1.334 visninger
|
Oprettet:
Nogen folk er simpelthen bare for egoistiske! {{forumTopicSubject}}
Mens jeg har været ude at drøne har der været en eller anden idiot og PROP FYLDT vores nytømte skraldespand!! Så er vi 3 lejligheder med skrald problemer i 14 dage, fordi en eller anden spasser ikke gider køre på container pladsen!! - hold kæft hvor er det flabet!!
Er jeg smålig?? - Det vil jeg skide på..
apr 2006
Følger: 51 Følgere: 51 MC-er: 24 Emner: 61 Svar: 3.927
Aftalen gik enda ud på, at han skulle ringe afbud såfremt han blev forhindret.
Skidesprællere og egoister hele bundtet !!!!
:O(
apr 2008
Følger: 25 Følgere: 25 MC-er: 1 Emner: 229 Svar: 2.836
mar 2007
Følger: 15 Følgere: 16 MC-er: 2 Emner: 85 Svar: 224
Henrik.
sep 2007
Følger: 22 Følgere: 21 MC-er: 10 Emner: 68 Svar: 449
okt 2005
Følger: 2 Følgere: 1 MC-er: 1 Emner: 14 Svar: 113
Hamrende irriterende!
Har også prøvet det med en bil jeg skulle sælge. En kvinde ringede og ville se den på lift. Vi aftaler at hun skal komme og kigge om aftenen.
Så jeg rengøre den indvendigt og udvendigt. Køre den ud på jobbet og op på liften. Der kommer INGEN. Ringer så til hende og spør hvor hun bliver af. "nåh ja, skal ikke bruge den alligevel".
For fanden man bliver arrig!
okt 2011
Følger: 1 Emner: 54 Svar: 1.066
maj 2006
Følger: 18 Følgere: 762 MC-er: 20 Emner: 287 Svar: 1.833
mar 2006
Følger: 9 Følgere: 10 MC-er: 2 Emner: 67 Svar: 888
mar 2007
Følger: 21 Følgere: 42 Emner: 171 Svar: 1.721
om ikke andet får man ikke spildt en masse tid med at vente på ingenting
apr 2008
Følger: 25 Følgere: 25 MC-er: 1 Emner: 229 Svar: 2.836
Har rodet i affaldet, og det er fra et pizzaria eller sådan noget, dog ligger der en 5liters soyaolie dunk, suzhi køkken måske?
Det med at bruge naboens ville jeg aldrig gøre, men det er dog heller ikke muligt da den OGSÅ er fyldt..
Jeg nægter simpelthen at køre nogen steder med det, kæft hvor er det nederen:D
maj 2006
Følger: 18 Følgere: 762 MC-er: 20 Emner: 287 Svar: 1.833
sep 2006
Følger: 63 Følgere: 63 MC-er: 4 Emner: 116 Svar: 2.635
Heldigvis ligger der noget byggeri her lige ved siden af hvor jeg bor på skibhusvej, hvor der er en skraldespand til fri afbenyttelse, så den fyldte jeg til randen med mit affald... Sgu dejligt at komme af med det....
jun 2007
Følger: 20 Følgere: 21 MC-er: 1 Emner: 185 Svar: 799
apr 2008
Følger: 25 Følgere: 25 MC-er: 1 Emner: 229 Svar: 2.836
apr 2008
Følger: 25 Følgere: 25 MC-er: 1 Emner: 229 Svar: 2.836
apr 2008
Følger: 25 Følgere: 25 MC-er: 1 Emner: 229 Svar: 2.836
jan 2007
Følger: 105 Følgere: 104 MC-er: 6 Emner: 172 Svar: 336
apr 2008
Følger: 25 Følgere: 25 MC-er: 1 Emner: 229 Svar: 2.836
Det er sgu nok derfor den ikke er kommet ind..;) Mon jeg har aldrig haft problemer med oprettelse, selv med relativt lidt tekst og kun 5 billeder..
Michael - Tak det burde være på sin plads..
okt 2011
Følger: 1 Emner: 54 Svar: 1.066
Årsagen var, at lige meget hvor meget gejl jeg hang på den, så var det stadig en gammel grim kælling neden under
apr 2008
Følger: 25 Følgere: 25 MC-er: 1 Emner: 229 Svar: 2.836
apr 2004
Følger: 16 Følgere: 18 MC-er: 2 Emner: 136 Svar: 1.362
okt 2011
Følger: 1 Emner: 54 Svar: 1.066
Nogen folk er simpelthen bare for egoistiske!