1.240 visninger
|
Oprettet:
Tilmeldt:
4. aug 2005 Følger: 131 Følgere: 139 MC-er: 4 Emner: 518 Svar: 21.113
Der er muligvis 24 dage til juleaften men.... {{forumTopicSubject}}
.....kun 14 dage til jeg skal til koncert:
http://www.youtube.com/watch?v=h7xF51AFkys
.....glæder mig rimeligt vildt:-)
feb 2010
Følger: 54 Følgere: 344 Emner: 968 Svar: 13.365
rigtig god tur................
mvh
jun 2009
Følger: 44 Følgere: 54 MC-er: 2 Emner: 351 Svar: 2.602
okt 2004
Følger: 64 Følgere: 206 MC-er: 12 Emner: 18 Svar: 822
Jeg missede dem i 94´ og har fortudt det lige siden!
Med samtlige albums, ER DET på tide jeg ser dem live. . .
aug 2005
Følger: 131 Følgere: 139 MC-er: 4 Emner: 518 Svar: 21.113
Det bliver fedt:-)
jun 2009
Følger: 44 Følgere: 54 MC-er: 2 Emner: 351 Svar: 2.602
Og de holder stadig !
aug 2005
Følger: 131 Følgere: 139 MC-er: 4 Emner: 518 Svar: 21.113
jul 2006
Følger: 21 Følgere: 24 MC-er: 2 Emner: 104 Svar: 835
De er klart på listen over bands jeg gerne vil gense!
En ting er de spiller pisse fedt, men glæden ved at spille stråler også ud af dem!
aug 2005
Følger: 131 Følgere: 139 MC-er: 4 Emner: 518 Svar: 21.113
http://www.youtube.com/watch?v=Fb-UxzgkTds
http://www.youtube.com/watch?v=otuCPqrGd0Q
okt 2004
Følger: 64 Følgere: 206 MC-er: 12 Emner: 18 Svar: 822
Det er en tur værd. . . Der var alt godt, Antrax, Megadeth, Metallica, Devil Driver, Slayer, osv osv osv . . .
Og en stor fadøl på pladsen kostede 8kr
(link fjernet)
Kan se Maiden kommer, cavalera osv.
okt 2004
Følger: 64 Følgere: 206 MC-er: 12 Emner: 18 Svar: 822
Der er muligvis 24 dage til juleaften men....