{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
689 visninger | Oprettet:

En der kan svejse {{forumTopicSubject}}

Hejsa

Nogen der kan hjælpe mig?? Som I nok kan se er min MC ikke en 2011-model, så der er desværre lidt rustdannelse. Det har bevirket at det lille stykke metal der går fra stellet og ned til udstødningerne er knækket over så udstødning og bagerste fodhviler nu ikke rigtig sidder fast.

Jeg kunne derfor godt bruge en der kan hjælpe med at skære et nyt stykke ud og svejse det fast.. Det kan jeg sgu alligevel ikke selv klare.

Nogen der kan det eller kender nogen der vil hjælpe?? Bor forøvrigt i Kbh.

Søren


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  En der kan svejse
  • #1   23. maj 2011 Det kunne jeg såmænd godt ha' hjulpet dig med, men der er vist desværre for langt smiley

  • #2   23. maj 2011 Er ingen mester, men kan kigge på det lørdag, hvis det er. I Ballerup.

  • #3   23. maj 2011 jeg har en brormand som er mekaniker der hjemmefusker i sin garage, jeg kan evt. hører ham ad om han har tid og lyst?

    Han bor dog i stenlille, ca. 30-45mins kørsel fra Valby.


  • #4   23. maj 2011 Hej Marc og Peter

    Marc> Der skal jo svejses på stellet og det skal jo helst ikke svækkes. Men hvis du tror det er noget du kan hjælpe med ville det være super. Jeg kan dog ikke lørdag. Men du må meget gerne sende dit nr på en besked til mig, så kan jeg lige slå på tråden.

    Peter> Du må meget gerne høre din bror om det er noget han kan hjælpe med.

    Og tak for jeres svar.


  • #5   23. maj 2011 - Søren Engdal S -
    Har lige talt med ham, han kan godt lave det men hans ene fungerende svejser kan ikke lave pæne svejsninger og den anden svejser han har mangler nogle reservedele før den fungerer.

    Så hvis du ikke går op i om det bliver pæne svejsninger kan han hjælpe dig.


  • #6   23. maj 2011 Peter> Kan han også skære det stykke metal ud så det passer på cyklen?? Det der sidder der nu er jo rimelig rustent, så det skal skiftes.

  • #7   24. maj 2011 - Søren Engdal S -

    Hmm..Det vil jeg formode, jeg kan lige høre ham ad om han kan skære det ud, men spørgsmålet er måske om ikke cyklen skal hejses lidt op således han kan kommer til, ved egentligt ikke hvilke muligheder han har for dette.

    Jeg tager lige en snak med ham senere i dag også om hvad hans tidshorisont er, umiddelbart ved jeg han er fuldt booket i denne uge.

    PS: Du skal måske nok forvente han vil have en lille klink for det da du ikke er familie smiley


  • #8   24. maj 2011 Peter> Nu aner jeg ikke noget om svejsning..:-) Men umiddelbart tror jeg ikke der er noget problem i at svejse den uden at hejse den op. Arbejdstillingen bliver bare lidt lav, men man kan sagtens komme til uden at hejse den..:-)

    Det gør ikke noget han ikke har tid denne uge; har selv et MEGET travlt skema frem til onsdag næste uge.. Og selvfølgelig skal han ha en skilling for det.:-)


  • #9   24. maj 2011 Du kan sige til hvis det er, så kigger vi på det. Send mig en pb. hvis du ikke har andre, så skulle det nok kunne klares.

  • #10   25. maj 2011 - Søren Engdal S -

    Jeg er ked af at måtte skuffe dig Søren, min bror sprang fra igår noget med han har for meget at lave. Jeg tror konen har stukket lidt til ham over han laver for meget for venner og familie m.m.

    Så fik selv sat et par projekter med min bil på hold i samme ombæring. smiley

    Jeg tror Marc er dit bedste bud på en løsning, ellers prøv at høre en mekker om ikke de kan lave det til billig penge.


  • #11   25. maj 2011 Peter> Det er bare i orden. Men tak for forsøget..:-)

  • #12   25. maj 2011 - Søren Engdal S -

    Det var da så lidt, bare ærgeligt det ikke blev til noget alligevel.

    Vi ses derude på vejen omkring smiley


Kommentér på:
En der kan svejse

Annonce