Beckmann maling på Østerbro = LORT!!! Beckmann maling på Østerbro = LORT!!!
Aaaarghhh!!!
Var i Beckmann på Østerbro for at købe maling.
Han sagde at han sagtens kunne matche den gamle maling, når nu jeg havde koden på den.
Får blandet med samme kode og det hele (siger han).
Afleverer malingen til maleren.
Kommer hjem og ser at mit soveværelser er blevet grøn/gulligt og OVERHOVEDET ikke matcher den farve der er i stuen. Havde den bare været nogenlunde tæt på, havde det været fin fin med mig, men nej...
Tror i han gider tage den retur eller bytte til noget andet?
Næh ikke en skid og så står idio... bare og lyver en op i ansigtet med en sang om at det kunne han aldrig finde på at sige, (trods vi var to der hørte noget andet) og at jeg (sagt med andre ord dog) kan rende og hoppe!
ÆV!
Har nu brugt en mindre formue på:
Maler
Forkert maling
Ny maling
At få maleren forbi igen, for at male det hele om.
Ja, jeg kunne have tjekket at de så ens ud inden jeg satte maleren i gang, men når klaphatten siger at han kan finde koden på den, så stoler man jo på det...
feb 2010
Følger: 37 Følgere: 37 MC-er: 7 Emner: 78 Svar: 576
De satans Kjøvenhauner snyder så det brager !
sep 2005
Følger: 5 Følgere: 32 MC-er: 15 Emner: 361 Svar: 1.797
T
jul 2009
Følger: 3 Følgere: 2 MC-er: 1 Emner: 25 Svar: 578
Derudover tilslutter jeg mig - Thomas L Aka The Stig Ringsted - ide.
Den kan jeg lide, det er værkstedshumor når det er bedst.
feb 2010
Følger: 54 Følgere: 344 Emner: 968 Svar: 13.456
du må lave mr bean nede i hans butik.... der er jo maling nok......
god fornøjsel
http://www.youtube.com/watch?v=T9MAmWnOznI
feb 2010
Følger: 54 Følgere: 344 Emner: 968 Svar: 13.456
apr 2007
Følger: 4 Følgere: 3 MC-er: 1 Emner: 52 Svar: 638
apr 2007
Følger: 4 Følgere: 3 MC-er: 1 Emner: 52 Svar: 638
aug 2005
Følger: 13 Følgere: 11 MC-er: 1 Emner: 77 Svar: 2.023
Kan sagtens male selv. Havde bare ikke tiden til det.
Men NØJ, hvor havde jeg også bare mest af alt lyst til at tømme resten af malingen ud over hele butikken. Jeg nøjedes dog med at fortælle at de kunne beholde deres lort og at jeg var færdig med deres forretning.
Desværre er det jo ofte i den slags situationer, hvor tingene ikke går helt glat, at folk viser deres sande ansigt. Men det ser man jo ikke, når man står med pengene og de er "åh så flinke" og gerne vil "hjælpe" en med at købe deres lort.
aug 2008
Følger: 28 Følgere: 29 MC-er: 1 Emner: 191 Svar: 2.418
aug 2005
Er på vej i seng, da jeg skal til London i morgen tidlig, men cool nok, så vil jeg da glæde mig til at hælde virtuel maling ud over deres fupforetagende, når jeg kommer hjem
P.s.
Kenneth: Ja der blev selvfølgelig rørt rundt i spanden. Dog ikke på sælger, selvom jeg kunne have haft lyst til det...
aug 2005
http://www.trustpilot.dk/review/www.j-beckmannlagersalg.dk#697932
Hvordan Trustpilot kan få en side med kun en enkelt anmeldelse med 1 stjerne ud af 5 til at blive til et gennemsnit på 3 ud af 5 er dog ud over min fatteevne, men nu kan folk da i det mindste læse om hvad det er for en biks.
Så meget hellere Touringshop ude i Brøndby, som jeg også har skrevet en anmeldelse af:
http://www.trustpilot.dk/review/www.touringshop.dk#697965
jul 2009
Følger: 3 Følgere: 2 MC-er: 1 Emner: 25 Svar: 578
Beckmann maling på Østerbro = LORT!!!