Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Løsne 10 skruer 800 kr.
  • Ophængning af 3 billeder og et spejl 1.500 kr.
  • Samling av sofa 500 kr.
  • Vandtilførsel 500 kr.
  • Afmontering af gammel vaskemaskine + montering af ny (væg-gennemføring) 1.000 kr.
  • Udskifte kuglehane 843 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Værkfører løninger.
  • HM
    HM Tilmeldt:
    apr 2006

Følgere: 17 MC-er: 1 Emner: 21 Svar: 2.542
    #1   12. apr 2012 I følge www.lonstatistik.dk vil en typisk værkfører tjene imellem
    dkr. 30 - 40.000,- pr. måned med en 10-20 år på bagen som
    erfaring!

• #2   12. apr 2012 Okies.

Tak for svar...

• #3   12. apr 2012 For 2 år siden var jeg ansat som værkfører ass / kundemodtager ved en stor bilforhandler og der fik jeg 26k i mdr. Nu er jeg bilsælger og må sige lønnen er bedre her - samt mere frihed og mindre arbejde smiley

• #4   12. apr 2012 Lasse> Det er også to meget forskellige stillinger, så selvfølgelig er der forskel.
    Som Værkfører assistent, er du jo primært en "kassedame" (OK det er sat lidt på spidsen det ved jeg smiley ), hvor du som sælger har brug for nogle helt andre kompetence områder. Nogle har så disse af natur, mens andre aldrig lærer det. Sådan er mennesker forskellige. Men det er det samme der gør sig gældende som værkfører (ikke ass.), der kræves også bestemte kompetencer, og tro mig, det er på ingen måde en kvalifikation i sig selv at have teknisk indsigt, det kræver langt mere end det smiley

Alfons> Mht. løn niveauet så er det ikke helt ved siden af det der skrives længere oppe. Men det svinger også en del i forhold til hvad det enkelte firma lægger i stillingen "Værkfører". Det kan både være under de 30K og over de 40K

Tør man spørge hvilket mærke der er tale om? (såfremt det er en autoriseret værksted altså)

• #5   12. apr 2012 Jeg har en bekendt som er værkføren for et større bilværksteder og trods sin alder på 26 tjener han over 40000kr Meeen der er fanme også mange timer indvolveret.

• #6   12. apr 2012 For mig var der ingen forskel på om man var værkfører eller værkfører ass. Vi laver præcis det samme.. Jeg lå også alt for mange timer i det dengang i forhold til hvad jeg fik i løn, men er uddannet reservedelsekspedient indenfor bilbranchen for mange år siden og nu har jeg alligevel arbejdet med biler hele mit voksende arbejdsliv (7 år) Men kunne aldrig drømme om at blive værkfører igen..

Kommentér på:
Værkfører løninger.

Annonce