465 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
5 Svar
DM i Teknologi DM i Teknologi
Vi er en gruppe fra Herningsholm HTX 2. årgang, som skal til DM i Teknologi. Til dette skal vi lave en brugerundersøgelse, og det var her vi tænkte vi kunne bruge nogle af jer gæve MC'ister.
Vi har udarbejdet et spørgeskema, primært for Håndværksmeste, eller andre der arbejder i højden.
Vi ville blive rigtig glade hvis der var nogle der ville hjælpe os:)
Fortsat god dag til alle, og husk nu at komme ud i det gode vejr! det skal nydes så længe det varer ved!:D
0 synes godt om
maj 2008
Følger: 14 Følgere: 12 MC-er: 4 Emner: 48 Svar: 583
apr 2012
Følger: 2 Følgere: 1 MC-er: 1 Emner: 24 Svar: 63
www.askpeople.dk?i3=46cfd4525822e7b
Sådan!:)
apr 2005
Følger: 36 Følgere: 32 MC-er: 2 Emner: 108 Svar: 2.203
"Er du tømrer, murer, stilladsarbejder eller andet?"
Tror at kategorien "andet" kommer til at dominere jeres besvarelse :o)
Der hvor jeg er ansat, har de lavet en indkøbsaftale med ét firma. Derfor har jeg ikke mulighed for at vælge forskellige fabrikater, men kun modeller fra det ene firma.
Og ang. faldsele, så er det ikke krav at have faldsele på når man arbejder i mere end 2-3 meters højde. F.eks. stiger, stilladser og flade tage med rækværk.
Men jeg har udfyldt den efter bedste evne. Held og lykke med projektet!
apr 2012
Følger: 2 Følgere: 1 MC-er: 1 Emner: 24 Svar: 63
Jah du har ret i at det er en snæver gruppe:) meen på den anden side er det de primære grupper der arbejder i højder, ellers er det specialarbejde eller hjemmearbejde
Det med krav, altså har lige et bette linkt her, hvor der står anført, at hvis man arbjeder i højder eller dybder, der overskrider 2 meter skal faldselen benyttes
(link fjernet)
under "generalt om faldsikringsudstyr"
Vi takker mange gange:) fortsat god weekend:)
Mvh
feb 2008
Følger: 29 Følgere: 30 MC-er: 1 Emner: 112 Svar: 7.300
Det er ikke højden, men om der er risiko for fald der afgør om selen skal bruges :), læg mærke til der står hvor der er risiko for fald.
Eksempelvis må du gerne arbejde på et tag, uden sele såfremt der er korrekt rækværk og markering, betragt det som en serviceoplysning så i ikke kommer på bagen i jeres opgave.
I skal nok ind og læse lidt i AT vejledninger etc, forvent ikke i kan læse reglerne ved udstyrs producnten
held med opgaven
held med opgaven
DM i Teknologi