{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.558 visninger | Oprettet:

ang. bøder (".) {{forumTopicSubject}}

Hej
Når man nu skal handle i centrum , tja, så kan det være svært at finde
en p-plads. I går var jeg inde i en butik i max 5 minutter, og da jeg
kom ud igen, stod der en motorcykelbetjent og skrev et bødeforlæg.

Jeg gik hen til ham og sagde "Slap nu lige lidt af. Giv dog lige folk
En chance!". Han ignorerede mig fuldstændigt. Gik blot hen foran bilen og
skrev registreringsnummer ned.

Jeg hævede stemmen lidt og kaldte ham røvhul og regelrytter. Han
Kiggede på mig, mens han hev bøden af og derpå begyndte han at undersøge
dækkene. Så skrev han fandeme på en ny bøde.

Jeg bad ham stoppe og kaldte ham blandt meget andet en forbandet
æggeskal. Da han var færdig med den anden bøde, satte han begge bøderne
under vinduesviskeren. Så undersøgte han gummikanten på viskeren og
begyndte at skrive en ny bøde.

Dette stod på i ca. 10 min. Jo mere jeg råbte, des flere bøder skrev
Han ud. Til sidst gad jeg ikke mere. Min egen bil holdt trods alt lige
Rundt om hjørnet...

Há en god dag!


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • VVS vandtryk på varmt vand 250 kr.
  • Klipning af hæk samt fjernelse af afklippet 1.470 kr.
  • Flytte rengøring af Kolonihavehus 1.670 kr.
  • AC Vakuumpumpning (30min opgave) 1.000 kr.
  • Montere lampe 650 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  ang. bøder (".)
Kommentér på:
ang. bøder (".)

Annonce