4.859 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 5 Svar

Anti reflex folie til fladskærm? Anti reflex folie til fladskærm?

Hej drenge, tøser og tøsedrenge....!

Der plejer altid at være bid her inde, når man slynger en spørgsmål ud herinde! Off Topic eller mc relateret...

Jeg har et LG 47 LCD fjernsyn i Infina serien, som er LG´s topserie...
Det har et kanon billede, og er meget stilrent, men jeg er ved at være rigtig godt træt af det, efter jeg har hængt en lampe op over stuebordet, da jeg hele tiden ser reflexen af lampen i skærmen!
Kan man få noget mat folie der kan monteres på skærmen, så den ikke reflexere?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Løsne 10 skruer 800 kr.
  • Ophængning af 3 billeder og et spejl 1.500 kr.
  • Samling av sofa 500 kr.
  • Vandtilførsel 500 kr.
  • Afmontering af gammel vaskemaskine + montering af ny (væg-gennemføring) 1.000 kr.
  • Udskifte kuglehane 843 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Anti reflex folie til fladskærm?
  • #1   7. apr 2012 hmmm. det tro jeg altså vil ødelægge din tv oplevelse..

skift heller pærer ud til evt en soft mat en.. så tror jeg du bliver en glad tv gut igen. .

mvh

• #2   7. apr 2012 Ja - 3M har lavet en serie af film med forskellige egenskaber, specielt til LCD paneler.

Vikuiti hedder serien.

Du skal lede efter "Vikuiti ARMR200 anti reflective film".

Jeg ved filmen er lavet, særligt med henblik på laptops, og ved den findes op til 22".
    Men ring til 3M Danmark - de kan sikkert fortælle dig, om den også findes i 42" ws, eller evt. en rulle, med ex. antal meter på.

• #3   7. apr 2012 Jeg forstår dig til fulde: Sorte glaspaneler er noget fanden har skabt og er en gigantisk designbrøler - ihvertfald når skærmene er tændte. 3M er er godt bud.

• #4   9. apr 2012 Sorte glaspaneler er der intet i vejen med - men de afspejler ganske rigtigt lyskilder foran dem smiley
    Så man må taget et valg; Enten ikke glaspanel, eller ikke lys/lamper foran skærmen.

...der hænger jo heller ingen tændte lamper midt i biografsalen smiley

Har selv Panasonic plasma med glasklar panel, og vil ikke bytte med noget!

PS - De blanke paneler i øvrigt meget nemmere at gøre rene end de matte...

• #5   9. apr 2012 Nu er det jo bare en helt almindelig stue, med den indretning der er normal for en sådan...
    Jeg er bare træt af at se reflektionen af min sofabords lampe i fjernsynet!
    Jeg må prøve at snakke med 3M og høre hvad det er for noget folie!

Kommentér på:
Anti reflex folie til fladskærm?

Annonce