{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
6.147 visninger | Oprettet:

ny klub -oprette en forening , regler {{forumTopicSubject}}

har hørt man skal oprette sin mc klub som en forening mht til salg fra baren , nogen der kender reglerne herom , hvis man holder en privafest ,hvad så med indtægt fra barsalg? hører også man kan få tilskud . gider bare ikke at ha politiet og skat rendene ,nogen der kan hjælpe
på forhånd takker


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  ny klub -oprette en forening , regler
  • Kenneth H
    Kenneth H Tilmeldt:
    okt 2011

    Følger: 1 Emner: 54 Svar: 1.066
    #2   21. jan 2012 tilskud kan du sikkert godt glemme alt om i de her dage
    med mindre en væsentlig del af klubben består af unge arbejdsløse handicappede utilpassede kriminelle indvandre.

    Der er et min. beløb i skal sælge/omsætte for før at skat blander sig, kan ikke huske størrelsen.


  • #3   21. jan 2012 Må op på rådhuset og høre nærmere om det . Hørte for nogen uger siden . At Devils Choice fik tilskud . Så må jeg jo få ændret det fra 99% til 1% mærke hehe .
    Gider bare ikke ha politiet rendene i tide og utide . Trist man skal holde en fest også kommer de og lukker lortet ?


  • #4   21. jan 2012 Du kan tjene op til 50,000 om året før du skal moms registres, jeg ved dog ikke om der skal andet til hvis der skal sælges spiritus

    Det kræver vel en spiritusbevilling og evt besøg af levnedsmidlkontrolen, da folk skal drikke/spise smiley

    Men tjek evt virk.dk der er alt du skal bruge af info


    God aften


  • Kenneth H
    Kenneth H Tilmeldt:
    okt 2011

    Følger: 1 Emner: 54 Svar: 1.066
    #6   21. jan 2012 Man må vel godt sælge importvarer i en lukket klub?

    Noget andet er vel hvis der er mennesker udefra der kommer og køber det


  • #7   21. jan 2012 ja det skal være til en lukket fest så må man vel godt ,men må lige høre betjente jeg kender , er dørmand så har et godt samarbe´jde

  • #9   22. jan 2012 hvad fanden gør alle andre klubber så . ???? sælger de bare alligevel ? jeg har været til mange fester i klubber og der er sku fint salg
    den 25 skal jeg ind til HDCC og der håber jeg da at jeg kan få lidt og drikke ?


  • Kenneth H
    Kenneth H Tilmeldt:
    okt 2011

    Følger: 1 Emner: 54 Svar: 1.066
    #10   22. jan 2012 prøv at spørge dem

    kender da også flere klubber hvor udbuddet af sprut og øl er større end mange bodegaer smiley


  • #11   22. jan 2012 Opret jer som forening og søge spritusbeviling, så kan i også trække samtlige udgifter fra klubben måtte have smiley

  • #12   22. jan 2012 friis det var jo det jeg ville men ,det bliver skrevet man ikke skal gøre det , det er ikke nemt med alle de meninger hehe . er skide ligeglad med tilskud og trække fra osv , bare jeg kan sælge i fred , de par gange man holder en fest ,når jo ikke i nærheden af 50000 kr om året . hvordan kan man så invitere folk til barhæng? skal man så komme med sit eget også hænge i baren hehe

  • #13   22. jan 2012 Spiritusbevilling
    Arrangerer I en fest, hvor I vil sælge øl, vin og/eller spiritus, skal I være opmærksom
    på, at I skal ansøge politiet om en spiritusbevilling. Nogle gange kan det være nok at ringe, men ellers findes der på www.politi.dk adgang til ansøgningsskemaer om spiritusbevilling. Kontakt din lokale politistation for yderligere oplysninger.
    Det er forbudt at servere stærke drikke for personer, der ikke er fyldt 18 år, og for berusede. Serveringspersonalet skal være fyldt 18 år, såfremt der serveres stærke drikke.
    Ved mindre fester, møder og lignende, må der serveres brød, kager, is, pølser, burgere, smørrebrød og lignende enkel bespisning, samt drikkevarer, når der ikke er tale om stærke drikke, kan forestås af en person, der er fyldt 18 år. Hvis serveringen omfatter øl af skatteklasse 1 og bordvin, foregår indendørs og omfatter mindre end 150 personer, skal den ansvarlige være over 25 år.


  • #14   29. okt 2012 Friss : go info i den sidste
    mvh
    jan


Kommentér på:
ny klub -oprette en forening , regler

Annonce