{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.268 visninger | Oprettet:

Markedet dødt, eller for høje priser? {{forumTopicSubject}}

hej folkens

har nu haft min cbr til salg igennem et par måneder, med flere pris nedsættelser, og har gennem længere tid stuteret markedet generalt, hvor man gang på gang ser de samme cykler stadig til salg som de oss var for 4mdr siden?

Er det mig pris der er helt galt, eller er markedet bare ikke kommet sig endnu?

mvh
nygaard


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Markedet dødt, eller for høje priser?
  • Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    mar 2004

    Følgere: 278 MC-er: 15 Annoncer: 1 Emner: 66 Svar: 20.859
    #2   30. maj 2011 Der er kun prisen galt med den.



  • #3   30. maj 2011 Nu får den jo lidt reklame,så måske den så bliver solgt ?.
    Men markedet ER nu trægt,og har været det længe.
    KIM


  • #4   30. maj 2011 Kan være det hjælper du har smidt et link her så jo...

    Smed lige en søgning på DBA, der kom kun 23 CBR 600 F fra 1991-1995 frem med max-pris 45.000kr.... men det var jo så ved forhandlere. Så måske studere markedet noget mere og sænk prisen?


  • #5   30. maj 2011 Skal den ikke koste 38000 sådan en fin cykel......

  • #6   30. maj 2011 Skal den ikke koste 38000 sådan en fin cykel......

  • #7   30. maj 2011 lasse det er også modellen før min du har søgt på ;b


  • #9   30. maj 2011 marked er dødt. jeg har pt en bil tilsalg jeg er da aldrig blevet tilbudt så mange bytte tilbud før..folk vil gerne handle der er bare ingen der kan.

  • #10   30. maj 2011 Det er en HONDA der for :-p,

    man ja tror osse market er dødt, ellers så har jeg bare ikke fånet den jeg vil ha i nu

    sorry for offtopic men kunne ikke lade være smiley

    held og lykke med salget


  • #12   30. maj 2011 men når i alle mener priserne er for høje, hvad vil i så prissætte min til f.eks. og lad nu være at sammenligne den med en f2 (91-95) for det er en fuldblods f3 (95-98) smiley

  • #13   30. maj 2011 Har en kammerat der lige har købt den model til samme pris men 25000 km mindre på tælleren og det var ved en forhandler

  • #14   30. maj 2011 KH kan til dels godt følge din tankegang, problemet i dk er bare at mc for manges vedkommende ikke bliver set som transportmiddel men mere som en hobby, samt som du selv er inde på kommer vores afgiftsystem oven i.

    tager du der imod og kigger priser i udlandet, ligger de omkostninger der er ved at indføre den til dk på plader havner du mange gange lige omkring prisen, til tider lidt over.


  • #16   30. maj 2011 blander mig lidt... Jeg havde en fzr 1000 exup årg 93 som blev ombygget til foxeye model... Kan ses i mit fotoalbum... troede som andre at den kunne sælges til ca 50000 kr, men måtte sande at det kunne den ikke... den blev solgt for 36500 kr og jeg var endda ikke nød til at sælge, men havde ikke noget at bruge den til mere... de fzr 1000'er der var tilsalg i vinters er der stadig....

    Lang historie, men brugte cykler der så gamle er for dyre, såå en pris på din må vil ligge omkring de 35000 kr MAX.

    Held og lykke med salget...


  • #17   30. maj 2011 Markedet er sløvt, men slet ikke dødt, og mest af alt er din cykel håbløst dyrt prissat.

  • #18   30. maj 2011 Priser er alt for høje, ville aldrig give så mange penge for en så gammel maskine

  • #19   30. maj 2011 Det kan ikke være så svært, er den ikke solgt, så er den for dyr..

  • #20   30. maj 2011 tror desvære også du skal ned omkring de 35-38 før der begynder at ske lidt. Men ellers super fin maskine til pengene..

  • #21   30. maj 2011 Det er DØDT i øjeblikket!

    HAvde for et par år siden min GS500 til salg, for en fornuftig pris (Dog med MANGE km på bagen) og den blev skudt af i løbet af et par uger!

    Jeg syntes bestemt også der er mange cykler der er meget højt sat, men de fleste skriver de er åbne for bud, og så er det jo bare at tage chancen og se om sælger er interesseret!

    Nu har jeg haft min CBR600 PC23 med få km på marked i noget tid, og der har kun været en enkelt interesseret og der skulle der indgå en anden cykel i handlen!

    Så, som jeg ser det er der 2 muligheder.

    1) juster prisen så langt ned at folk ikke kan lade være med at handle!
    2) han en masse tålmodighed, så skal det nok komme!


  • #22   30. maj 2011 Ikke for noget, men en F1'er som er over 20 år gammel (nej, den er ikke fra 1991) og oven i købet er omlakeret skal altså ikke koste noget der minder om 30.000kr.

    Mvh Mathias


  • #23   30. maj 2011 Ok, jamen så må registrerings attesten jo lyve (Der står årgang 91 på den)!

    Syntes at det er svært at prissætte, da der ikke rigtig er andre med det km tal til salg!

    Men nu er det jo heldigvis min sag, hvad jeg sætter den til!

    Det jeg prøver at sige her, er bare at hvis ma sætter sin pris højt, bliver cyklen ike skudt af med det samme!

    Og skulle vi så ikke lade være med at ødelægge trådstarters emne, med prisen på min cykel??


  • #24   30. maj 2011 Bevares, men nu startede du jo selv, så jeg tror jeg fortsætter lidt endnu smiley

    Nej, din registreringsattest lyver naturligvis ikke - men den fortæller INTET om hvornår cyklen er produceret (altså hvor gammel den er), kun noget om hvornår den er indregistreret første gang. Disse 2 årstal kan sagtens ligge adskillige år fra hinanden, hvis f.eks. den har stået i en udstilling eller kørt ræs i en 2-3 år før den kom på gaden.

    Og naturligvis bliver cyklen ikke skudt af med det samme hvis man sætter den højt i pris - det kan vel ikke være så svært at forstå?!

    En kammerat har netop solgt sin fine F2'er i original stand til 28.000kr. En reel pris på en cykel der på alle punkter er bedre end din F1'er (no offence).
    Men selvfølgelig er det helt og aldeles din egen sag hvordan du prissætter din cykel smiley
    Held og lykke med salget.

    Mvh Mathias


  • #25   30. maj 2011 markedet er ikke dødt, det er priserne der er for høje!

    Jeg fik min SV650 s solgt på under en uge i marts måned.


  • #26   30. maj 2011 Begge Hondaer er ALT for dyre.. Den første koster jo det samme som en brugt SV650 eller andre gode maskiner.

    En Honda er altså ikke guld værd. Mange tror det, men det passer ikke..


  • #27   31. maj 2011 Dødt? Da jeg i april besluttede at købe mc igen, kikkede jeg først på diverse r1. Da jeg fandt en jeg ville have, var den solgt dagen forinden.

    Så fandt jeg ud af at det virkeligheden var en V2 jeg ville have og fandt en rsv mille. Da jeg dagen efter at have set den besluttede mig for at købe, var den solgt en halv time forinden.

    Jeg nåede så at købe en anden rsv en formiddag hvor en anden var på vej for måske at købe om eftermiddagen.

    Så enten er din pris for høj. Eller modellen for uinteressant. Er mit gæt. Selvom en cbr jo er en fed 600er.


  • #28   31. maj 2011 Dødt? Da jeg i april besluttede at købe mc igen, kikkede jeg først på diverse r1. Da jeg fandt en jeg ville have, var den solgt dagen forinden.

    Så fandt jeg ud af at det virkeligheden var en V2 jeg ville have og fandt en rsv mille. Da jeg dagen efter at have set den besluttede mig for at købe, var den solgt en halv time forinden.

    Jeg nåede så at købe en anden rsv en formiddag hvor en anden var på vej for måske at købe om eftermiddagen.

    Så enten er din pris for høj. Eller modellen for uinteressant. Er mit gæt. Selvom en cbr jo er en fed 600er.


  • #29   31. maj 2011 Dødt? Da jeg i april besluttede at købe mc igen, kikkede jeg først på diverse r1. Da jeg fandt en jeg ville have, var den solgt dagen forinden.

    Så fandt jeg ud af at det virkeligheden var en V2 jeg ville have og fandt en rsv mille. Da jeg dagen efter at have set den besluttede mig for at købe, var den solgt en halv time forinden.

    Jeg nåede så at købe en anden rsv en formiddag hvor en anden var på vej for måske at købe om eftermiddagen.

    Så enten er din pris for høj. Eller modellen for uinteressant. Er mit gæt. Selvom en cbr jo er en fed 600er.


  • #30   31. maj 2011 Dødt? Da jeg i april besluttede at købe mc igen, kikkede jeg først på diverse r1. Da jeg fandt en jeg ville have, var den solgt dagen forinden.

    Så fandt jeg ud af at det virkeligheden var en V2 jeg ville have og fandt en rsv mille. Da jeg dagen efter at have set den besluttede mig for at købe, var den solgt en halv time forinden.

    Jeg nåede så at købe en anden rsv en formiddag hvor en anden var på vej for måske at købe om eftermiddagen.

    Så enten er din pris for høj. Eller modellen for uinteressant. Er mit gæt. Selvom en cbr jo er en fed 600er.


  • #31   31. maj 2011 Jeg vil også sige det

    "Dødt? Da jeg i april besluttede at købe mc igen, kikkede jeg først på diverse r1. Da jeg fandt en jeg ville have, var den solgt dagen forinden.

    Så fandt jeg ud af at det virkeligheden var en V2 jeg ville have og fandt en rsv mille. Da jeg dagen efter at have set den besluttede mig for at købe, var den solgt en halv time forinden.

    Jeg nåede så at købe en anden rsv en formiddag hvor en anden var på vej for måske at købe om eftermiddagen.

    Så enten er din pris for høj. Eller modellen for uinteressant. Er mit gæt. Selvom en cbr jo er en fed 600er."


    smiley


  • #32   31. maj 2011 Så sku den vist være sevet ind Martin smiley

  • #33   1. jun 2011 Ja ja - en smartphone er åbanbart ikke det rigtige middel til at skrive indlæg her - ved ikke hvad der gik galt. Og man må jo åbenbart ikek slette indlæggene igen.

    Sorry :-S


Kommentér på:
Markedet dødt, eller for høje priser?

Annonce