1.009 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 19 Svar

Forbandede bilister! Forbandede bilister!

Først efter jeg var ude for første gang på motorvej (køreskole) i torsdags, ved jeg hvordan det er at blive overset.. Er sted hvor der var ubetinget vigepligt for dem som kører ind på motorvejen, så kommer der bare en bil rigtigt hurtigt ud, og ser sig slet ikke for.. jeg bemærker så også han snakker i mobil samtidigt .. !! Nu ved jeg sgu hvordan det er, og det var fanme godt jeg selv gjorde noget for ikke at blive ramt der.. Anyways, pas nu på alle sammen, selvom i godt ved nogle billister kører af helveds til..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Eletriker to disconnect washing machine and install plug 1.090 kr.
  • Vandafløb (E:36-10) på Bosch vaskemaskine (WAT2869ISN/54) 1.010 kr.
  • Bolten på garageporten skal genmonteres 4.000 kr.
  • Fjerne æbler som ligger på græsset og fjerne ukrudt på terrassen 1.100 kr.
  • Montering af frontlåge på opvaskemaskine 1.200 kr.
  • Hæk mm 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Forbandede bilister!
  • #1   21. maj 2011 Det kan du lige så godt vænne dig til.Det er en meget udbredt "dille" blandt bilister. Og hvis du så konfronterer dem,siger de i kor ; ups,jeg så dig ikke.........eller ; Jeg troede det var en knallert...?

• #2   21. maj 2011 Ubetinget vigepligt på motorvejen? hvor filan er det henne?

• #3   21. maj 2011 det findes i lyngby mig bekendt

• #4   21. maj 2011 Kim R . - Ja det kan jeg jo, men vidste bare ikke hvor udbredt det var at billister overså en - men nu ved jeg det kan ske hvor som helst og når som helst.. Men vil for fremtiden nok skifte ud i yderste bane hvis jeg ser en billist komme ud, medmindre jeg kan se at der er god afstand til den
    Jens S - Det var nær lyngby, men helt præcist hvor kan jeg ikke huske smiley

• Daniel R
    Daniel R Tilmeldt:
    jul 2010

Følger: 1 Emner: 13 Svar: 84
    #6   21. maj 2011 så det jo godt vi er ekstra opmærksomme i og med vi ikke skal pille ved anlæget, lægge make-up under hjelmen, sætte hår, snakke i mobil og generelt blot kan kan koncenteres os om at kører smiley

• #7   21. maj 2011 væn dig til at alle andre køre som idioter og du skal passe på dig selv

• #8   21. maj 2011
    Citat: "Men vil for fremtiden nok skifte ud i yderste bane hvis jeg ser en billist komme ud, medmindre jeg kan se at der er god afstand til den."

Det er nok en rigtig god idé. Så har bilisten en bedre chance for at komme ud på motorvejen, og han får en positiv opfattelse af os der kører mc.
    Det kan måske senere komme os tilgode.
    Folk der holder på deres tåbelige ret i trafikken afstedkommer mange farlige situationer.
    Husk det gælder ikke om at have ret, men at få trafikken til at glide OG overleve.

• #9   21. maj 2011 DU skal også vende dig til at sideveje slår en ihjel. Selvom du har set bilen og du får øjn kontakt med billisten så ynder nogen af dem at kører direkte ud foran dig. Sigt med MC direkte efter føren så idioten bliver slået ihjel hvis uheldet er ude:)

• #10   21. maj 2011 Ja det skal vi jo heldigvis ikke, altså sidde og skifte nummer osv smiley ..
    Det gør det lidt sjovere ja, men også farligere smiley
    Jeg har vænnet mig til at folk kører som iidioter i bil, nu skal jeg også bare vænne mig til at være mcist smiley

• #11   21. maj 2011 Jeg er glad for andre synes det også er en god ide, så må det jo være det smiley - Og ja, det gælder om at få trafikken til at glide og ikke blive slået ihjel, fordi man holder på sin ret smiley
    og ja, sideveje er også nogle dræbere, men tja, man kan vel ikke gøre noget andet end prøve så vidt muligt at styre udenom eller på en eller anden måde ligge sig ned - bare for at overleve smiley - eller kører direkte ind i føren, men holder mig nu til at prøve at undgå at ramme bilen smiley

• #12   21. maj 2011 Ja, alle de forbandede billister skulle rundsmadres hele banden, fordi de konstant er ude på at slå alle os stakkels, uskyldige, lovlydige og troskyldige MC'ster, der aaaaaaaldrig gør noget forkert, ihjel..;-)

• #13   21. maj 2011 Jesper H..
    Tænkte præsis det samme.. Det er en ond verden at være mc!ist i..
    Bussen kunne være et alternetiv. (ironi kan forekomme)..
    Skål-

• #14   21. maj 2011 Skål Lennon smiley

• #15   21. maj 2011 kim den undskyldning kan man ihvertfald ikke bruge på motorvej (knallert), kunne ikke i min vildeste fantasi forestille mig at jeg turde køre knallert på motorvej

• #16   22. maj 2011 Må lige komme med et lille input:
    I Tyskland kaldes danskerne for den røde fare. Motorcykelister ser efter den røde krans på nummerpladen, og der skærpes opmærksomhed. Jeg bor der selv, og ser det selv gang på gang. Køre man i kø, så trækker tyskerne til side, mens den "dumme" dansker trækker ud. For ham skal man fandme ikke forbi.
    OBS. Dem der gør dette, kommer til at betale et sidespejl. Fair nok smiley

Ja, det er så bare min mening.

• Soldado >
    Soldado > Tilmeldt:
    sep 2010

Følger: 2 Emner: 4 Svar: 19
    #17   22. maj 2011 Det er vel efterhånden chancen eller ambulancen når man er ude at køre. Er holdt op med at tælle hvor mange gange de 4hjulede djælve overser mig eller andre...

• #18   22. maj 2011 Claus H:

Det har jeg også hørt før i Tyskland, Claus H, jeg troede bare at det var gas! Og jeg kan kun tilslutte mig dette, efter selv at have kørt i forskelige lande: der er ingen farligere bilister end i Danmark. Og det er kun blevet værre med årene smiley

• #19   22. maj 2011 Nu er det så ikke alle Tyskere der er verdensmestre i trafik - hvilket denne dugfriske historie fra Løkken så fint dokumenterer.
    Uheldigvis med et par motorcyklister som offer...

http://www.tv2nord.dk/artikel/159735:Regionale-nyheder--Voldsom-ulykke-ved-Loekken?rss

I det hele taget - så pas på dig selv - for du skal ikke regne med at andre gør det.

• #20   23. maj 2011 Det er helt sikkert en ubehagelig oplevelse du har haft, især som ny mcist, men må tilslutte mig Jesper, det går begge veje..

En ting er dog sikkert, når man har været i Tyskland så er man ikke i tvivl hvornår man har krydset grænsen, hold kæft en klasseforskel i trafikflow..!

Kommentér på:
Forbandede bilister!

Annonce