{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Mullholland, denne gang i biler..
  • #1   13. jan 2012 de bilister er da til fare for alt og alle

• #2   13. jan 2012 http://www.youtube.com/watch?v=2_D3Yp4hBEw

Stakkels mcist..

• #3   14. jan 2012 Banditten:

Stakkels????? Misforstå mig ikke, det er altid tris, når der sker ulykker, men han er sgu de en ulykke, der venter på at ske!!!!!

Han dunker forbi i tredie bane - på et hjul - med langt højere fart end de øvrige MC-ister...... Sådan noget skal gå galt, det er kun et spørgsmål om hvornår.

Jeg synes faktisk han skulle arrangere sit møde med Charles Darwin et andet sted.

• #4   14. jan 2012 Arh, knud, kom lige ned af din hellige hest. De dummer sig begge 2, betjenten og gutten på mc´en...

• #5   14. jan 2012 Det var da godt nok en flok inkompetente bilister.... Hvad fanden skal de med den slags biler når de ikke har en skid styr på dem?

• #6   14. jan 2012 Steffen:

Jeg giver dig IKKE ret. Bilisten laver sørme også en fejl, men den MC-ist er sgu da direkte hjernedød.

• #7   14. jan 2012 Kenneth Bikerpind:

Prøv at følge lidt med omkring Mulholland Drive øst ud af LA. Den er direkte berygtet.

Det er smadderlet at sidde her og dømme, men jeg har faktisk kørt på den adskillige gange både på MC og i bil. Den er aldeles blankslidt, der løber masser af mudder/ler over den, når det regner, så der er altid masser af helt fint sand oven på den slidte belægning, og endelig hælder temmelig mange af de voldsomt skarpe sving den gale vej - god fornøjelse.

Læg mærke til, hvor langsomt disse biler kører - alligevel kurer de rundt.

Det stykke vej direkte farligt, og i virkeligheden burde den lægges om.

Jeg kan love dig, at den alder på listeskoene:-)

• #8   14. jan 2012 ...Kalder på listeskoene......

• #9   14. jan 2012 Min fejl, det er aldeles kompetente bilister. Det er kun forholdene som er skyld i deres fejl og manglende mulighed for at holde sig i egen vognbane.

• #10   14. jan 2012 Max: Detter er ikke et argument i en debat, det er mit motiv for at skrive som jeg gør:

Hvis man som MC ist ikke har forståelse for, at man er sværere at se, end en bil(da især når lygten peger lig op i luften) og man ikke har forstået, at trafik handler om at undgå konsekvense af fejl - egne og andres, så skal man slet ikke køre ud på vejen........

• #11   14. jan 2012 Ikke Helt Kenneth:-)

Selvfølgelig skal de blive "hjemme", men er du aldrig blevet overrasket af et glat underlag???

Faktisk handler mine indlæg om den ulykkelige MC-ist om det samme - det at der i trafikke begåes fejl, og det værste man efter min mening kan gøre, er at hæve sig selv over dem og dømme andre - med andre ord:

Tilstræb at de fejl der nu engang begåes ikke medfører ulykker - hold afstand, kig to gange og sørg i videst muligt omfang for at medtrafikanterne kan læse ens handlinger:-)

Læg forresten mærke til den del af klippet, hvor minien ryger ud i rabatten. Bag denne kører en MC-ist, der tydeligvis kender forholdene og adfærdsreglerne. Han holder og venter på,, at den sikkert forvirrede bilist vælger at gøre noget. Han kører ingen steder inden han VED, hvad der sker.

• #12   14. jan 2012 Jo, jeg er skam blevet overrasket over glat underlag. Men som jeg ser størstedelen af disse bilister (med undtagelse af Mini'en som tydeligvis understyrer) så vælger de at skære svinget uagtet at der er fuldt optrukket og manglende udsyn. Det KAN jeg på ingen måde tilskrive glat underlag men derimod et bevidst valg.

• #13   14. jan 2012 Kenneth Bikerpind:

Du har helt ret i, at de skærer, hvor oversigtsforholdene ikke er for gode. Det er en del af realiteterne, når man kører på sådan en vej. I starten af klippet er der også en bilist, der faktisk omgående kommer væk fra ventre bane igen. Både vedkommende og den modkørende VED at man kan forvente hvad som helst her, og derfor kører de derefter rent hastighedsmæssig. Det skal så siges, at det var forbundet med et vist held, at der ikke skete noget, det går der temmelig ofte på den vej.

• #14   15. jan 2012 Selvfølglig har ham op mc'en ikke 100procent, rent mel i posen. Men synes fandme ikke at det kan være rigtig at han skal køres ned, fordi
    han tæsker hans maskine. ;o)

• #15   15. jan 2012 @Knus: Og resten af motorcyklerne, hvor en af dem er pænt tæt på, kan betjentene i bilen heller ikke se?
    Og påstanden om at en mc bliver usynlig når man går på baghjul er søgt... Meget..

Om igen, knud, puds brillen og kig lidt på klippet igen..

Kommentér på:
Mullholland, denne gang i biler..

Annonce