4S 4S
Lige en lille sjovn en
Min datter skulle have en Iphone 4S, hun fandt en ny uåbnet på dba, jeg skrev til hende og her er hvad jeg fik tilbage ( den stod reg i brønshøj )
Jeg skrev jeg ville afhente en
Fra sælger : : :
ok til at forklare du først nogle detaljer ..
Jeg er placeret i England
Jeg har arbejde i Danmark 2 år til en ny butik som en konsulent i telekommunikation og elektronik for at udvide markedet.min kontrakt var færdig jeg vender tilbage i mit land England.i den periode, at jeg har ophold i Danmark har jeg teste markedet jeg ser, er et godt marked for elektronik,og jeg begynde at sælge elektronik i Danmark,i 7 uger har jeg solgt 88 iPhones i Danmark.Den iPhones er importeret direkte fra fabrik med Apple garanti og faktura, kvittering(ulåst, Dansk Menu, adapter alt tilbehør er inkluderet)i perioden, som jeg har ophold i Danmark Jeg har set at der er mange Opportunistisk person som oppustede priser i butikkerne de laver enormt kommissioner, og han får lov til at have en tre gange højere profit.Jeg fjerne disse formidlere fordi jeg købe produkter direkte fra fabrik.dem der køber fra mig købe, fordi de er tilfredse med mine produkter.i tilfælde af at du ikke er tilfreds med mine produkter jeg sende pengene tilbage,men med én betingelse at produktet ikke må være beskadiget eller ridset.Pakken vil blive sendt via Post Delivery Express virksomhed direkte på din dør.i 2 maksimum 3 dage vil ankomme direkte til din dør.
dette er tilbehør,
2-USB 1 til PC og 1 til TV
2 oplader, bil oplader,
bilholder,
Hovedtelefon,
dækning af silke
et ansigt udveksling-hvid
adapter
optik blyant
støtte kortlæser
skærmen vagt
garanti fra Apple,
modtagelse
og + en gratis antivirus til 6 måneder fra BitDefender den første antivirus bygge med ne tech til iPhone 4S og vil blive upgradede til Iphone 5.
Dette tilbehør er inkluderet, når de forlader fabrikken, men handelsagenter sælge dem hver for sig, og dermed øge deres overskud (selv om de er inkluderet i pakken). Jeg har fjernet disse mellemhandlere og agenter, og jeg sælger varen med alt tilbehør.
Aldrig i livet om jeg ville overføre penge til sådan en.
Mikael
maj 2005
Følger: 6 Følgere: 5 MC-er: 3 Emner: 87 Svar: 405
Følgere: 293 MC-er: 16 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.724
Hvis ikke, så smid lige linket...
Men ja - det er super klamt...
okt 2004
Følger: 35 Følgere: 175 MC-er: 9 Emner: 200 Svar: 932
Mikael
mar 2006
Følger: 48 Følgere: 42 MC-er: 5 Emner: 38 Svar: 2.545
sep 2006
Følger: 10 Følgere: 9 MC-er: 1 Emner: 3 Svar: 44
aug 2006
Følger: 12 Følgere: 11 MC-er: 1 Emner: 17 Svar: 244
tror du ikke bare at 88 skal vise dovenskab, det er nemmere at trykke 2 x 8 en`d 8 og 9
Hvordan går det ellers min ven? Skal jeg købe nogen af dine mcer?
mar 2006
Følger: 48 Følgere: 42 MC-er: 5 Emner: 38 Svar: 2.545
Nope - neonazierne er for skam alt for regelrette og veldoktrinerede til at være dovne. Jeg har det top-fjong - og du?
NB: D'sværre, du - jeg er alt for kær i mine vintage-cicler, motarder usw.:-)
4S