var også 4, og kendte bagage betingelserne hjemmefra, ingen problemer. Vi holdt os, så vidt muligt, fra de store motorveje, så vi kunne nyde turen med taget nede. Bl.a gennem Miami, ned til Key West ( husk at holde ved en af de mange delfinreservater, og prøv evt en svømmetur ) og igennem Everglades, strandvejen i Fort Lauterdale op til Daytona, med de mage mc træf - det er bare en anden oplevelse i en cabriolet - det skal da prøves.
    Det er lidt som en mc tur - vi har plads til det nødvendige - resten køber vi ( og der er oseaner af Outlet centre )
    Rigtig god tur - og prøv så den cab.


  • Myrhøj .
    Myrhøj . Tilmeldt:
    okt 2006

    Følger: 1 Emner: 7 Svar: 18
    #10   4. maj 2011 Mustangen er stadig inden i kampen. Så må man jo bare skiftes til at sidde bag i. Det længste vi skal væk er til Disney land. Ellers er det "bare" Everglades og Key West som vi har planlagt ind til videre.

    Torben S (Greve)
    Det lyder meget interessant med Daytona -desværre er jeg den eneste på turen der går op i motorcykler så det tror jeg ikke jeg kommer til, at opleve smiley

    Svømme tur med delfiner har vi snakket om, men ikke noget nærmere - hvis du har en hjemmeside eller noget andet må du meget gerne linke det smiley

    Vi skal jo "kun" have bagage med til og fra lufthavnen, så i mine øjne er det intet problem at sidde med en kuffert på skødet de to gange det er nødvendigt.

    Ellers er en Dodge Challenger RT også en mulighed. Ifølge Hertz har den plads til 2 Store kufferter, 2 Små kufferter hvor imod en Ford Mustang kun har plads til 1 stor kuffert, 1 lille kuffert


  • #11   4. maj 2011 Bare sikre jeg at det er V8 modellen, hvis i får en tam V6'er så kan i ligeså godt leje en civic 1,8

Kommentér på:
Ford Mustang

Annonce