{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
900 visninger | Oprettet:

CBR400RR stjålet KBH {{forumTopicSubject}}

Så er en af vennernes ged blevet bortført IGEN!

Billede: http://images.motorcykelgalleri.dk/uploads_alb_large_wm/259105_l.jpg

Det er en Honda CBR RR, NC29
Nummerplade: HL 13769
stelnummer: NC291005265
Stjålet: mandag 16. Maj 2011 mellem kl. 17 og næste morgen

"Den forsvandt mellem mandag aften og tirsdag morgen.
Da jeg tirsdag middag gik ud af døren, kiggede jeg hvor
den hidtil har stået lovligt parkeret, låst fast med bremseskivelås og kædelås på stativ."

Stjålet fra Gemmet nr. 7.
Kontakt venligst ejeren hvis I ser den.
Kristian Clarkson
Mobil: 20679225
the.kc114@gmail.com

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.
  • Manglende strøm i en væg og en toløbet kontakt, der ikke kan slukke i kolonihaven 880 kr.
  • Skift af bruse armatur 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  CBR400RR stjålet KBH
  • #1   17. maj 2011 SKOD! Pøj pøj! Håber I finder den!

• #2   17. maj 2011 Det var da utroligt. Syntes nu at det er hver uge herinde at folk skriver mc stjålet.
    Kan de svin ikke snart holde deres beskidte fingre fra andres ting. Hvor jeg dog hader dem. Håber i finder mc'en n

• #3   17. maj 2011 2 gange? Stakkels fyr.
    Hvordan fandt han den første gang?
    Og har de seriøst klippet en kæde over, for at få fat i den?

Holder øje, den er nem at genkende.

• #4   17. maj 2011 Ja det er anden gang på kort tid. Første gang var der ikke kædelås på, så sagde han skulle lede i området og han fandt den et par gader væk.

Nu havde han så lånt en kædelås af mig, lænket den fast til noget cykelstativ og endda også sat skivebremselås på - og alligevel nakker de den, også selv om der står nyere og flottere cykler på samme gade som ikke er lænket fast med kædelåse. Så jeg tænker umiddelbart bestillingsarbejde, hvor den er hentet med voltsaks og varevogn - men hvorfor hugger de den grimmeste CBR400 i landet,når der er så mange pæne 400'er?

Og han havde desværre ikke kasko på smiley

• #5   17. maj 2011 Øv! Har selv været udsat for bestillingstyveri, der var kun stellet og motoren tilbage, da den blev fundet igen. Jeg kunne forstille mig, at de ønsker noget specifikt fra den. Hvis i er heldige, finder i den igen, når de er færdige med den. Øv smiley

• #6   2. jun 2011 Opdatering: Den er set på Amager. Bilfinderne har set den ved Peder Lykkes vej 105, men da min kammerat kom der ud var den væk igen. Hvis man ser den så ring venligst til panserne og/eller min kammerat og man må MEGET gerne holde vagt ved den ind til vi kommer forbi eller bare smide sin lås på, hvis man ikke vil risikere en konfrontation med tyvene.

Ejerens telefonnumer: 20679225 (Kristian)

• #7   2. jun 2011 Den hørte jeg igårs aftes kl 2130 på fuld hammer ud a rødemellemvej..
    Jeg kigger efter den idag da jeg skal ud og køre lige on lidt ..

• #8   4. jun 2011 sikkert de samme som nappede den første gang

Kommentér på:
CBR400RR stjålet KBH

Annonce