797 visninger
|
Oprettet:
Parabol tv?? {{forumTopicSubject}}
Er der nogen herinde som har forstand på parabol tv??
Jeg bor rimelig langt ude på landet, folk kalder det udkants Danmark.
Og for at se tv herude skal man altså anskaffe sig en parabol.
Men, jeg har ikke det der ligner forstand på det, og når jeg søger på nettet, syns jeg bare jeg blir mere forvirret.
Så jeg tænkte om der var nogen herinde, som kunne hjælpe lidt, med bla. hvad man skal vælge, hvem der er billigst, bedst osv.??
apr 2006
Følgere: 17 MC-er: 1 Emner: 21 Svar: 2.539
mar 2009
Følger: 18 Følgere: 17 MC-er: 2 Emner: 9 Svar: 231
Her er et par eksempler:
(link fjernet)
http://www.boxertv.dk/produkter/produkter-og-priser/
mar 2009
PS. Jeg arbejder i branchen.
maj 2008
Følger: 35 Følgere: 34 MC-er: 2 Emner: 44 Svar: 93
Jeg er sku gået helt i stå, det er derfor jeg spørger herinde.
Altså, jeg er glad så længe jeg bare kan se tv2, men når det nu endelig skal være, så gør det da heller ikke noget at man kan se tv3. Men der udover, så har jeg ikke de vilde krav.
Jeg har et helt gammelt 32" tv, altså ikke en fladskærm, så det behøver heller ikke at være noget fancy ekstra box, eller stop og start, og hvad de snart ellers ik finder på.
Jeg skal bare kunne se noget tv.
Har levet uden tv i snart et halvt år, og er efterhånden ved at være godt træt af at spille play station og se de samme dvd'er igen og igen og igen.
mar 2009
Alternativt skal du vælge en parabol-løsning.
(link fjernet)
Danmarkspakken ved Viasat er med installation. Så når du har betalt så installerer teknikeren det hele. Inkl. kanaler på tv.
jul 2008
Følger: 2 Følgere: 17 MC-er: 1 Emner: 47 Svar: 4.769
man behøver sq ikke vide en skid om det, bare spørg i foretningen :)... og du skal have Viasat hvis du vil se tv3
jun 2008
Følger: 4 Følgere: 3 MC-er: 1 Emner: 58 Svar: 3.183
Eneste minus er manglen på MotoGP.
(link fjernet)
maj 2008
maj 2009
Følger: 2 Følgere: 1 MC-er: 2 Emner: 11 Svar: 391
Begge steder har tit velkomst tilbud, hvor der er rigtig meget at spare, men det skal så siges op inden året er udløbet. Husk at være opmærksom på kortafgift, det koster jo også en slags penge
mar 2005
Følger: 12 Følgere: 11 MC-er: 1 Emner: 15 Svar: 162
maj 2008
okt 2005
Følger: 77 Følgere: 75 MC-er: 5 Emner: 187 Svar: 2.903
mar 2008
Følger: 3 Følgere: 2 MC-er: 3 Emner: 21 Svar: 90
DR1, TV2 og DR2 har alle udbydere...
Viasat: TV3, 3+, 3 Puls
Canal Digital: Kanal 4, Kanal 5, 6´eren, Canal 9
Boxer: Det samme som Canal Digital
Hvis du har TDC internet, kan du vælge at få Home Trio. Deres grundpakke er der kun de normale 9 gratis kanaler + tysk og svensk. Mellempakken er der også Canal digital´s kanaler med. Og hvis man vælger Viasatpakken, har man også TV3 med!
Hvis ikke du kender nogen der har gjort det før, så skal du ikke kaste dig ud, i opsætning af parabol selv, da det ikke er helt nemt at dreje den ind!
Det tror jeg umiddelbart er de løsninger der er! Men beslut dig for, hvilke kanaler der passer dig bedst, og ring til den udbyder der har de kanaler, og bed om at få et godt tilbud! De fleste udbydere har en eller anden form for velkomstpakke!
jun 2007
Følger: 4 Følgere: 4 MC-er: 4 Emner: 11 Svar: 74
http://www.internet-bredbaand.dk/417/fullrate-tv-anmeldelse-%E2%80%93-stor-test/ - der er dog ikke tv3.
Hvis du gerne vil se tv3 - kan du se her. Det omhandler godt nok paradise hotel - men kan overføres til at gælde for tv3 generelt:
http://www.tv-pakke.dk/99/se-paradise-hotel-pa-nettet-og-pa-tv3/
Parabol tv??