{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Dakar på Eurosport kl.23
  • #1   1. jan 2012 Den første er desværre allerede røget i svinget : http://ekstrabladet.dk/sport/anden_sport/motorsport/article1683447.ece
    RIP.

• #2   1. jan 2012 Jeg kan se det kommer kl 00:45

• #3   2. jan 2012 Nu er jeg så uheldig at jeg ikke har noget fjernsyn. Er der nogen steder på nettet, hvor man kan følge dakar?

• #4   2. jan 2012 Måske et bevidst valg? Jeg har selv foreslået at vi smider vores TV ud herhjemme, men konen vil sgu' ikke være med...

• #5   2. jan 2012 Startede som bevidst valg, da min kæreste og jeg flyttede sammen fra halvandet år siden - dels fordi vi ikke gad at have et stort skrummel til at stå og fylde, og ikke havde lyst til at ofre den nødvendige mængde penge på en fladskærm, og dels fordi vi ikke gad at bruge vores liv på alverdens fordumrende (nej, det er ikke et rigtigt ord) TV..

Men som man næsten kan regne ud, sidder vi bare og stener ved hver vores computer i stedet, hvilket om muligt er endnu mere asocialt (ihvertfald kæreste og jeg imellem) - og pengene, ja det er jo bare røget i nogle andre ting, såsom motorcykel og indskud til en større lejlighed, men det fortryder jeg nu ikke smiley

Seneste nyt er en sparegris ved navn sony phillipsen, som spiser alt overskud fra flaskepant og mønter fra farmands pung - i skrivende stund er der omkring 1300 kroner, så om et par år burde det være muligt at købe en fladskærm smiley

NÅR vi får en fladskærm, er det egentlig hovedsageligt for at kunne se de film jeg har på min computer, på en lidt større skærm, og ikke for at smide en halv formue efter en masse TV-kanaler..

Således oplyst om mit forhold til TV

Kommentér på:
Dakar på Eurosport kl.23

Annonce