{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.360 visninger | Oprettet:

Kenneth H
Kenneth H
Følger: 1 Emner: 54 Svar: 1.066

Skift af sprog i office pakken {{forumTopicSubject}}

Har office 2007 installeret på engelsk, men mine unger har lidt problemer med at finde ud af det, findes der en måde så man kan få det på dansk?

Kan godt indlæse en sprogpakke, men den gør jo kun at man kan lave e dansk stavekontrol, ikke at menuknapperne kommer til at stå på dansk

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning af badeværelsesventilator 1.000 kr.
  • Mobil Cykelreparation 500 kr.
  • opsætning af lamper (redigeret) 1.000 kr.
  • There is problem with the sink. Water is liking from the pipe 1.200 kr.
  • Slibe og lakere bordplade i køkken 1.500 kr.
  • Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Skift af sprog i office pakken
  • Anders P
    Anders P Tilmeldt:
    jul 2011

Følger: 1 Svar: 6
    #1   19. feb 2012 Hej

Hvis du har flere sprogpakker installeret kan du skifte mellem dem vha. "Microsoft Office 2007 Sprogindstillinger", som ligger sammen med links til officeprogrammerne.

Hvis du ikke har en dansk sprogpakke, kan den købes for et par hundrede her:
    http://office.microsoft.com/da-dk/language/

Så vidt jeg ved er det vejen frem.

/Anders

• #2   19. feb 2012 Hvorfor ikke bare downloade OpenOffice fra nettet? Den fås på samtlige kendte sprog i verden, fungerer ligesom Office2007, kan åbne og genne i et utal af formater, inklusive gamle MS Office versioner som nyere MS Office ikke kan finde ud af. Den er oven i købet gratis. Jeg har brugt det i årevis uden problemer af nogen art.

• Kenneth H
    Kenneth H Tilmeldt:
    okt 2011

#3   20. feb 2012 Det kan ikke åbne de "nye" publisher filer så det ligner noget fornuftigt

• #4   21. feb 2012 Nej, det er kun MS publisher der kan det. Jeg ved ikke hvordan Adobe klarer dem, men en Adobe pakke er dels meget dyr, dels skal man bruge lang tid på at lære det. Jeg har sendt et par grafikere på Adobe kursus, de siger samstemmende at man skal bruge 2-3 uger på at sætte sig ind i det, og et års tid før man mestrer det. Det er som at skille en automatgearkasse ad, og vel at mærke samle den igen så den virker: "Profs only."

Alle private, og mange firmaer, kan snildt klare sig med den gratis OpenOffice, i stedet for at "låne" en DVD med hjem fra arbejde. Har man behov for heftige pivottabeller, så er der kun Excel, det kan de bedre end alle andre.

• #5   21. feb 2012 Fås Open Office i 64 bit?

• Kenneth H
    Kenneth H Tilmeldt:
    okt 2011

#6   21. feb 2012 hehe
    Nu ikke en udgave jeg har lånt, den jeg har, min gamle firma computer jeg har overtaget, hvor det var installeret på engelsk.
    Da ungernes skole sender alle ungernes indbydelser ud i publisher, kan jeg desværre ikke undvære det program.

Kommentér på:
Skift af sprog i office pakken

Annonce