{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Låsesmed 1.100 kr.
  • Elektriker 1.000 kr.
  • Hækkeklipning af stor liguster 3.500 kr.
  • Havearbejde 1.000 kr.
  • Samling/opsætning af trampolin 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  ski app til Android
  • #1   25. dec 2011 jeg brugte engang noget det hed "GPS Compas"

det tracked hvor jeg har været. dist. hast div steder. tid osv.

• #2   25. dec 2011 Jeg kører med SKITRACKS.. godtnok på en iphone.. men ved ikke om den ikke kan fåes til android..

Den fungerer perfekt.. jeg har omkring 75dage logget nu smiley

PS. Sidder i Livigno ligenu torben smiley

• HM
    HM Tilmeldt:
    apr 2006

Følgere: 17 MC-er: 1 Emner: 21 Svar: 2.535
    #3   25. dec 2011 Pirelli har lavet en gratis-app - findes både til Android og iPhone - hvor du blot kan starte logning... så smider den selv data ind på et google-kort med alverdens oplysninger... Mener den hedder Diablo Super Biker.

• #5   26. dec 2011 GPS Essentials .... kan optage din ferden og plotte det på et map.

• #7   26. dec 2011 I google maps er der mulighed for chachelagering af kortområde..
    så sluger den ikke datatrafik..

Så kan man bruge programmer som endomondo uden det koster,,

• #9   26. dec 2011 Jeg prøver lige endomondo i dag, og giver tilbagemelding i aften, hvis der ikke går for meget afterski i den;-)

• #10   26. dec 2011 Jeg prøvede idag en app der hedder alpine replay, og det var noget lort! Så prøvede jeg Endomondo, og den virkede nogenlunde... Jeg kan ikke få noget kort frem, kun en tegning over de ruter jeg har købt, og jeg kan ikke se den har tegnet gentagelser med... Den har logget 56km i dag, og jeg er ikke klar over om den har taget lifter med?
    Jeg kan iøvrigt blive i tvivl om hvor præcis der egentlig kan logges distancer når man bevæger sig så meget vertikalt som man gerne på ski? Vil GPS'en ikke måle distance horisontalt?
    Morten, skitracks findes vist ikke til Android??..

Kommentér på:
ski app til Android

Annonce