{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.213 visninger | Oprettet:

Opmærksom ved køb af Honda FR-V ? {{forumTopicSubject}}

Jeg har en BMW 320i ´98...men overvejer at skifte til noget billigere - helst diesel, da de kører noget længere og brændstof priserne bliver ikke just mindre - vi er oftes kun i bilen (vi er tre med en søn på 13 år)

Jeg har kigget på en Honda FR-V i diesel/van udgaven, det passer fint at der kun er 3 sæder og alligevel masser af plads til bagage når vi skal på sommer/ski ferie...

Men kender INTET til diesel biler (eller Honda biler) og reglerne omkring dem - var der ikke en masse snak om partikel-filtere !?

Håber der er nogen som måske har eller har haft en FR-V som kan komme med fordele og ulemper !?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Opmærksom ved køb af Honda FR-V ?
  • #1   25. maj 2011 det er ikke sæder til voksne i længere tid .
    alle 3 sæder er smallere end almindelige sæder.
    overvejede den selv men gik fra.


  • #2   25. maj 2011 Jeg har ikke hørt at de skulle fejle noget... ikke andet end at de ruster i bagklappen

  • #3   25. maj 2011 De er ret dyre at servicere, men ellers en fin bil.

  • #4   25. maj 2011 det er da 2 rigtige fine sæder . og et rimeligt i midten , kender kun benziner ,og den er dyr i brændstof , rigtig dyr .

  • #5   26. maj 2011 her er lidt læsning :

    (link fjernet)

    Søg gerne flere tråde på klubben..

    Jeg personligt hader diesel, og især i en Honda..! Det pis hører til i traktorer.. Men selv Honda må følge "behovet" fra mennesket om at ville køre langt på literen i en lille personbil som kører uuuh 20.000km om året..

    Honda ingeniøren Kenichi Nagahiro hader også diesel, han synes de lugter og er larmende, så da han fik opgaven for at udvikle en diesel motor tilbage i 2004 (tror jeg) så gjorde han sig ekstra umage for at den skulle være bedre end alle de andre.

    Det resulterer selvf i at året efter så vinder motoren en pris for den bedste motor i 2,0-2,5 liter klassen:

    (link fjernet)


Kommentér på:
Opmærksom ved køb af Honda FR-V ?

Annonce