6.793 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 19 Svar

Garageport, men hvilke mærke ? Garageport, men hvilke mærke ?

Hejsan. Jeg vil have udskiftet/erstattet vinduet og døren ind til mit værksted med en port med dør i.. Det skal nu ikke være en superbred port, da det kun er til motorcykler.
Men hvilke mærke skal jeg vælge. Jeg har kigget en del på Crawford da det nok er det jeg forbinder med en rimelig god kvalitet. Værkstedet/garagen er bygget sammen ned huset, så designet spiller også ind, samt en port som er godt isoleret..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Justering af TV der er hængt op for lavt 400 kr.
  • Hovede Rengørring og folde tøj 350 kr.
  • Utæt wc x 2 1.400 kr.
  • Ophængning af gardiner og persienner 1.800 kr.
  • Elektriker 400 kr.
  • Bygge terrasse for spejderhytte 5.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Garageport, men hvilke mærke ?
  • #1   14. feb 2012 Crawford er jeg glad for

• #2   14. feb 2012 Er det en Euroline eller G60 ?

• #3   14. feb 2012 Kan anbefale hörmann, det er et også et kvalitet mærke. Jeg har netop sat en op i min broders garage.

• #4   14. feb 2012 Det husker jeg ikke, da det er 10 år siden den røg op. Men alt fungerer upåklageligt, herunder remote-betjeningen...

• #5   14. feb 2012 jeg har læst en del om porte... min konklusion er at skal du være sikker på reservedele, så er Hörmann det bedste bud. Mine forældre har sat sådan 5 stykker op, det er da super lækre porte. Så de kan varmt få min anbefaling med.

• #6   15. feb 2012 Tak for svarene. Nu vil jeg lige prøve at indhente et tilbud fra Crawford og Hörmann, da jeg nok også hælder mest til et af de to mærker.

• #7   15. feb 2012 Hörmann eller PE porte er rimelig god kvali

• #8   15. feb 2012 Jeg fik et godt tilbud fra brporte.dk og kan varmt anbefale ham.

• #10   15. feb 2012 Jeg har både crawford og Nassau porte.

Pg må sige at Crawford er noget af det bedste " billig port" jeg er stødt på. Men hvis der skal være dør i så ville jeg vælge den noget dyrere Nassau.

De billige porte med døre i er simpelthen for ringe. Hvis det på nogen måde er muligt at skære et hul et andet sted i garagen til en dør så gjorde jeg det 120% sikkert.

Og hvis jeg kun skal ind i garagen nogle få gange hver dag, så lad portautomatikken klare det. Min nyeste Crawford åbner på 7 sek.. smiley

• #11   15. feb 2012 Har selv en hörmann og den funker bare. Satte den selv op med svigerfar. Han arbejdede ved Hörmann dengang. Den har aldrig svigtet og bruges flere gange dagligt. kan varmt anbefales.

• #12   15. feb 2012 Det er jo gerne sådan at pris og kvalitet hænger sådan rimeligt sammen. I vores fam. har vi god erfaring med hörmann porte både alm. og med døre... synes det virker til at være rigtig gedigen kvalitet... også er der den del med når man skal bruge res. dele... Der kan det være problematisk med billig porte.

• #13   15. feb 2012 Hmm, syntes jeg hælder ligeså stille over til Hörmann porte. smiley
    Jeg vil have en dør i, men bliver det ikke noget dallerværk med tiden.

• #14   15. feb 2012 Ikke hvis du vil betale for det.

Min Crawford port erstatter en 10 år gammel Hørmann med dør. Det var noget rigtig dallerværk. Flå for at komme ud og sparke for at lukke igen smiley og porten var jeg heller ikke så heldig med som andre i denne tråd. Måske pga døren....

Jeg vil på det kraftigste anbefale at betale extraprisen og på en industriport hvis døren er et 100% ufravigelig krav.

At have en dør i porten, giver også et andet iritationsmoment, når porten er åben og man lukker den skal man altid hen og tjekke om døren er låst. Især et stort problem når man køre ud i bil. Selv om man er sikker på at døren er låst så har konen eller en af møgungerne altid lige været ude ;-))

• #15   15. feb 2012 jo det bliver da noget dallerværk, men så må man reparerer det før det går galt.... derfor er det vigtigt du vælger noget hvor du kan få res. dele jo smiley Intet i alu varer evigt og det er jo sliddele sådan noget... på min tidligere arb. plads var der også sådan en industriport (kan ikke huske mærket, men der gik døren i den ene port også i udu... men den fikset vi da bare....

• #16   15. feb 2012 Jeg valgte Crawford fordi det ikke er alu, men lakeret stål.

Alu porte som er ubehandlet er ok. Men malede aluporte bliver utrolig grimme da alu giver sig forholdsmæssighed meget mere end lak i varme og kulde..

• #17   15. feb 2012 de skulle da lave dem elokseret... i stedet for alt det maling... og kan sagtens følge dig brian.

• #18   15. feb 2012 Brian, Hörmann har vel udviklet sig de sidste 10 år og de er da også lavet af stål. Og ja en industriport er nok det kraftigste, men jeg ved ikke hvor godt den passer ind sammen med huset smiley

Jydeporten, hvad med den. Er det noget knald, eller hvad ?

• #19   15. feb 2012 Nassau er noget af det eneste der virker i længden når det skal være med dør. De er lidt dyrere at købe men de holder, også kan du altid få reservedele.

• #20   15. feb 2012 Jeg har kun stiftet bekendtskab med jydeport på en byggemesse. Og som jeg husker det så porten fin ud. Men sælgeren var en arrogant holder til et dyrt jakkesæt...

Og jeg plejer jo ellers at betragte ordet jyde som et kvalitetsstempel smiley

Min Nassau er fra '78 , sidder i en erhvervs bygning, fejler intet. Er pæn. Port har de sidste 10år kørt op og ned ca 6 gange/dag og døren over det dobbelte. Jeg har ikke justeret andet end kæden til automatikken ( ja de kørte med kæde i gamle dage smiley
    Og så bliver hængsler og ruller smurt hvert år ( hvis jeg husker det)

Den er kraftigere og bedre isoleret. Om den skæmmer garagen....hvis en hummer truck skæmmer indkørslen, så ja, ellers ikke ;-))

Kommentér på:
Garageport, men hvilke mærke ?

Annonce