{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.419 visninger | Oprettet:

Laderelæ til honda Cbr 600 brændt af. købes hvor {{forumTopicSubject}}

mit batteri bliver ikke ladet op og mit laderelæ bliver meget varm, så jeg går med fornemmelsen at mit relæ er Brændt af.

har fået at vide ved nogen venner at jeg ikke skal forsøge at starte den mere fordi at det kan tage styreboksen.


men nogen der ved hvor man kan købe et nyt eller brugt relæ til en honda cbr 600 f2 årgang 1993

på forhånd mange tak for hjælpen


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Laderelæ til honda Cbr 600 brændt af. købes hvor
  • #1   17. okt 2011 max mc import

  • #2   17. okt 2011 du skulle nok lige tage at måle stator+rotor igennem først.
    men ellers kan den sikkert købes ved max=mcnoeglen
    de plejer at koste 1000-1200 kr.
    mvh kk


  • #3   17. okt 2011 Jeg har lige købt mig en hos Erik Schnabel der har E.S. Elektro i KBH
    Har laver dem selv - en gammelsmølf der ved hvad han snakker om!

    Dem han laver har nogen forskellige fordele, isæt til ældre mc'er fra østen. Har ikke fortrudt mit køb i hvert fald.
    Da jeg snakkede med ham for 1 uge siden havde han 5 stk klar til Honda.

    Ring til ham på 35854080 - hyggelig fætter smiley


  • #4   17. okt 2011 Daniel B mange tak for hjælpen, hvad har du givet for din ved ham ?

  • #5   17. okt 2011 Forresten:

    Han sender selvfølgelig med posten.
    Og med Relæ'et kommer en beskrivelse af hvordan den monteres
    fx monteres + og - direkte på batteri, samt hvordan du tjekker din generator nemmest.

    Hygge.


  • #6   17. okt 2011 Mit relæ var den store model af dem. Så det var den dyre til 1475,-Tror din skal bruge den lille model.

    Han har et par spørgsmål - fx om der går 5 ledninger fra relæet og hvad afstanden mellem skruerne er.

    Men han sælger flest til Honda, Så mon du behøver at sige andet end CBR600 F2 før han ved det.

    Og så skulle stikkene gerne passe sammen. Gjorde de ikke til min suzuki, fordi de var lavet til Honda.


  • #8   18. okt 2011 Hans Henrik (Hjørring) N
    hvad er det så der sidder på højere side hvis man står bag fra, den sidder fast på en metal plade.. og får ingen køling ind den vej, der er heller ikke køleriller på den

    det er en lille sort boks, som sidder på en metal plade, kan desværre ikke tage nogen billeder da den ikke står hjemme ved mig


  • #9   18. okt 2011 præcis en lille mørkegrå kasse med 5 ledninger 3 af dem er gule
    sikkert den originale der har kørt siden midt halvfems


Kommentér på:
Laderelæ til honda Cbr 600 brændt af. købes hvor

Annonce