Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• TV mounting / hanging 600 kr.
  • Nedtagning af loftslampe som er ved at falde ned og pt hænger i én skrue 400 kr.
  • Loftspots slukker ikke 600 kr.
  • Lavt tryk på varmt vand bruser 1.000 kr.
  • Gravearbejde med minigraver, 12kvm 1.600 kr.
  • Rensning af tilstoppet afløb 950 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Sodastream
  • #1   1. dec 2011 Jeg har ingen erfaring med dem - til gengæld har jeg lidt svært ved at se idéen i at have én stående, når man kan købe al den sodavand man skal bruge nede i Netto? smiley

• #2   1. dec 2011 Og øl kan den vel heller ikke engang lave...

• #3   1. dec 2011 Den mine forældre havde for en 20-25 år siden var da sjov og intet holdt ret længe med os unger i huset:-) det er noget opreklameret fis, nemmere og billigere at købe sodavand.

• #4   1. dec 2011 Jeg er nu meget glad for min + det er billigere at have sådan en end det er at købe danskvand

i en patron er det til +60 liter dansk vand. alt efter hvor meget kulsyre man hælder i

• #5   1. dec 2011 Tjaeh, jeg køber gerne min danskvand i Lidl til den beskedne sum af kr 4,15 for 1,5l, hvs jeg ikke tager meget fejl. Jeg ved ikke hvad sår'n en patron koster, men det bliver vel næppe billigere end det smiley

• #6   1. dec 2011 Jeg syntes da, at for ungernes skyld ville sådan en være fint nok..
    Det var da det store hit da jeg var barn.. (Et par dage siden ja...) c",)

Men sofavand er sq billigere i butikkerne..
    Men Å den anden side.. Mange har espresso maskiner mv. så hvorfor ikke... c",)

• #7   1. dec 2011 Hej
    Har også investeret i sådan en maskine,tror ikke det er billigere end at købe sodvandene i butikken.
    Bruger også udelukkende vores til danskvand.

• #8   1. dec 2011 var det ik noget med at dere patroner kunne eksplodere af sig selv, ?

• #9   1. dec 2011 jeg har en og vi har brugt den meget i sommers syntes det er lækkert med lidt brus i vandet og så er det sunder end sodavand smiley

og så fylder den ikke så meget som 60 litter sodavand nede fra lidl

køb bare sån en gas patroner koster 100 for en refill.

• #10   1. dec 2011 Vi har selv en her hjemme, nok mest min mor der bruger den til danskvand - men det der fun sportsvand smager godt når det er lavet til sodavand og blandet med noget vodka. Ellers kan man jo prøve sig frem med at lave forskelligt sodavand smiley

• #11   1. dec 2011 Som barn af 70er og 80erne, er der ikke noget bedre end sodastream!!! Det eneste der kan komme op og tangerer en hjemmelavet sodastream kola, er en kælderkold Landkær kola fra kassen! ;o)

• #12   1. dec 2011 altså hvis du regner prisen ud på maskine patron og smagsvariaanter er den sku dyre i drift en at købe sodavand lavpris stederne og mener bestemt ikke min kan levere 60l brusvand på en patron men langt mindre....

• #13   1. dec 2011 Det er genialt - så har man altid mulighed for frisk sodavand og der findes masser af smagsvarianter. Og så slipper man for at slæbe alle de tomme returflasker frem og tilbage.

Jeg er i hvert fald glad for min - fik den så også til kun 200 kr. i åbningstilbud i Elgiganten - der er sikkert stadig tilbud på dem ind imellem, hvis man holder øje.

• #14   1. dec 2011 Jeg fik en i starten af 90´erne. Den virker stadig. Og der er sørme også kulsyre på den endnu smiley SÅ lidt har jeg brugt den. Men den er da meget sjov. Og sjov at eksperimentere med, da jeg var knejt. Og nej....Det er ikke godt at putte kulsyre i mælk :o)

• #15   1. dec 2011 Men hvorfor er det ikke godt med kulsyre i mælk???? hvorfor???

• #16   1. dec 2011 Jeg synes Sodastream er cool og kult, men det skal være én af de første modeller, de nymodne er der sgu ikke meget coolness over. Fik jeg sagt at jeg har 6-8 stykker i forskellige årgange og farver, dog er kun en enkelt eller to funktionsduelig, da pakningerne på de andre er tørret ind. ( cheap fix men ser ikke at det burde have betydning da jeg ikke har dem i brug )

• #17   1. dec 2011 Jakob: Det er det ikke fordi mælken nærmest eksploderer ud over det hele, når man tager trykket af flasken smiley Men som 12-13 årig skal man jo lige prøve

• #18   1. dec 2011 Fedt.... sku man jo næsten prøve.
    (og jeg er 3x12år...!) ;-D

• #19   1. dec 2011 Tak for svarene.. tror jeg vil lede efter en på tilbud.. smiley

• #20   1. dec 2011 he he. jeg prøvede også med kakaomælk... det var heller ikke et hit... det tog meget lang tid at tørre op.. men friskpresset appelsinsaft det kan anbefales. så kan squash godt pakke sammen...

• #21   2. dec 2011 Koster ca 5,50-6,50 pr liter alt efter hvor dyrt man køber sin koncentrat.
    Jeg er glad for den vi har. Skal ikke bære tunge flasker op ad trappen, har altid forskellig smag ved hånden og skal ikke ned med pantflasker.
    Købte maskinen og 2 ekstra flasker for 300. Så det har været en billig start

Kommentér på:
Sodastream

Annonce