1.106 visninger
|
Oprettet:
Gps i Iphone net? {{forumTopicSubject}}
Hey hey.
Jeg sidder lige og overvejer at købe en Iphone...
På sådan en kan man bruge noget Gps, så er mit spørgsmål, hvilket net den bruger til det?
Æder den ens data op, så man får en fed ekstraregning?
okt 2004
Følger: 23 Følgere: 27 MC-er: 4 Emner: 64 Svar: 972
maj 2009
Følger: 30 Følgere: 30 MC-er: 2 Emner: 72 Svar: 452
sep 2007
Følger: 5 Følgere: 6 MC-er: 2 Emner: 72 Svar: 1.400
maj 2009
Følger: 30 Følgere: 30 MC-er: 2 Emner: 72 Svar: 452
sep 2007
Følger: 5 Følgere: 6 MC-er: 2 Emner: 72 Svar: 1.400
apr 2009
Følger: 1 MC-er: 1 Emner: 7 Svar: 76
mar 2008
Følger: 12 Følgere: 13 MC-er: 3 Emner: 195 Svar: 2.043
apr 2010
Følger: 5 Følgere: 4 MC-er: 1 Emner: 70 Svar: 396
apr 2005
Følger: 14 Følgere: 13 MC-er: 3 Emner: 36 Svar: 287
Jeg har personligt 20gb til rådighed hver måned hos 3.dk - og min rekord er at jeg har hentet 1.5gb!!!
Og i tilfælde af at man rammer sit loft så hverken lukker de eller sender en ekstra regning.
De sætter bare hastigheden ned.
Så no worries - køb den iphone og gør dig selv glad!!!
jul 2009
Følger: 7 Følgere: 8 MC-er: 1 Emner: 36 Svar: 1.267
apr 2005
Følger: 14 Følgere: 13 MC-er: 3 Emner: 36 Svar: 287
Og efter 6-7 uger fik jeg en ekstra regninge på 600
Det er dyrt, men det kunne sagtens være værre
maj 2009
Følger: 30 Følgere: 30 MC-er: 2 Emner: 72 Svar: 452
mar 2008
Følger: 12 Følgere: 13 MC-er: 3 Emner: 195 Svar: 2.043
apr 2010
Følger: 32 Følgere: 47 MC-er: 3 Emner: 78 Svar: 757
Hvis den er sat til at synkronisere kalender hele tiden, så æder den strøm af helvedes til.
Jeg bruger min til mail og kalender, både privat og arbejde, og der æder den strømmen meget hurtigt hvis den ikke står til kun at synkronisere en gang pr. kvarter.
Gps i Iphone net?