721 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 3 Svar

honda cbr 600 f2 gik ud to gange og olie lampe honda cbr 600 f2 gik ud to gange og olie lampe

hej min honda cbr 600 f2 gik ud to gange i tirsdages. olielampen lyste lige hurtigt og så gik den ud. jeg ville ikke køre hjem så fik den hentede, da jeg kom hjem og tjekkede olie var der rigeligt på. så vil lige høre om der er nogen der har prøvet det..

om om den selv slukker motoren hvis olie lampen begynder at lyse smiley

skal siges der ikke mangler nogen andre former for væske

på forhån tak.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flooded bathroom. I did a washing machine cycle and a LOT of water poured out of both the general drain and the shower drain. Pls help 1.200 kr.
  • Tjek om vandlås er skruet rigtigt på 500 kr.
  • Tagpap brænding 9.000 kr.
  • Beskære, fjerne ukrudt, klippe hæk i forhave 1.500 kr.
  • Opsætning af gardin i Velux vindue. 1.000 kr.
  • Tilslutning af 2 vaskemaskiner 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  honda cbr 600 f2 gik ud to gange og olie lampe
  • #1   29. sep 2011 umiddelbart har jeg ikke hørt om der skulle sidde en kill-kontakt i forbindelse med olietrykskredsen... Normalt lyser den jo når motoren er stoppet... så er det lidt omfattende at lave det således at den rent faktisk kan starte...

Umiddelbart tror jeg du har et større problem mekanisk problem.. Prøv og start motoren.. Hvis den gik i stå under kørsel, efter olietrykslampen har lyst, så vil jeg næsten mene du har et større mekanisk problem..

Prøv og start den og se om der kommer sjove metalliske lyde..

• #2   29. sep 2011 hmm du kan også have noget med din vacuumstyrede benzinventil..., men ja lyder som manglende olietryk eller et eller andet... virker mystisk du siger den kun lyser kort også går cyklen ud? - hvor mange sek snakker vi?

• #3   29. sep 2011 Jeg vi lige tilføje at du ikke skal være så bange for at forsøge at starte den... Hvis der er sket noget, så er skaden med stor sandsynlighed allerede sket. De par sekunder der tar at forsøge at starte for at vurdere hvad der kan være sket, forårsager ikke væsentlige yderligere skader, hvis der allerede er sket noget..

Men hvis du hører metalliske ubehageligheder, så skal du selvfølgelig stoppe den og lade en mekaniker kigge på det og håbe på det bedste

Kommentér på:
honda cbr 600 f2 gik ud to gange og olie lampe

Annonce