{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.273 visninger | Oprettet:

Leje af minigraver, mosebør, pladevibrator, m.m. {{forumTopicSubject}}

Som overskriften siger, skal jeg bruge en minigraver, en mosebør, trailer til det, samt en pladevibrator..

Det hele skal bruges en weekend i August.

Jeg havde fundet en maskinudlejning der var MEGET billig, men nu kan jeg ikke finde hans nummer. SÅ skal lede igen smiley


Som sagt lille til medium minigraver, en mosbør,en trailer det kan køres på, enpladevibrator og nogle skovle.

EVT. skal vi også have leveret noget grus, og skal bruge en container, til at køre jord væk!!

MEN det store spørgsmål er, til leje afde ting, hvem er billig?
Jeg er ganske rutineret med maskinkørsel, har tidligere levet delvis af det... Nogle gode forslag? det skal bruges på Amager!

Ydeligere oplysninger, bare spørg smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Leje af minigraver, mosebør, pladevibrator, m.m.
  • #1   26. jun 2011 han mener en Motorbør smiley

  • #2   26. jun 2011 Vi kan ikke garantere MEGET billig, men til gengæld kan vi garantere at det virker.

    Cramo A/S
    33 23 11 11
    Bådehavnsgade 46A,
    2450 København SV

    - jeg sidder i Glostrup afd, og kan ikke direkte hjælpe dig, da vi kører geografisk.


  • #3   26. jun 2011 (link fjernet)

    De har rigtig fine priser og har masser af erfaring med udlejning...


  • #5   26. jun 2011 Motorbør/ da jeg kørte, blev den kaldt for en mosebør også, på nogle pladser, årsagen ved jeg ikke, nogle sagde, det var fordi den bare mosede på, andre at det var fordi den kom frem, hvor andre sank i lol

    MEN det navn har ligesom bare siddet fast hos mig smiley

    Torben, har selv tidligere kørt maskiner ud for jer, da jeg arbejdede, og jeg ved krammet er i orden, men prisen er for høj, når det nu er privat jeg skal bruge det, ca. dobbelt op!
    MEN tak for forslaget!

    Ham jeg havde fat i, havde også lækker maskine, og mente han hed MJ udlejning, men kan ikke lige finde ham, men han var ca. 1/2 pris af Cramo.

    Vi skal bare trække omkring 30cm jord af en indkørsel til en kottelet grund HELE indkørslen lol DET gør man ikke i hånden!


  • #7   26. jun 2011 Jamen det gør jeg så, har fået langt flere henvendelser, end jeg regnede med, og DET er jo lækkert!!


Kommentér på:
Leje af minigraver, mosebør, pladevibrator, m.m.

Annonce