Jeg Har £ 360,000.00 GBP Britiske pund tilgode Jeg Har £ 360,000.00 GBP Britiske pund tilgode
Har lige modtaget denne mail, viste slet ikke jeg havde så mange penge tilgode, det lyder sgu for godt til at være sandt..
Hvor dumme tror de egntlig folk er, selv en ordblind kan da se, at teksten er oversat fra et andet sprog !!!!
Att: Modtager,
Dette er for at intime dig om en meget vigtig information, som vil være en stor hjælp til at forløse dig fra alle de problemer, du har oplevet at få dit lange løbet på grund af betaling på grund af så mange efterspørgsel efter penge fra dig både korrupte bank embedsmænd og kurérfirmaer , hvorefter din fond ikke er udbetalt til dig.
Jeg er fru Christine Lagarde, en højt placeret embedsmand i det internationale Valutafond (IMF). Det kan interessere dig at vide, at rapporterne har nået vores kontor med så mange korrespondancer på urolig måde, som folk som dig bliver behandlet af forskellige banker og kurér / Diplomat i hele Europa til Afrika og Asien / London Storbritannien, og vi har besluttet at sætte en stopper for det, og det er derfor, jeg blev udnævnt til at håndtere din transaktion her i London.
Alle statslige og ikke-statslige prostata, ngo'er, Finansieringsselskaber, sikkerhedsfirmaer og Courier virksomheder, der har været i kontakt med dig for sent er blevet pålagt at sikkerhedskopiere fra din transaktion, og du er blevet rådet til ikke at reagere på dem længere, idet IMF er nu direkte ansvarlig for din betaling.
Højere grad, de Instruktion modtager fra de forskellige Finansministeriet er at hjælpe dig med at få en del-betaling af £ 360,000.00 GBP Britiske pund overføre til din udpeget bankkonto uden yderligere forsinkelse.
Du er hermed rådes til ikke at hjemvise yderligere betaling til alle institutioner med hensyn til din transaktion som din fond vil blive overført til dig direkte fra vores source.I håber, at dette er klar. Enhver handling i strid med denne instruktion er på egen risiko. Du er råde til at reagere omgående for at få yderligere detaljer om, hvordan din fond vil blive frigivet til din udpeget bankkonto.
For yderligere oplysninger og bistand vedrørende denne Remittance anmeldelse, er du venligt råd til at sende følgende oplysninger.
Dit navn:
Dine bankoplysninger:
Nedenfor er vores kontaktoplysninger, forventer vi dit hurtige svar tak.
Direkte Hotline: CALL: +44 7024052772
Besvar, christine.lagarde@rocketmail.com
Med venlig hilsen
Fru Christine Lagarde,
ADMINISTRERENDE DIREKTØR (IMF)
jul 2008
Følger: 6 Følgere: 73 MC-er: 3 Emner: 88 Svar: 216
okt 2007
Følger: 20 Følgere: 19 MC-er: 8 Emner: 11 Svar: 276
jan 2006
Følger: 16 Følgere: 16 MC-er: 5 Emner: 93 Svar: 1.084
Kære kunde, Nordea
Denne e-mail bekræfter, at du har oprettet en ny
Password og vælg den hemmelige spørgsmål
Til din konto.
Hvis du ikke foretager disse ændringer, det link
Nedenfor og få adgang til dine kontooplysninger
At bekræfte, at du ikke er i øjeblikket fraværende.
Du har 24 timer eller din konto vil blive låst.
Klik her for at bekræfte din konto
Tak
Jeg har bare ikke Nordea : D
nov 2005
Følger: 2 Følgere: 9 MC-er: 2 Emner: 148 Svar: 1.027
apr 2009
Følger: 10 Følgere: 54 MC-er: 2 Emner: 192 Svar: 7.504
apr 2005
Følger: 36 Følgere: 32 MC-er: 2 Emner: 108 Svar: 2.203
Jeg Har £ 360,000.00 GBP Britiske pund tilgode