10.187 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 17 Svar

Fjernelse af drøbel Fjernelse af drøbel

Hejsa allesammen..

Sidder her og er ved at være godt nervøs fordi jeg skal have fjernet min drøbel imorgen eftermiddag (den lille ting der sidder på vej ned i halsen..)

Har læst en del om det på nettet, nogle mener det er meget smertefuldt-andre ikke..

Nogen herinde som har prøvet det i egen mund eller kender nogen som har ?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Havearbejde 3.150 kr.
  • Have arbejde 205 kr.
  • Reparation af opvaskemaskine 1.200 kr.
  • Klippe hæk ned 1.000 kr.
  • Elektriker 1.500 kr.
  • Hjælp til hænge lamper op 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Fjernelse af drøbel
  • #1   16. apr 2012 hvorfor skal du have det?

• #2   16. apr 2012 Fordi jeg snorker temmelig meget, og har prøvet en masse ting inden dette indgreb imorgen som vist er sidste mulighed-ihvertfald ikke noget de vil gøre hver gand der kommer en der snorker lidt

• #3   16. apr 2012 I morgen ved denne tid, ved du det - don't worry, det er åbenbart noget der skal overstås.

Held og lykke

• #4   16. apr 2012 træls, håber det hjælper i det mindste så

• #5   16. apr 2012 Jeg vil meget gerne vide hvordan operationen er gået for dig med hensyn til smerte helvede osv, for jeg skal evt også selv have den operation...:/

• #6   16. apr 2012 Kære Martin :o)

Ikke for at skræmme dig, men har selv prøvet det, og JEG synes det er noget der trækker tænder ud. Såfremt du er overvægtig kan du dog se frem til vægttab på en 3-4 kg. :o)
    Jeg vil ønske dig pøj pøj, og sende dig nogle positive tanker. Om 14 dage er du nogenlunde normal igen samt snorkefri. Så glæd dig. ;o)

• #7   16. apr 2012 smiley Ja ved jo besked imorgen til aften

Terling - Skal nok skrive hvordan det er gået-men har læst mig frem til at det også skulle gøre ondt når sårskorperne falder af efter 4-5 dage... Du holder måske også allle andre vågen når du sover? smiley

• #8   16. apr 2012 (o: ~ M@mm@ Ros@ ~ :o) S - lidt kan man vel sagtens tåle at tabe sig smiley

Glæder mig sgu til det er overstået

• #9   16. apr 2012 Held og lykke med operationen, jeg kan huske fra da min søn fik fjernet mandler hjalp det med is, både fløde is og en isklump imunden til at "sutte" på. Så mon ikke det kan lindre på din operation også.

• #10   16. apr 2012 Jo det har jeg godt nok også hørt men mon ikke man kommer til at savne alm mad bare efter et par dage smiley

• #11   16. apr 2012 Kære Martin :o)

Det er nemlig rigtigt at lige efter gør det meget ondt. Men når der så er gået nogle dage, så gør det bare rigtig meget mere ondt. Jeg ved ikke hvorfor. Men jeg synes de smerter driver en til vanvid, også fordi jeg var slet ikke i stand til at indtage andet end vand i alle de dage, og så smertestillende både for meget og for ofte.

• #12   16. apr 2012 Det lyder sgu godtnok ikke rart

• #18   16. apr 2012 Hvis du spørger doktormanden rigtig pænt så kan det være du kan få nogle af de helt gode sager til at sløve smerterne og sindet med de efterfølgende dage..... Så gør det knap så nas og ting bliver generelt hyggeligere smiley husk, stoffer er dine venner smiley

• #19   17. apr 2012 Underligt nok fik jeg af vide af den øre-, næse, halslæge jeg gik til, at det kunne slet ikke betale sig, da det sjældent virkede efter hensigten.

Hvor mange af jer der har fået drøblen fjernet, er blevet snorkefri?

Fik desuden af vide at man slet ikke vil fjerne noget af ganespejlet.(skulle også virke mod snorken), da det kunne i nogle tilfælde have den uheldige bivirkning, at man gik hen og døde.

• #20   18. apr 2012 Så kom den sgu af igår, fik en masse bedøvelse sprøjtet i den så kunne faktisk ikke mæske en skid-før efter en times tid, nu er det 26 timer siden og det føles stadig somom der er stukket en tænd´t cigater med gløden først ind i halsen.....

Men håber sgu det har løst snorke problemet smiley

• #22   4. maj 2012 Hej Martin :o)

Formoder du er godt ovre det nu. Den med glødende cigaretter i halsen er en go' beskrivelse. Det var præcis sådan jeg havde det i rigtig rigtig mange dage.Jeg havde også fået fjernet noget af ganespejlet og i lang tid efter fik jeg mad op i næsen og væske ud af den. Men det har hjulpet, trækker vejret bedre nu, og snorker kun svagt.Fortsat pøj pøj med det. :o) fra en medføler :o)

• #23   14. maj 2013 Hej Martin. Jeg skal ind og ha fjernet drøblen.. Kan du fortælle mig lidt hvordan det har været efterfølgende?

Kommentér på:
Fjernelse af drøbel

Annonce