Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Elektriker 1.000 kr.
  • Græsslåning 1.126 kr.
  • Radiatorer på losseplads 1.500 kr.
  • Vandrør og afløb 730 kr.
  • Hjælp til nedrivning af skorsten 205 kr.
  • Flytning af strømstik 1.890 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Luksus Fælden
  • #1   6. apr 2012 Haha ja jeg fik lige spolet forbi, hende datteren der hun skulle da bare spændes i et reb efter en r1´er ude på autobahn indtil hun kunne opføre sig ordenligt smiley

• #2   6. apr 2012 Hvorfor ser i sådan noget lort? Hvis det stod til mig, skulle hoved antennekablet bare cuttes, så folk ikke kunne se TV smiley

• #3   6. apr 2012 Kennie J
    - jeg vil med! smiley

Like a boos,
    - Synes ikke rigtig at vejret er til så meget andet og har lige fået hentet mc'en efter den havde drukket igår hehe.. smiley

• #4   6. apr 2012 smiley

• #5   6. apr 2012 Luxusfælden er nu er jeg forarget program nr 1. Underholdning i høj høj klasse. Efter få minutter føler man sig ufattelig klog ( og rig ;-))

• #6   6. apr 2012 Brian S
    - så sandt som det er sagt smiley

• #7   6. apr 2012 Luxus fælden er vel bunden af hvad man kan lave tv om , jeg ser det ikke , med programmer hvor der stå 3 dommer og se meget alvorlige ud , og så kommer dommen , eller X factor , jamen jeg fortstår godt mange unge mensker ikke tro de kan lave mad eller spille musik eller så meget andet , alt skal bedømmes eller være fantastisk , de unge mensker er snart så specielle at deres person nr ender på en brøk , lær dem at alt kan blive bedrer men prøv at gøre dit bedste pt.

• #8   6. apr 2012 @johnny.

Du må for guds skyld ikke sammenligne luxusF og scenen er x-faktor voice... det er som at sidestille en Pgo hot med en Ducati 996...

Hvis du har brug for lidt selvtillid og selvværd så nap en udsendelse i ny og næ. det er bedre end psykologtimer. og man er ikke sur på en latterlig dommer når programmet slutter. man er bare helt tavs :-))

Kommentér på:
Luksus Fælden

Annonce