{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
582 visninger | Oprettet:

garmin forerunner 310xt {{forumTopicSubject}}

hej mcg...

godt nok kører i fleste nok på mc, men der må da være nogle af jer der også løber en tur i ny og næ, og det er jer der skal hjælpe mig:-))))

jeg har et 310xt som jeg ikke ved hvordan jeg får den nye software ind på. jeg har hentet den ned, så skriver den at den ligger klar på ant-usb stikken og skal overføres der fra,meeeeeen hvordan fan.....lige det


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  garmin forerunner 310xt
  • #1   31. jul 2011 Hej. Har du lige købt det og hvad syntes du om GPS modtagelsen? Har du prøvet det i regnvejr?
    Overvejer forerunner 405 eller det du nævner her eller suunto´s løbe ur.
    Jeg vil prøve at google spørgsmålet eller prøve de fora på garmins hjemmeside.


  • #2   31. jul 2011 Hej , jeg har en forerunner 110 , den har aldrig svigtet og virker fint i regnvejr. Har også brugt den på mtb i skoven nogle gange .... Overvejer at prøve den på mc`n i uge 32 hvor vi skal køre i Norge ..??
    Mht software opdateringen , kan du ikke bare ligge mappen ind når uret er opkoblet med pc ?? Så skulle den da gerne selv klare resten ... ellers gør som Uffe M skriver Google det .....
    Go sommer til jer smiley


  • #3   31. jul 2011 uffe m

    jeg har haft det et års tid, og er sindsyg tilfreds med det regn/skov/by absolut ingen problemer, og så er der 20timers batteritid med gps'en tændt , så klart anbefalinger herfra, mht, fr405, er det ikke ved at være på dets efterår, har du set det nye fr605, dyrt men garanteret lækkert


  • #4   31. jul 2011 Har løbet med 310xt i snart et år. Har ikke haft noget bøvl, kun når jeg selv fucker up og glemmer at resette imellem turene. Den lange batteri kapacitet og vibrator er absolut et plus. Har set en log fra en der løb 5 ens ruter igennem en skov og der var der lidt afvigelse, men ved ikke om det er bedre eller ringere end andre gps ure. Håber du får gang i uret, jeg synes det spiller max, og kan virkelig få dig til at yde max. Jeg bruger båbe Connect og Training Center, de giver forskellige muligheder for at se dine data bagefter.

Kommentér på:
garmin forerunner 310xt

Annonce