1.280 visninger
|
Oprettet:
Tilmeldt:
28. dec 2007 Følger: 20 Følgere: 83 MC-er: 7 Emner: 633 Svar: 6.784
Hjælp ønskes ! {{forumTopicSubject}}
Hold nu kæft min læge han er underlig. Han siger jeg har fået ADHD. Nu har jeg brugt hele natten på at lede, og de eneste jeg kan finde er DR HD og TV2 HD. Er der nogen der ved hvor jeg finder den skide kanal
??
sep 2011
Følger: 6 Følgere: 18 MC-er: 1 Emner: 33 Svar: 798
mvh jimmy
Tilmeldt:
dec 2007
Følger: 20 Følgere: 83 MC-er: 7 Emner: 633 Svar: 6.784
apr 2009
Følger: 1 MC-er: 1 Emner: 7 Svar: 76
mar 2004
Følger: 6 Følgere: 6 MC-er: 4 Emner: 8 Svar: 16
feb 2010
Følger: 54 Følgere: 344 Emner: 968 Svar: 13.365
hæ hæ.. nice svar.......
tror også det er det nærmeste vi kan komme den kanal...
mvh
maj 2010
Følger: 77 Følgere: 69 MC-er: 3 Emner: 8 Svar: 538
maj 2006
Følger: 7 Følgere: 5 MC-er: 1 Emner: 11 Svar: 1.348
apr 2009
Følger: 4 Følgere: 5 MC-er: 5 Emner: 8 Svar: 1.550
feb 2011
Følger: 10 Følgere: 10 MC-er: 1 Emner: 10 Svar: 366
Jeg arbejder til dagligt med masser af folk der har ADHD og er måske derfor fagskadet og kan ikke rigtig se joken hvis det er det du forsøger.
feb 2010
Følger: 54 Følgere: 344 Emner: 968 Svar: 13.365
mvh
jul 2011
Følger: 19 Følgere: 159 MC-er: 3 Emner: 60 Svar: 1.663
apr 2010
Følger: 32 Følgere: 47 MC-er: 3 Emner: 78 Svar: 757
Der er jo ingen der peger fingre af nogen, eller griner dem op i ansigtet,
Som Busa siger, hold lidt ferie, så kommer du ned på jorden igen.
Hjælp ønskes !