{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.454 visninger | Oprettet:

problemer med TDC home trio {{forumTopicSubject}}

jeg HADER mit internet, har TDC home trio

og den router de leverer, den smider bare min pc af KONSTANT....

har ikke rigtig ændret nogle ting på computeren, og har kørt med pc'en ved min tidligere udbyder i 4 år uden så meget som en eneste gang at have været kastet af nettet


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  problemer med TDC home trio
  • #1   14. jun 2011 Hvis du bor indenfor netværksafstand fra andre mennesker, der også kunne tænkes at have trådløst netværk, så kan det meget vel være, at i er 2 (eller flere) der kører på den samme "kanal".

    His du går ind i routerens wireless opsætning, bør du kunne skifte den kanal din router bruger, så hvis den f.eks. står på 7, så sæt den på 2 eller 11. Hvis problemet gentager sig, så find en anden kanal.

    Jeg har desværre ikke selv den router der indgår i trio, så jeg kan ikke give dig helt eksakte "vejvisninger", men det kan kundeservice, hvis du ringer til dem.


  • Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    mar 2004

    Følgere: 278 MC-er: 15 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.657
    #2   14. jun 2011 Ring til kundeservice hvis du mener fejlen er deres.

    Men lidt simpel netværksfejlfinding er altid en god idé først.


  • #3   14. jun 2011 christian, det gør jeg ikke, der er 300 meter til nærmeste nabo med trådløst internet

    sajmon
    det google chrome skriver er galt at der er DNS fejl.

    hver gang det sker, så skal jeg genstarte router og tv boks, og det tager omkring 30 minutter


  • #4   14. jun 2011 Vi har fået skiftet den gammle router ud med deres nye HomeBox. Vi har også Hometrio. Samtidig opgraderede de også vores hastighed til 16 mbit. Prøv at ringe til dem og hør ad.

  • #5   14. jun 2011 jan det er galt med alle brøwsere, det kommer lige så snart jeg starter mit fildelingsprogram som uploader til fjernserver

  • #6   14. jun 2011 så ryger forbindelsen til det trådløse

  • #7   14. jun 2011 Det er et gennerelt problem hos TDC vi har døjet med det i 7md. nu har vi sagt lortet op og fået en anden udbyder.... TDC er bare lort for mange penge tit......

  • #8   14. jun 2011 ja så er det godt vi får fiber i stedet

  • #9   14. jun 2011 Jeg er også rigtig utilfreds med vores TDC internet. Jeg SKAL genstarte router og modem omkring 2 gange om ugen, da det efter en periode på nogle dage bliver ustabilt og laver rigtig mange timeouts. Jeg tror meget det er fordi at den hardware de sender én, er noget ubrugeligt billigt lort..

    Det er grænsende til latterligt, og vi har ikke haft andet end problemer med det internet siden vi flyttede hertil i for 4 år siden. Når jeg på et tidspunkt flytter hjemmefra, så vil jeg overhovedet ikke overveje TDC, da jeg er så træt af at det kun næsten virker..


  • #10   14. jun 2011 Hvis det er DNS fejl der opstår. Så er det nok fordi den router du har fra TDC har problemer med og håndtere din data trafik. Du har ikke en anden router koblet på efter den du har fra TDC??

    I så fald hvis problemet femstår som det er, og du kun bruger TDC's router, så kontakt dem og hør hvad de har af mulig løsning, som understøtter dit forbrug.

    I mit tilfælde (fullrate) skulle mit modem konfigureres om, således det kun virkede som opkaldsmodem, og at min egen router (D-link) distribuerede min datatraffik rundt.


  • #12   14. jun 2011 Der er en grund til TDC var med i kontant og at de spørg hvorfor de driver deres kunder til vanvid... det er der sku en grund til... TDC skal være glad for vi ikke ved hvor de bor, vi er en gruppe mennesker der vil ha fat i dem...

    Lorte selvskab. og til dem som har TDC flot fortsæt i bar med ta den i anus. Nogle skal jo tage imod en gang i mellem.... smiley

    Fiber + Lokal antenne TV så kør vi smiley


  • #13   14. jun 2011 Jeg har lige fået TDC Home Duo vi a mit arbejde. Her er der islet ingen problemer. Routeren blev sat op for 2 måneder siden med ny kryoteringsnøgle og siden da har jeg haft 100% stabilt internet. Meget bedre end da jeg havde fullrate. Deres router smed mig af et par gange om ugen, og det hjalp ikke at skifte kanal eller at få ny router.

  • #14   14. jun 2011 Mit Home Duo kører også bare ingen problemer (bruger ikke trådløs)

  • #16   16. jun 2011 Havde også problemer med mit Hometrio da jeg kørte Vista, men efter jeg fik windows 7 på alle pc'erne har der ikke været problemer siden.

  • #17   16. jun 2011 Jeg har også Home Duo. Men jeg har ingen problemer med hverken xp, vista, windows 7 eller Ubuntu. Men det er også en erhvervsforbindelse, hvor router/modem nok er noget andet end til private. Meeen ville da også hellere have fiber.

Kommentér på:
problemer med TDC home trio

Annonce