{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
797 visninger | Oprettet:

Parabol tv?? {{forumTopicSubject}}

Er der nogen herinde som har forstand på parabol tv??

Jeg bor rimelig langt ude på landet, folk kalder det udkants Danmark.
Og for at se tv herude skal man altså anskaffe sig en parabol.
Men, jeg har ikke det der ligner forstand på det, og når jeg søger på nettet, syns jeg bare jeg blir mere forvirret.

Så jeg tænkte om der var nogen herinde, som kunne hjælpe lidt, med bla. hvad man skal vælge, hvem der er billigst, bedst osv.??

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Parabol tv??
  • HM
    HM Tilmeldt:
    apr 2006

Følgere: 17 MC-er: 1 Emner: 21 Svar: 2.539
    #1   11. aug 2011 Så er en Boxer måske bedre til dig? Altså - boxer-tv !! smiley

• #2   11. aug 2011 Du skal først finde ud af hvad dit behov er for at se TV. Derefter finder du udbyder og teknisk løsning.

Her er et par eksempler:

(link fjernet)

http://www.boxertv.dk/produkter/produkter-og-priser/

• #3   11. aug 2011 Skriv til mig hvis du går helt i stå!

PS. Jeg arbejder i branchen.

• #4   11. aug 2011 Martin R.

Jeg er sku gået helt i stå, det er derfor jeg spørger herinde. smiley

Altså, jeg er glad så længe jeg bare kan se tv2, men når det nu endelig skal være, så gør det da heller ikke noget at man kan se tv3. Men der udover, så har jeg ikke de vilde krav.

Jeg har et helt gammelt 32" tv, altså ikke en fladskærm, så det behøver heller ikke at være noget fancy ekstra box, eller stop og start, og hvad de snart ellers ik finder på.

Jeg skal bare kunne se noget tv. smiley

Har levet uden tv i snart et halvt år, og er efterhånden ved at være godt træt af at spille play station og se de samme dvd'er igen og igen og igen. smiley

• #5   11. aug 2011 Du kan "trække" DR1, DR2, Update og TV2 ned på en stue-antenne.

Alternativt skal du vælge en parabol-løsning.

(link fjernet)

Danmarkspakken ved Viasat er med installation. Så når du har betalt så installerer teknikeren det hele. Inkl. kanaler på tv.

• #6   11. aug 2011 Det nemmeste er sq at tage ned i en fjernsyns butik, fx fona, også købe en parabol og boks, så kan i selv sætte det op, eller få en til at gøre det for jer, også kører det bare.
    man behøver sq ikke vide en skid om det, bare spørg i foretningen :)... og du skal have Viasat hvis du vil se tv3

• #7   11. aug 2011 Jeg er også bosiddende i afgrundsDanmark og må også "nøjes" med tallerken-tv. Jeg købte et kit ved Canal Digital og er meget tilfreds med det. Det fungerer også fint med et gammeldags billedrørs-tv.
    Eneste minus er manglen på MotoGP.

(link fjernet)

• #8   11. aug 2011 Jeg kan intet trække hernede.. Heller ikke med en stue antenne.. Så derfor blir jeg nød til at have en parabol. smiley

• #9   11. aug 2011 Mine kære forældre plejer at skifte mellem canal digital og viasat. De bor også langt væk. De påstår at boxer er for dyrt.

Begge steder har tit velkomst tilbud, hvor der er rigtig meget at spare, men det skal så siges op inden året er udløbet. Husk at være opmærksom på kortafgift, det koster jo også en slags penge

• #10   11. aug 2011 Jeg har hørt at det er nemmere at melde sig ud af told og skat end Viasat og Canal digital:)

• #12   11. aug 2011 Jamen jeg har slet ikke noget antenne stik, SÅ LANGT UDE på landet bor jeg altså. smiley

• #13   11. aug 2011 Som en anden skrev vil du have tv3 3+ osv så skal du have viasat, som faktisk er billigst af de andre nævnte

• #14   11. aug 2011 Som jeg ser det, har du et par forskellige muligheder.
    DR1, TV2 og DR2 har alle udbydere...

Viasat: TV3, 3+, 3 Puls

Canal Digital: Kanal 4, Kanal 5, 6´eren, Canal 9

Boxer: Det samme som Canal Digital

Hvis du har TDC internet, kan du vælge at få Home Trio. Deres grundpakke er der kun de normale 9 gratis kanaler + tysk og svensk. Mellempakken er der også Canal digital´s kanaler med. Og hvis man vælger Viasatpakken, har man også TV3 med!

Hvis ikke du kender nogen der har gjort det før, så skal du ikke kaste dig ud, i opsætning af parabol selv, da det ikke er helt nemt at dreje den ind!

Det tror jeg umiddelbart er de løsninger der er! Men beslut dig for, hvilke kanaler der passer dig bedst, og ring til den udbyder der har de kanaler, og bed om at få et godt tilbud! De fleste udbydere har en eller anden form for velkomstpakke!

• #15   23. aug 2011 Tjek også om du har mulighed for at få 10mbit bredbånd fra fullrate. Så kan du få Fullrate TV. Du kan evt. tjekke min anmeldelse af fullrate tv her:
    http://www.internet-bredbaand.dk/417/fullrate-tv-anmeldelse-%E2%80%93-stor-test/ - der er dog ikke tv3.

Hvis du gerne vil se tv3 - kan du se her. Det omhandler godt nok paradise hotel - men kan overføres til at gælde for tv3 generelt:
    http://www.tv-pakke.dk/99/se-paradise-hotel-pa-nettet-og-pa-tv3/

Kommentér på:
Parabol tv??

Annonce