12.274 visninger
|
Oprettet:
Billige nike free!? {{forumTopicSubject}}
Hvor kan man købe nogle billige nike free run sko, har set på denne side
(link fjernet)
Men kan man stole på dem? for det ser sgu rimelig billigt ud, men der er ingen oplysninger om firmaet når man trykker på "kontakt os" Vil jo gerne have nogle orginale nike sko.
Håber nogle der kan hjælpe og send evt link hvis i har handlet i godt og billigt sted.
På forhånd tak
sep 2005
Følger: 51 Følgere: 47 MC-er: 7 Emner: 63 Svar: 1.167
så jeg vil nok hellere gå i en butik og købe sko her jeg indset, så kan man også prøve inden man køber
aug 2007
Følger: 11 Følgere: 10 MC-er: 2 Emner: 94 Svar: 423
okt 2011
Følger: 1 Emner: 54 Svar: 1.066
Nå, nej, kan man ikke da der ikke er oplyst noget i den retning på deres hjemmeside.
Så ud over det, er der også flere google translate fejl imellem, gæt selv om jeg ville handle der
okt 2011
Just do it" Ja, det er Nike, Nike ad Bryant sagde "hvis du virkelig ønsker det". lære af de fejler, lære hvordan du vinder, hvis du virkelig ønsker det, alt til din ild, James NIKE reklameslogan for et folk, for hans mindeværdige: du må hellere få (helst helhjertede opmærksomhed til dig) , fordi jeg vil give hver jeg har fået det (som jeg vil gå hele ud).Hvad er at blive et stort folk, hvad folk mod, hvad folk brænder for. nike free Sko samt fortolkningen af ??alt dette ........ sælger Nike free gratis hjemmeside serie nike free run og Nike free running, brugerne vil have offentligheden til at lide det, glad for at købe.
okt 2011
http://www.trustpilot.com/review/www.nikefreeruntilbud.net
jan 2005
Følger: 46 Følgere: 35 MC-er: 4 Emner: 63 Svar: 2.038
dec 2016
Følger: 1 Svar: 1
nov 2008
Følger: 17 Følgere: 86 MC-er: 11 Emner: 165 Svar: 4.115
Billige nike free!?