Trænger til forår... Trænger til forår...
Sidst i november fik min ældste pige skoldkopper. Efter et par dage med det fik min yngste pige maveinfluenza.
Da skoldkopperne på den første pige var væk fik jeg en slem maveinfluenza der varede en uge.
Da det så småt stoppede begyndte yngstepigen at vise skoldkopper - og det viste sig at være den slemme slags hvor nattesøvn er noget man drømmer om i 3 døgn.
Samtidigt med skoldkopperne starter den store pige så på en heldigvis mild maveinfluenza.
Så blev det jul og heldigvis forløb juledagene uden sygdom, men dagen før nytårsaften gik min kone ned med en ret slem influenza som varede hele sidste uge med. Torsdag i sidste uge blev yngstepigen syg igen og kastede op og blev slemt forkølet (igen ingen nattesøvn) især fordi konen var stadig total underdrejet med sygdom. Fredag tog vi så til lægen igen med konen og hendes infektionstal var så højt at lægen ikke kunne måle det mere - så Babu Babu skulle hun indlægges. Det viser sig at hun har en meget slem lungebetændelse i højre side - heldigvis noget de kan gøre noget ved.
Lørdag aften bliver hele konens afdeling lukket for udefrakommende pga. 8 stuer ud af 12 er isoleret med roskildesyge og besøg er ikke muligt (eller ønskeligt da jeg ikke har behov for at slæbe mere skidesyge med hjem)
Lyspunktet er at konen heldigvis ikke er ramt af roskildesygen på afdelingen
Men jeg træt og trænger til forår og køre MC...
mar 2008
Følger: 5 Følgere: 8 MC-er: 1 Emner: 29 Svar: 1.555
apr 2011
Følger: 17 Følgere: 16 MC-er: 4 Emner: 162 Svar: 1.091
Ja og nu sneer der sku også, lad os håbe der kommer massere af sne nu og vi kan kærer igen 1.marts
nov 2004
Følger: 3 Følgere: 1 MC-er: 2 Emner: 26 Svar: 358
aug 2005
Følger: 131 Følgere: 138 MC-er: 4 Emner: 518 Svar: 21.203
Tja - det eneste rigtig gode ved det her, er at her til lands bliver man som regel rask igen:-)
Held og lykke - og se så at få en lur:-)
sep 2008
Følger: 17 Følgere: 16 MC-er: 1 Emner: 3 Svar: 125
Hvis man ikke har været syg, skal man nok blive det, når man får børn. De slæber godt med bakterier, hjem til de "gamle"
Trænger til forår...