{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hængt 3 lamper op 1.200 kr.
  • Ophængning af lampe 400 kr.
  • Hænge tre lamper op 800 kr.
  • Samle Ikea Pax to skabe 1.000 kr.
  • Hænge 2 billeder op 450 kr.
  • Udskift kontakter 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Cykler uden motor
  • #1   28. dec 2011 Det her er nu osse pænt fornuftigt og ja det er ca 117gang jeg poster den

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=xIe6hYAdw_I

• #2   28. dec 2011 Den downhill video er for sindsyg..

men den 1. gad jeg godt prøve på egen MTB

• #4   28. dec 2011 Fine cykler Tue..

min prioritering har desværre ikke været høj, men har været igennem et par stykker, bl.a. en Kona Cinder Cone og en Giant Brass, den nuværende er en Specialized som du kan se her:

http://motorcykelgalleri.dk/alb_vis.aspx?albumid=17385

Jeg får helt lyst til at gå i gang igen smiley

• #5   29. dec 2011 det er da for sygt, bliver helt bange af bare at se videoen, men det er nok ikke usædvanligt når man er faldet ned fra 4-5 meters højde

• #6   29. dec 2011 Jeg er faldet fra 12 meters højde og bliver i den grad tiltrukket smiley

• #7   29. dec 2011 på ren asfalt?

• #8   29. dec 2011 Den tur i Chile gad jeg SÅ godt at prøve.

Har kørt en del DH og Trial i de unge dage: smiley

• #9   29. dec 2011 Thomas.. på ren is.. ved sgu ikke hvad er værre, men det medførte 4 uger i sengen og morfin som eneste føde, og ½ år i kørestol og krykker, samt en masse smerter og varige men..

• #10   29. dec 2011 Mirza A:
    Har du haft en Kona det er ellers kun kendere, der er villig til at betale for dem...
    Sååå din priotering var vist ikke så dårlig alligevel..

• #11   29. dec 2011 av for fanden

jeg blev kørt ned på scooter jeg kørte ca 60 og det gjorde modparten ( i bil ) også

jeg fik knust mit lårben i 7-8 stykker, så fik jeg sat et søm ind som går fra hoften til knæet

så brækkede jeg mit håndled, men viborg sygehus synes jo ikke lige at de skulle gøre noget ved det, så der gik 4 dage før de synes at det skulle der kigges på og så kunne jeg ikke nøjes med gips, de skulle lige have brækket det fra hinanden og sat 2 pinde inde for at holde det på plads, de blev så trukket ud senere

de havde også en mistanke om at ledbåndet i venstre knæ var gået, men jeg mærker ikke så meget til det

mit højre knæ var huden ligesom revnet i et V, den ene side af v´et er ca 7-8 cm den anden del ca 10, det resulterede også i at mit knæ stoppede ved 40 grader, jeg gik til genoptræning 1 måned og de opgav, så jeg måtte ind og have tvunget mit knæ til at bøje self i narkose, de lagde sådan et bedøvelses-kateter ind i ryggen, og gæt hvem der skulle gøre det, en studerende, hun ramte nerven 3 gange og det gør satme ondt, og hver gang hun stikkede, det føles som at få en sløv 4 mm nål ind gennem huden, nå men så måtte jeg have et skud morfin og en udannet læge kunne gøre det i første forsøg

da det var overstået, skulle jeg blive der lidt længere og jeg fik en maskine op i sengen som jeg kunne indstille hvor meget den skulle bøje mit knæ i grader, men allerede efter dag 1 kunne de se at det bedøvelse det var utæt, og jeg kunne godt mærke det ikke havde virkningen, 2 aften skulle jeg på toilet og jeg fik en rollator, ikke sådan en de gamle går med en høj en, men jeg kunne ikke engang støtte på mit ben, og prøvede jeg så var jeg lige ved at græde ( og det tør jeg godt indrømme) så sagde snakkede mine forældre med sygeplejersken mens jeg var på toilet, og så sagde hun kraftedme "ja LIDT ondt skal det jo gøre" hun er heldig med jeg ikke hørte det

og jeg klagede stadig over at jeg kunne mærke at det ikke virkede, jeg kunne sagtens mærke det for kunne tydeligt mærke mine ben når jeg kørte en finger over,

4 dag det var ved eftermiddag og jeg havde lige taget en ½ times pause for bare at kunne sove lidt, så kom min fysioterapouet (staves) med 2 elever og hun ville have den her maskine startet og jeg fik mit ben på plads og hun satte den til 60 grader, hun trykkede start, og allerede ved 15 grader kunne jeg mærke at det her kom sgu til at gøre ondt, sagde til hende stop stop, men den nåede til 30 grader og nu skreg jeg, er i så færdige det gjorde ondt, og jeg græd var helt færdig der og forklarede hende at jeg kunne tydeligt mærke at det bedøvelse ikke virkede og jeg havde sagt det til sygeplejerskerne men de ville intet gøre ved det

så kan jeg love dig for at min fysio fik de hårde ord frem for sygeplejerskerne, og så stoppede træningen omgående og det blev jo hen ved 16 tiden før jeg kunne komme ned til opvækningen for at få lagt bedøvelse i låret i stedet, det fik jeg gjort men det virkede ikke, nå så derned igen og have lagt ny bedøvelse, denne gang virkede det, og det var først fra 4 dag jeg begyndte at gøre fremskridt, jeg var der i 10 dage i alt, og da jeg kom ud kunne jeg bøje mit knæ 90 grader, 1½ måned mere så var det 130 ligesom det andet knæ

• #12   29. dec 2011 Tue.. tjah det var en fed cykel bestemt..! og bremserne var virkelig topklasse ifht prisen.. men det jeg mener er at min økonomiske prioritering ikke var høj, når jeg nu havde bil, 2 motorcykler, kørte trackday og gokart..

Men den bedste geometri jeg nogensinde har prøvet har været på min nuværende specialized, har du været ude og køre i udlandet ?? Eller kører du bare rundt i de danske skove..

Thomas.. Det lyder godt nok trist ;-( Kom du så igennem det uden varige men ??

• #13   29. dec 2011 Mirza A:
    Har været på ferie på La Santa Sport på Lanzarote et par gange, hvor jeg har cyklet nede, men det er en helt anden type udfordring end herhjemme, og DH-mester bliver jeg aldrig.

Mht til økonomisk priotering så er jeg nu heller ikke en af dem der smider 30000 for en cykel....

• #14   29. dec 2011 Jeg gad til udlandet og prøve nogle af de rigtige mtb/dh baner.. men så kræver det også en stærkere cykel, har ellers været i kroatien og cykle lidt langs kysten og i bjergene..

• #15   29. dec 2011 nej

jeg kan ikke løbe
    ved ikke om jeg kan svømme længere, men tror det ikke og jjeg vil heller ikke vise mig i shorts pga det ar
    jeg kan ikke gå langt
    jeg kan ikke stå op i lang tid
    jeg kan heller ikke sidde ned i lang tid derfor var det også lidt af en søgen da jeg skulle købe bil, små biler kan jeg ikke køre i, jeg skal helst have masser af benplads så jeg kan sidde med mit ben i mange stillinger

og der er sikkert mere, det er bare svært at huske

• #16   29. dec 2011 Orbea Alma gold det er bare Niger der dur, har cyklet mange Lange true på min blandt. Andet fra Tibet til cadmandu over fire bjerg pas i 5000 m højde næste tur er fra Sydney til adelate i australien

• #17   29. dec 2011 http://www.scootergalleri.dk/alb_vis.aspx?albumid=53503

scooteren efter ulykken kan ses her

• #18   29. dec 2011 Thomas K,ja der skal et godt helbred til atvære indlagt på et offentligt hospital.

• #19   29. dec 2011 Hvis I overvejer udlandet til DH ture, så er Morzine, Les Gets helt klart værd at køre efter. Har været der et par gange, og det bliver bedre og bedre for hver gang man er er.

Og der er noget for alle klasser. smiley

www.youtube.com/watch?v=KaDd1vgsomc&feature=related

• #20   29. dec 2011 Thomas det er jeg sgu ked af at høre, men det med arret skal du nok komme over, det er ingen hindring for noget i livet..

Jeg har 48 sting i kroppen hvoraf de 30 af dem er i ansigtet plus 2 stk 3. gradsforbrændinger.. Det skal du ikk tage så tungt smiley

• #21   29. dec 2011 peter det skal jeg lige love dig for, 2 besøg der var jeg godt nok ked af at være der

• #22   29. dec 2011 mirza, ja, men det ar ser virkelig noget så væmmeligt ud, en blanding mellem blå og rød, og det er også ret bredt, og alt for meget hud så mit knæ ligner lidt en mave med bildæk

pga mit knæ har været ekstremt hævet

Kommentér på:
Cykler uden motor

Annonce