{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.922 visninger | Oprettet:

Fri parkering i Århus? {{forumTopicSubject}}

Hej derude smiley

Da jeg ikke er ret kendt i Århus, kan det være I kan hjælpe.
Prøver at finde ud af, hvor der er fri parkering i nærheden af Århus Havn i tidsrummet 14:15 til 18:00.
Lokalerne jeg skal være i, er placeret lige overfor det store byggeri, de er i gang med.

Og i givet fald - hvor er det til at parkere henne uden at der er prop-fyldt?

Er i gang med et GSK suppleringskursus, men de 4½ times daglig transport med det offentlige, for ingen gang 40 km hver vej, er simpelthen til at blive skør af.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.
  • Manglende strøm i en væg og en toløbet kontakt, der ikke kan slukke i kolonihaven 880 kr.
  • Skift af bruse armatur 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Fri parkering i Århus?
  • #1   6. mar 2012 Skal måske nævnes at det er parkering til bil, der hentydes til.

• #2   6. mar 2012 Bare pil pladerne af bilen, de må først fjerne den 24 timer efter de har sat et stykke papir i forruden :).. og der er du kørt hjem igen...

• #3   6. mar 2012 Det er vist ikke just en holdbar løsning.

• Kenneth H
    Kenneth H Tilmeldt:
    okt 2011

Følger: 1 Emner: 54 Svar: 1.066
    #4   6. mar 2012 Min svigerfamilie boede på de kanter i 9 år, lykkes mig aldrig at finde en plads der ikke skulle betales for, eller var begrænset P tid på

• Jonas L
    Jonas L Tilmeldt:
    jun 2010

Følger: 4 Følgere: 4 Svar: 9
    #5   6. mar 2012 Jeg er næsten sikker på at der er et område nede på havnen, hvor det er muligt at parkere gratis.. Jeg er ikke selv vildt kendt i Aarhus, men jeg ved at mine kollegaer bruger den.. Det ligger i nærheden af Kalkværksvej og filmbyen.. Du skal bare være opmærksom på at meget af det er for betalene eller for folk med p-kort..
    Desuden ved jeg ikke om det er til at finde en plads på det tidspunkt af dagen, mine kollegaer parkere jo halv syv -syv.

Det var ikke meget hjælp, men kan undersøge det nærmere, hvis der ikke kommer andre indlæg, med mere konkrete svar smiley

• Kenneth H
    Kenneth H Tilmeldt:
    okt 2011

Følger: 1 Emner: 54 Svar: 1.066
    #6   6. mar 2012 Vil tro der fra Kalkværksvej og ud til byggeriet er omkring godt 2 km.
    ret mange der arbejder der nede, så pladserne bliver fyldt hurtigt op allerede fra morgenstunden.

• #7   6. mar 2012 glem alt om fri parkering i Aarhus midtby.......

• #8   6. mar 2012 Var i sommers ude og grave en kælder op for et firma, og der parkerede vi nede på selve havnen - men ved ikke hvordan det har ændret sig nu med hensyn til byggeriet der er i gang.

- Har ej lyst til at skulle pille plader af hver dag, for at kunne parkere. Så bliver det om andet mere besværligt med tiden.

Men I får tak for svarene. Jeg må se om det kan svare sig på den tid af døgnet, at skulle finde en parkeringsplads smiley

Kommentér på:
Fri parkering i Århus?

Annonce