667 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 5 Svar

Trænger til forår... Trænger til forår...

Sidst i november fik min ældste pige skoldkopper. Efter et par dage med det fik min yngste pige maveinfluenza.
Da skoldkopperne på den første pige var væk fik jeg en slem maveinfluenza der varede en uge.
Da det så småt stoppede begyndte yngstepigen at vise skoldkopper - og det viste sig at være den slemme slags hvor nattesøvn er noget man drømmer om i 3 døgn.
Samtidigt med skoldkopperne starter den store pige så på en heldigvis mild maveinfluenza.
Så blev det jul og heldigvis forløb juledagene uden sygdom, men dagen før nytårsaften gik min kone ned med en ret slem influenza som varede hele sidste uge med. Torsdag i sidste uge blev yngstepigen syg igen og kastede op og blev slemt forkølet (igen ingen nattesøvn) især fordi konen var stadig total underdrejet med sygdom. Fredag tog vi så til lægen igen med konen og hendes infektionstal var så højt at lægen ikke kunne måle det mere - så Babu Babu skulle hun indlægges. Det viser sig at hun har en meget slem lungebetændelse i højre side - heldigvis noget de kan gøre noget ved.
Lørdag aften bliver hele konens afdeling lukket for udefrakommende pga. 8 stuer ud af 12 er isoleret med roskildesyge og besøg er ikke muligt (eller ønskeligt da jeg ikke har behov for at slæbe mere skidesyge med hjem)

Lyspunktet er at konen heldigvis ikke er ramt af roskildesygen på afdelingen smiley

Men jeg træt og trænger til forår og køre MC...

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Punkteret cykel dæk 300 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 1.500 kr.
  • Tilstoppet afløb 720 kr.
  • Vejledning til valg af matrialer og løsning af træterrasse ovenpå eksisterende fliser 1.000 kr.
  • Installing fence gate 950 kr.
  • Hylde mursten 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Trænger til forår...
Kommentér på:
Trænger til forår...

Annonce