1.317 visninger
|
Oprettet:
{{ group.groupName }}
Medlemmer: {{group.memberCount}}Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Andre forumemner med "Så har man"
Så har man købt Duc... :-)
Fik solgt min 1100 GSX 1100 F for 4 dage siden, Så nu kommer der lidt nyt legetøj til. Henter hende i morgen i Svendborg :-) Håber i tager imod hende selv om oplysningerne er lidt små, men jeg lover...
Fik solgt min 1100 GSX 1100 F for 4 dage siden, Så nu kommer der lidt nyt legetøj til. Henter hende i morgen i Svendborg :-) Håber i tager imod hende selv om oplysningerne er lidt små, men jeg lover...
Skrevet af: Peter. Den tossede Jyde... ( 8444 Balle ) R - 12. apr 2013
Så har man sgu bestået
køreprøven - fucking yes :D andre her inde der var til køreprøve på kvistgård idag :D?
køreprøven - fucking yes :D andre her inde der var til køreprøve på kvistgård idag :D?
Skrevet af: Mikkel B - 23. jun 2011
så har man lige fri
imorgen fra arbejde, fordi man har fødselsdag ,så skal bare ud og køre hele dagen ... lækkert og konen har godkendt det..... det er jo min fødselsdag .... :-))))
imorgen fra arbejde, fordi man har fødselsdag ,så skal bare ud og køre hele dagen ... lækkert og konen har godkendt det..... det er jo min fødselsdag .... :-))))
Skrevet af: allan (langeland) sv s - 5. sep 2010
Få billig hjælp fra private
Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.
Seneste udførte opgaver
- Et Ifø toilet der nogengange løber . 590 kr.
- build my bed 600 kr.
- Opsætning af 2 væghængt sengeborde 375 kr.
- Slå græs 440 kr.
- Putting up paintings and pictures on the Wall 3.500 kr.
maj 2007
Følger: 67 Følgere: 53 MC-er: 2 Emner: 19 Svar: 522
jan 2007
Følger: 22 Følgere: 20 MC-er: 1 Emner: 32 Svar: 265
feb 2009
Følger: 11 Følgere: 32 MC-er: 2 Emner: 2 Svar: 927
Jeg kan godt forstå at de er på vej hjem for de er da vist lige færdig som gårdsanger
jun 2007
Følger: 4 Følgere: 3 MC-er: 1 Svar: 103
apr 2009
Følger: 5 Følgere: 77 MC-er: 2 Emner: 39 Svar: 2.270
Så har man sku fået nok !