{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengøring 750 kr.
  • Ophængning af 3 lamper 600 kr.
  • Rengøring 450 kr.
  • Elektriker 1.500 kr.
  • Fastgørelse håndvask m.v 2.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  PC service fusk??
  • #1   21. nov 2011 Det udnytter en række standard windows værktøjer, til at rydde op i din maskine samt nedprioritere visse ydelsesaspekter, og fjerne/deaktivere unødvendige programmer. Der hvor folk vil opleve noget, er hvis de har en forholdsvis ny computer og den virkelig kører langsomt så vil det virke som at få en ny computer. Hvis din maskine er langsom, vil jeg som udgangspunkt sige fjern dit antivirus program, erstat det med Microsofts eget (det er bedre, bruger færre resurser og er gratis).

• #2   21. nov 2011 gå ind på
    www.ninite.com der er også nogle værktøjer som kan hjælpe og det er også gratis

• #3   21. nov 2011 sådan sider får altid mine alarmklokker til at larme... men som steffen siger så ind på ninite og installer spybot den rydder meget op og fjerne hvis du har fået spyware.

• #5   21. nov 2011 Jeg holder mig LANGT væk fra alle de der net-tilbud. Jeg har ALDRIG hørt om nogen som har fået vendt en Windows maskine til det bedre med sådan nogle placebo-programmer. jeg har arbejdet med IT hele mit liv og er kandidat i datalogi...

I alle tilfælde virker det bare bedre at geninstallere sin maskine hvis den hænger for meget med næbbet...

ELLER - checke om man har for lidt ram... Der er SÅ mange mennesker der skrotter deres maskine fordi "den er for langsom" fordi der er for lidt RAM og maskinen swop'er ved at bruge harddisken som erstatnings-ram. Harddisken er MEGET langsommere end RAM og computeren sløves derfor gevaldigt ned pga. dette.

Ny ram ville koster ca. 300 kr for de fleste menneskers vedkommende og kan monteres i butikken på 5 minutter.

Så - spørg hellere dig selv... Har du nok ram? Ville det være på tide at få geninstalleret maskinen?

... i stedet for at installere flere skraldeprogrammer som kun gør den sløvere?

• #6   21. nov 2011 ccleaner er genialt til det værste. Gratis.
    De der programmer hjælper sjældent det store, og tilsvarende kan findes gratis. Så vil man prøve det af så find en gratis udgave istedet

• Kenneth H
    Kenneth H Tilmeldt:
    okt 2011

Følger: 1 Emner: 54 Svar: 1.066
    #7   21. nov 2011 Var inde på en af de sider engang hvor jeg alligevel stod og skulle skifte harddisk, (just in case) ja de scanner gratis, men vil du have fjernet de 500 ting de finder, så skal du betale smiley
    Ikke den der, men vil tro konceptet er det samme.

• #8   21. nov 2011 holder mig til at geninstallere hvis jeg syns at min pc er ved at blive langsom evt. lav en geninstall og få fat i et ghost program som du kan bruge når din pc trænger til en oprydning tager max 10 min med ghost. evt hvis du skal gemme filer / software skaf en extern harddisk eller sæt en mere i pc'en nemt og simpelt evt kontakt mig hvis du skal have hjælp

• #9   21. nov 2011 www.superantispyware.com
    er super god til at fjerne alt det grimme som du får på din computer. Der er både en free version, og en betalings version.
    Jeg har brugt den frie version i flere år, og den funker.

Kommentér på:
PC service fusk??

Annonce