{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  3D briller til hjemmebio?
  • #1   30. aug 2011 Tror bestemt at kvalitet og pris følges ad på det punkt.. de briller jeg har prøvet til en panasonic kostede over 1000kr stykket, og det var der nok en grund til..

Det er sjovt nok at prøve, men det er noget opblæst noget det 3D... Full HD plasma tv det dur..!

• #2   30. aug 2011 Du kan ikke bruge dem du får udleveret i Biografen smiley

eheheh
    men ja de koster nogle knapper. ofte kan et betale sig når man køber tv og lede efter dem hvor de levere et vis antal briller med oveni.. jeg var så "uheldig" kun at få 1 stk med til mit 3d tv og de så 3 uger efter nedsatte tv' i pris og smed 4 briller med og 5 3dfilm

så ja. jeg er engang blevet groft forulempet bag i...

• #3   30. aug 2011 Mirza: Har nu været meget imponeret over 3D funktionen på mit. Har lige købt et nyt Samsung og havde ikke de store forventninger, men jeg blev sgu overrasket ... Positivt. smiley Bare bedst når der er helt mørkt i stuen.

Torben: Ret overbevist om du skal have nogle briller der matcher dit TV.
    Phillips er dog begyndt med deres Passive 3D og der er brillerne lidt lig dem du bruger i Biografen og meget billigere end f.eks Samsungs Aktive 3D. Brillerne til phillips kan du få til lige omkring en 150 kr. hvor de aktive ligger på ml 500 og 1000 kr.

• #4   30. aug 2011 3D er fedt.. men jeg tror bare ikke jeg ville sidde med klodsede briller hver gang jeg skulle spille eller se en god film..

hvis man kunne få nogle briller der sad klistret til ansigtet, så man ikke havde følelsen af at man har briller på så ville det være rigtig fedt..!

• #5   30. aug 2011 Opsummeret så virker de billige "biograf" briller ikke på et 3D tv, og der er ikke nogen der har prøvet om et par Philips virker på et Samsung eller anden vej rundt...
    Det er sgu lidt nitten med så dyre briller, men hvis de nu passer på flere tv, så var der jo mulighedder for at købe billigt i Asien på vores gode ven Hr. Indernet:)

• #6   30. aug 2011 Mirza: Enig går fuldstændig ud over hyggen når alle sidder i en mørk stue med et sæt åndsvage briller på. Så nej Ser kun 3D når der går filmnørd i mig. smiley

Men det skulle i øvrigt ikk vare så længe før det brilleløse 3D TV kommer. et års tid eller to.

• #7   30. aug 2011 som jeg har forstået det så skal du købe nogen der passer til det 3D tv du har købt, da de forskellige producenter godt kan anvende forskellige 3D teknikker. der findes både passive og aktive 3D briller hvis jeg forstod rigtigt hvad han forklarede i So Ein Ding engang smiley

• #8   30. aug 2011 men vær opmærksom på at det er de rigtige briller du får købt, feks samsung nye d serie kører brillerne over bluetoth og den gamle c serie kører med inferrød:-)

Kommentér på:
3D briller til hjemmebio?

Annonce