{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
647 visninger | Oprettet:

Nederen :- Skydedør stjålet {{forumTopicSubject}}

Jeg kører stadig for Kohberg brød. I fredags skulle jeg så afløse en chauffør (som 100 gange før).
Jeg kører ud til kollegaen og stiller min bil fredag til midnat, og min søn skulle have hentet bilen lørdag formiddag. MEN knægten blev lidt meget beruset fredag aften så han lod bil være bil.
Så blev jeg ringet op her søndag morgen af Kim som jeg afløser. Og han spørger? Sig mig engang, plejer du at køre rundt uden skydedør??
Næ svarer jeg.
Der er kraftedeme nogle der har manglet en RØD skydedør til en VW Transporter og valgt netop min.
Der lå en GPS og en GEONAV til båden i handskerummet samt at bilnøglerne lå over solskærmen.
Da jeg ringede til politiet i morges kl 7.15 for at anmelde det meget kriminelle forhold, tror jeg de troede jeg var meget fuld smiley
Men sikke nogle fjolser, De kunne bare have taget hele bilen, og kigget efter om der var andet der var værd at stjæle, selv en kasse øl der står bag i bilen har de ladet stå.
Fatter ikke tyveknægtene, men håber de får fornøjelse af en pilrådden skydedør som jeg havde planlagt at skifte i næste uge.
OG JA. Jeg har kasko uden selvrisiko.
Så jeg er kun lidt sur. smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengøring 750 kr.
  • Ophængning af 3 lamper 600 kr.
  • Rengøring 450 kr.
  • Elektriker 1.500 kr.
  • Fastgørelse håndvask m.v 2.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Nederen :- Skydedør stjålet
Kommentér på:
Nederen :- Skydedør stjålet

Annonce