1.657 visninger
|
Oprettet:
Ny barbermaskine - anbefalinger?? {{forumTopicSubject}}
Min ældre Phillips trænger til udskiftning. Nogle der har et par gode idéer om noget der kan være en god erstatning??
mar 2008
Følger: 12 Følgere: 13 MC-er: 3 Emner: 195 Svar: 2.043
Braun serie 1 150. Den er skide god og pisse billig. Når den ikke kan mere (slidt skærehoved / gitter) er det ligeså billigt at købe en ny. Så jeg skifter til ny ca hvert 3 år. Tror det er på bud i enten Bilka, Kvickly, eller føtex lige nu.
okt 2008
Følger: 42 Følgere: 38 MC-er: 1 Emner: 29 Svar: 587
okt 2004
Følger: 64 Følgere: 206 MC-er: 12 Emner: 18 Svar: 822
aug 2004
Følger: 2 Følgere: 1 MC-er: 1 Emner: 29 Svar: 79
(link fjernet)
jul 2006
Følger: 24 Følgere: 23 MC-er: 2 Emner: 139 Svar: 1.066
jul 2006
Følger: 9 Følgere: 8 MC-er: 1 Emner: 57 Svar: 338
Er der nogen af de nævnte maskiner der kan konkurrerer med skraberen ?
Overvejer nemlig at prøve en maskine ..
feb 2006
Følger: 21 Følgere: 42 MC-er: 5 Annoncer: 1 Emner: 400 Svar: 2.364
aug 2005
Følger: 131 Følgere: 139 MC-er: 4 Emner: 518 Svar: 21.113
så er det ligegyldigt om noget gror lidt
mar 2008
Følger: 12 Følgere: 13 MC-er: 3 Emner: 195 Svar: 2.043
aug 2005
Følger: 68 Følgere: 54 MC-er: 4 Emner: 177 Svar: 1.682
okt 2008
Følger: 16 Følgere: 17 MC-er: 1 Emner: 17 Svar: 424
jul 2006
Følger: 24 Følgere: 23 MC-er: 2 Emner: 139 Svar: 1.066
jul 2011
Følger: 19 Følgere: 159 MC-er: 3 Emner: 60 Svar: 1.663
ens kort længde hele vejen rundt... tager 15 min hver fredag...nemt hurtigt og billigt
maj 2009
Følger: 12 Følgere: 11 MC-er: 1 Emner: 119 Svar: 781
apr 2005
Følger: 19 Følgere: 25 MC-er: 13 Emner: 51 Svar: 588
apr 2005
Følger: 19 Følgere: 25 MC-er: 13 Emner: 51 Svar: 588
jun 2008
Følger: 4 Følgere: 3 MC-er: 1 Emner: 58 Svar: 3.178
mar 2007
Følger: 15 Følgere: 13 MC-er: 5 Emner: 184 Svar: 4.909
Har prøvet en 6 forskellige maskiner, både billige og dyre.
Føles ikke behageligt, og de fleste virker dårligt med kraftige skægstubbe!!
jul 2006
Følger: 24 Følgere: 23 MC-er: 2 Emner: 139 Svar: 1.066
jul 2006
Følger: 24 Følgere: 23 MC-er: 2 Emner: 139 Svar: 1.066
Har tænkt meget på at købe sådan en. men ved ikke om jeg har lyst til selv at ligge ansigt til. Den skal vel også "slibes" eller lign. Det er jo også begrænset hvor dybt man kan skære sig med maskinen!! (ja, jeg har faktisk skåret mig ved at bruge Phillips Coolskin) Så den kan nok barbere tæt.
mar 2007
Følger: 15 Følgere: 13 MC-er: 5 Emner: 184 Svar: 4.909
jun 2009
Følger: 27 Følgere: 35 MC-er: 1 Emner: 34 Svar: 336
jul 2011
Følger: 19 Følgere: 159 MC-er: 3 Emner: 60 Svar: 1.663
Ny barbermaskine - anbefalinger??