1.673 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 12 Svar

Zulu-lort Zulu-lort

En af mine venner agiterede i sidste weekend for et show på TV2-Zulu, der hedder "Argh, det gjorde jeg bare ikke".... eller noget i den stil. Han sagde det var hammer sjovt at se, hvad man kunne få folk hypnotiseret til at gøre.

Jeg afviser ikke, at man kan bruge hypnose som terapi-form. Men så heller ikke længere. Men min makker sagde, at den var god nok og at det var helt ægte og skidesjovt.

Så i aften satte jeg mig ned og så det.

Min makker skylder mig øl, BIG TIME. Hold da helt kæft hvor en gang indstuderet og aftalt baljepis. Fup og fidus.

Og nu vil TV2 endda have brugerbetaling for at sende sådan noget gylle og for at holde deres seere for nar.

Sorry..... skulle lige af med min forargelse.

Nu vil jeg sætte mig og se Space Cowboys med Clint'en.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Tilslutning af ny vaskemaskine - også el 1.000 kr.
  • Klip af hække 2.000 kr.
  • Samle et skab 500 kr.
  • Skrue bordben på bord 350 kr.
  • Opsætning af malertape 800 kr.
  • Tv Kommode, en tæppe og en mikrobølgeovn 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Zulu-lort
  • #1   18. okt 2011 Hvad får dig til at sige at det er aftalt?

• #3   18. okt 2011 Aftalt... muligvis ikke. Men hun er sgutte hypnotiseret men har fået instrueret en rolle hun skal spille.

Og jeg tror ikke på, at hun lå og snorksov, da hun blev kørt ind i studiet til publikum.

Sorry, jeg tror ikke på sådan noget. Det er plat og udokumenteret.

• #4   18. okt 2011 Det er fair nok at du ikke tror på hypnose, og vil da også sige at jeg heller ikke selv har den største tiltro til det, men hvis de har fået instrueret en rolle de skal spille, så er de godt nok gode til at spille overraskede.
    Har du desuden selv set nogle blive hypnotiseret før?

• #5   18. okt 2011 Har sku grint lidt a det program .o)

• #7   18. okt 2011 Tror sku heller ikke på det der .. Han skal lige sætte en finger i panden af dem så går de helt kolde. Ja sikkert smiley

• Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator

Følgere: 293 MC-er: 16 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.726
    #8   18. okt 2011 Det er super indstuderet - ellers ville det ikke sælge sig selv til tomhjernede seere, på den måde som det gør...

• #9   18. okt 2011 Meget underholdende, men nej. Man må nok ikke begynde og analysere for meget smiley Jeg lagde mærke til en tidligere deltager der havde fået mere farve i håret og var stylet rigtig flot til programmet, i forhold til optagelserne. De farver og sætter hår på en der ligger i den seng?! smiley

• #10   18. okt 2011 Så et program om hypnose engang hvor en meget kendt hypnotisør fortalte at man ikke kan hypnotiser folk til at gøre noget mod deres vilje, eller ændre på deres hjerne i sådan en grad som f.eks det man ser på zulu.
    Hypnose er noget man skal under en del gange før der sker en ændring, som f.eks rygestop, fobier osv. Og det kræver man tror på det ellers virker det ikke en pind..

Så ja det er fup og snyd det program..

• #11   19. okt 2011 Nu skal jeg ikke sige om det pågældende show er aftalt og/eller instrueret.
    Men med hensyn til hypnose, så virker det for nogen mennesker. (Ikke alle er modtagelig over for det)
    Jeg har selv været hypnotiseret af Ali Haman til et sceneshow. Det sjovt på den måde at man altid har været bevidst om hvad man har lavet. Jeg har spist rå kartofler som det var æbler. Siddet i bumletog på en almindelig stol. Været i biografen mens jeg kiggede ud på publikum. Jeg blev sendt ned igen med den besked om at når han klappede tre gange i hænderne, så ville min stol blive varm som en kogeplade.
    Og alt det han sagde det skete og var sandt! Det var i hvert fald følelsen under hypnosen.

• #12   19. okt 2011 Hmm.. Den tror jeg at jeg vil bruge næste gang jeg bliver stoppet i en fartfælde;

Jamen Hr. betjent, jeg blev hypnotiseret af TV-2's "Politijagten" til at køre for stærkt.. :0)

• #13   19. okt 2011 Det eneste der er værd at se på zulu er king of queens

• #15   19. okt 2011 Lorte program.

Kommentér på:
Zulu-lort

Annonce