687 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 13 Svar

Iphone Iphone

....er glad for at jeg ikke ejer sådan en.

For så ville jeg jo ikke kunne spiller amiga spil på min smartphone med uae4droid smiley

Kæft det er fedt. Skal på ski ferie i gue 10 til Østrig, små 14 timer i bil. Men det bliver jo bare mig om min "amiga" hele vejen smiley

Har også installeret en GBA emu (gameboid) og en SNES emu (SNesoid) så der er massere af klassikere at underholde mig med smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hækkeklipning 1.400 kr.
  • Opsætning af hylde og Pullop bar 900 kr.
  • Lapning af dæk hos mig 800 kr.
  • Spot på badeværelse 4.500 kr.
  • Fjernelse af hvepsebo 700 kr.
  • Beslag til hylder der flyttes 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Iphone
  • #1   16. feb 2012 Har android smartphone og en stadigt fungerende Amiga 500 købt i 1989 smiley

• #2   16. feb 2012 Hehe, fedt smiley

Har købt et par Competetion pro usb joysticks og emu på pc'en så der bliver tit spillet på fjernsynet smiley

Det er jo nu engang et faktum at de bedste og mest innoverende spil kom til amiga smiley

Anway, det er nu hyggeligt at sidde og toget og spille mens man pendler, eller hvis man skal køre langt smiley

• #3   16. feb 2012 Er sku glad for jeg ikke købte en plastik android telefon, der er nemlig ikke lavet nogen rlink app til den til min scorpio alarm. Så blev skulle jeg blive nød til at bruge deres browser baseret interface, hvor nedern ville det ikke være smiley

• #4   16. feb 2012 Alarm på en suzuki?

• HM
    HM Tilmeldt:
    apr 2006

Følgere: 17 MC-er: 1 Emner: 21 Svar: 2.542
    #5   16. feb 2012 ...vi er også glade for at du ikke ejer sådan en! Tænk at skulle høre på dine evige indslag med herligheder du end ikke vidste du havde brug for? Lårtykke indlæg af spam ville oversavle MCG konstant... så Kristian.. trust me.. det må være en WIN-WIN for alle parter!

smiley

• #6   16. feb 2012 amgia +5000 spil vs angry bird... nuff said smiley

• HM
    HM Tilmeldt:
    apr 2006

#7   16. feb 2012 @Kristian J: Jamen, nuff said retur og spejl + spejl... Det må da vist skyldes din manglende viden.....

Overskrift:
    "iOS er en af historiens største spilplatforme"... pr. dec 2010 var der 32.500 spil ("lite" og "free" ikke medtaget) til IOS. Dette er dobbelt så stort i udgangen af 2011.... altså mere end 65.000 spil til IOS.

Hvis du samler alle ZX Spectrum, C64, Amiga og Atari ST til sammen, så kan de end ikke samle 40.000!

Uden at love "alt for meget", så vil iPad hjælpe med til at trække IOS andelen langt op over +100.000 - så mon ikke vi skulle forholde os lidt til den del?

Noget helt andet... nostalgi ift. Amiga-spil er bestemt cool.. ligeledes C64 samt Atari... så din begejstring er klart begrundet!

smiley

• Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator

Følgere: 293 MC-er: 16 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.716
    #8   16. feb 2012 Desværre kan man så konstatere at 80% af de 65.000 spil er kloner af varianter af kloner af kloner af de samme spil.

Der mangler originalitet, men det siger jo også sig selv når udviklingen er nået så langt.

Jeg skal ikke være fortaler for den ene smartphone fremfor den anden - men blot opfordre folk til at købe efter behov og ikke modeluner... smiley

Jeg er en lykkelig Android ejer...

• #9   17. feb 2012 Vis du Sajmon, i ren "trods" køber Android, er du jo ikke meget bedre, end dem som køber iPhone fordi de skulle være på mode

• HM
    HM Tilmeldt:
    apr 2006

#10   17. feb 2012 ....mon ikke de fleste køber deres telefon fodi... den skal bruges til at ringe med? smiley

• #11   17. feb 2012 Jeg har smartphone så jeg kan spille: http://www.youtube.com/watch?v=h_e-YZvFu3E

Weeeeeeee.

Side historie: Tog forsinket i dag (som altid) men det gjorde faktisk ikke noget, for så kunne man sidde og hygge med Monkey Island smiley

• #12   17. feb 2012 ja ja mobiler kan da køre små spil.. og da ligemeget om der findes en milliard spil til crappel's enheder eller android, stadig intet der slår en gammeldags pc til at spille på.

• #13   17. feb 2012 En amiga slår en gammeldags pc smiley smiley

Kommentér på:
Iphone

Annonce